Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی شهرستان چرداول گفت: یک چترباز در کوه قلاجه شهرستان چرداول در اثر سقوط جان خود را از دست داد.

سرهنگ مظفر مهدیخانی گفت: مأموران پس از اطلاع از سقوط یکی از چتربازان گروه چتربازی استان ایلام در منطقه قلاجه ، بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی افزود: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد چند جوان از اعضای هیات چتربازی شهرستان ایوان ، در منطقه مذکور در حال تمرین بودند که به علت نقص فنی در چتر یکی از آنان ، فرد به داخل دره سقوط کرده و این موضوع باعث مرگ وی شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان چرداول با تسلیت این حادثه غم‌انگیز به خانواده متوفی و جامعه ورزشی استان ، بیان کرد: چتربازی ورزشی با ریسک بالا است و در حین انجام تمرینات باید نهایت دقت به عمل آید./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۷۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل یک نفر و زخمی شدن ۲ تن دیگر در مرکز کرمانشاه

محمدرضا یاری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت : حوالی ساعت ۲۰ دوشنبه ۶ فروردین و پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع درگیری میان چند نفر در شهرک مسکن کرمانشاه، تیمی از ماموران به سرعت در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: پس از حضور ماموران کلانتری ۲۲ ظفر مشخص شد درگیری میان چهار نفر رخ داده که یکی از آن‌ها با سلاح سرد سه نفر دیگر را مجروح کرده است.

یاری با اشاره به دستگیری فرد مهاجم در صحنه درگیری و انتقال افراد مجروح به مراکز درمانی، گفت: در تحقیقات تکمیلی پلیس مشخص شد یکی از افراد زخمی به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه طبق اظهارات افراد حاضر در محل درگیری، اختلاف حساب میان این چهار نفر عامل ایجاد درگیری بوده است، گفت: متهم دستگیر شده برای مشخص شدن علت دقیق حادثه تحت بازجویی قرار دارد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • شرور گروگان‌گیر در شاهرود دستگیر شد
  • دستگیری قاتل در شهرستان کوهدشت
  • گنج یابی که به گنج نرسید
  • آزادسازی ۶ هزار متر از زمین‌های کشاورزی در محمودآباد
  • آزادسازی ۱۰۰۰ متر مربع از اراضی ملی فومن
  • کاهش ۴۰ درصدی سرقت در شهرستان ایلام
  • کاهش ۴۰ درصدی سرقت در ایلام
  • کشف اشیای عتیقه هزاره اول قبل از میلاد در گیلان
  • کشف اشیای عتیقه هزاره اول قبل از میلاد در رودبار
  • قتل یک نفر و زخمی شدن ۲ تن دیگر در مرکز کرمانشاه