Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، در آستانه روز ارتش، سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی به امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، 29 فروردین روز ارتش را تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الَّذینَ یُقاتِلونَ فی سَبیلِهِ صَفًّا کَأَنَّهُم بُنیانٌ مَرصوصٌ (صف/4)

ارتش جمهوری اسلامی کلمه طیبّه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده معظم کلّ قوا

فرمانده محترم کلّ ارتش جمهوری اسلامی ایران
امیر سرلشکر سیّدعبدالرحیم موسوی

سلام علیکم

با عرض تبریک حلول ماه مبارک رمضان، ماه میهمانی خدا، «29 فروردین روز پر افتخار ارتش جمهوری اسلامی ایران»؛ یادآور فداکاری و ایثارگری‌های ارتشیان عزیز و ارج نهادن به رشادت‌های غیور مردانی که شجاعانه، جان خود را در سنگرهای امنیّت، استقلال و دفاع از تمامیت ارضی کشور بویژه حماسه‌آفرینی در دوران دفاع مقدّس در طبق اخلاص نهادند و همدوش سپاه و بسیج از کیان نظام مقدس اسلامی دفاع کرده و در این مسیر نورانی، شهیدانی والامقام تقدیم نموده که بر تارک آن می‌درخشد.

در این سال‌ها، همگان شاهد پشتیبانی و حمایت ارتش جمهوری اسلامی ایران از محور مقاومت و تقدیم شهیدان مدافع حرم بوده‌اند که برگ زریّن دیگری از نقش‌آفرینی آن است.

با تبریک این روز فرخنده به حضور جناب‌عالی، امید است ان شاءالله در سایه توجّهات خاصّه حضرت بقیه الله الأعظم" ارواحنا فداه" و تدابیر و اوامر مطاع فرمانده معظّم کلّ قوا امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در رسالت بزرگ خویش، موفّق و سربلند باشید.

سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: محور مقاومت ارتش جمهوری اسلامی ایران انقلاب اسلامی فرمانده نیروی قدس سپاه ارتش جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۸۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک فرمانده انتظامی البرز به مناسبت روز ارتش

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حمید هداوند، فرمانده انتظامی استان البرز در پیامی فرا رسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت. متن کامل این پیام بدین شرح است:

۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، یادآور رشادت‌های دلاورمردانی است که در ارتش مردمی و مکتبی جان خویش را در طبق اخلاص نهادند و با توکل به خداوند و الهام از مکتب عاشورا برای دفاع از کیان این مرز و بوم جوانمردانه ایستادگی کردند.

امروز نیز ارتش جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه تجربیات گرانقدر و غرورآفرین دوران دفاع مقدس و با بهره گیری از توان فرماندهان لایق و متعهد و نیروهای شجاع و کارآزموده خود، به حصن حصین واقعی انقلاب تبدیل شده و در سایه توکل و استعانت از ایزد سبحان، تحت امر فرماندهی معظم کل قوا آماده است تا در مقابل هر نوع تهدیدی ایستادگی و از عزت و کیان کشور عزیز و اسلامی مان دفاع کند.

بی شک جان فشانی‌ها و ایثارگری‌های فرزندان ارتش میهن اسلامی در دوران پرافتخار دفاع مقدس و در جهت تحقق اهداف جمهوری اسلامی ایران بر کسی پوشیده نیست. در این روز تاریخی که روز همبستگی نیروهای مسلح نیز هست، همه ساله نیروهای نظامی و انتظامی با انجام مراسم رژه، تجهیزات و توانمندی‌های خود را برای دلگرمی و شادی مردم و ایجاد رعب و وحشت برای دشمنان به نمایش می‌گذارند.

اینجانب ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به خانواده‌های معظم و بزرگوار شهدا و جانبازان عزیز این نیرو و تمامی حماسه‌آفرینان آن تبریک می گویم و سربلندی روزافزون تمامی مدافعان کیان جمهوری اسلامی ایران را در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب از درگاه خداوند بلند مرتبه خواستارم.

کد خبر 6080282

دیگر خبرها

  • برپایی مراسم بزرگداشت شهدای محور مقاومت در شیراز
  • سردار حسن‌زاده: جشن بزرگ پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی بیش از هر زمانی نزدیک است.
  • پیام تسلیت سردار قاآنی به هنیه
  • سردار پورجمشیدیان: با متجاوز به خاک ایران مماشات نخواهیم کرد
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است
  • مقاومت اسلامی برای دفاع از کیان اسلام برخاسته است
  • فرمانده سپاه استان اردبیل روز ارتش را تبریک گفت
  • ارتش مایه غرور و عزت ایران اسلامی است
  • مراسم رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران آغاز شد
  • پیام تبریک فرمانده انتظامی البرز به مناسبت روز ارتش