Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-03-28@17:38:23 GMT

آمادگی این بانک برای تحقق شعار سال

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۹۸۲۵۴

آمادگی این بانک برای تحقق شعار سال

امتداد - مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: حرکت در مسیر تحقق شعار سال و آمادگی برای مانع زدایی و پشتیبانی می تواند به حوزه تولید کشور و اشتغال زایی کمک کند.

 

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، اسماعیل لله گانی در نشست شورای معاونان با بیان این مطلب گفت: حرکت در مسیر تحقق شعار سال در اولویت برنامه ها قرار دارد و با تشکیل کمیته ای به همین منظور، برنامه ها و سیاست های بانک پس از تصویب هیأت مدیره، اطلاع رسانی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: با توجه به تغییرات احتمالی در حوزه های مختلف اقتصادی و رفع تحریم ها در سال جدید، باید آمادگی لازم را برای گسترش فعالیت ها در حوزه جذب مشتریان اعتباری و ارائه خدمات مناسب ارزی و ریالی به آن ها به ویژه در حوزه صادرات کشور داشته باشیم تا بتوانیم سهم بازار بانک از این فعالیت ها را افزایش دهیم.
لله گانی با اشاره به عملکرد بانک رفاه کارگران در سال گذشته اظهار داشت: پرداخت تسهیلات غیر حضوری به مستمری بگیران و بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی در شرایط شیوع ویروس کرونا خدمت جدید و بسیار ارزشمندی بود که رضایت مشتریان را نیز به همراه داشت.
وی ادامه داد: در سال گذشته با پرداخت تسهیلات به بخش های اقتصادی و ارائه طرح های متنوع، گام های خوبی در حوزه تولید کشور برداشته شد و سال جدید نیز برای تحقق شعار “تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها”، باید با اجرای سیاست های اعتباری و رعایت بهداشت پرونده به تولید و اشتغال زایی به ویژه در مناطق محروم کشور کمک کنیم.   
 

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: تحقق شعار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۸۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید، کلیدواژه بهبود وضعیت اقتصادی کشور است

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس دانشگاه تبریز اظهار کرد: تولید کلیدواژه بهبود وضعیت اقتصادی کشور است که با مشارکت مردم امکان پذیر خواهد بود.

صفر نصرالله زاده در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به نامگذاری شعار سال گفت: نامگذاری این شعار نشان از تفکر عمیق، هوشمندانه و شناخت درست از صحنه‌ی رهبر معظم انقلاب دارد که برای چند سال متوالی شعار سال را محور اقتصاد قرار داده‌اند.

وی افزود: فقط تشکیلات دولتی نمی‌تواند چرخ تولید را راه‌اندازی کند به همین دلیل شرکت مردم و ورود تمام استعدادها در عرصه‌ی تولید برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور یک امر مهم و حیاتی است.

وی با بیان اینکه تولید وضعیت نابسامان اقتصادی را سر و سامان می‌دهد، ادامه داد: با تولید، اشتغال و بسیاری از توسعه‌ها رونق پیدا می‌کند.

نصرالله زاده خاطر نشان کرد: اکوسیستم از ایده تا تولید محصول و ثروت باید با فعالیت در تمام عرصه‌ها به صورت کامل تکمیل شود.

وی با بیان اینکه طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب در کشور ما برای تولید زیر ساخت‌های لازم فراهم است، گفت: توسعه علم و فناوری در کشور به نحو مطلوبی اتفاق می‌افتد اما استفاده از زیرساخت‌ها، شرکت‌های دانش بنیان، ایده‌های جدید برای تولید و حل مشکلات مربوطه و کامل کردن زنجیره تولید برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور بسیار ضروری است.

رئیس دانشگاه تبریز اظهار کرد: زیست بوم فناوری با مشارکت فعال تمام بازیگران می‌تواند به فعالیت خود ادامه دهد ایفای نقش مسئولان، کارهای حمایتی، اعطای تسهیلات، برنامه ریزی‌های متناسب با هر منطقه، تهیه نقشه‌ی راه علم و فناوری و اجرای صحیح آن می‌تواند به تحقق شعار سال کمک کند.

وی با بیان اینکه برای به ثمر نشستن این کارها باید مستمر تلاش کنیم، گفت: کسانی که در حوزه‌های مختلف دانش و تولید فعالیت می‌کنند اگر هر فرد نقش خود را به خوبی ایفا کند تحقق شعار سال با وضعیت بسیار مطلوبی عملیاتی خواهد شد.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی درست برای تحقق شعار سال امر مهمی است، خاطر نشان کرد: اقداماتی که جنبه‌ی تئوری و نظریه پردازی دارد در توسعه اقتصادی نمی‌تواند کمک کننده باشد این کارها به اندازه‌ی کافی در سال‌های گذشته انجام شده است و همه باید آستین بالا زده و به صورت عملی وارد صحنه شویم.

نصرالله زاده افزود: دولت محترم نیز باید مسیر گشایی برای تولید بهتر به ویژه تولیدات دانش بنیان و چگونگی به صحنه آوردن مردم را در دستور کار خود قرار دهد تا مردم بتوانند نقش اساسی را ایفا کنند.

وی با بیان اینکه نیروی انسانی بزرگترین سرمایه یک کشور است، گفت: استفاده بهینه از نیروی انسانی و امکاناتی که در اختیار مردم است موثر خواهد بود امیدواریم با همت بیشتر، افزایش تولید با مشارکت مردم به خوبی پیش رفته و مطالبه به حق رهبر معظم انقلاب برآورده شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تحقق شعار سال موجب استقلال کامل در حوزه اقتصادی می شود
  • شناسایی و پیگیری روش‌های تقویت مالی در حوزه علم و فناوری
  •  نقش حوزه علم و فناوری در بیانات نوروزی مقام معظم رهبری
  • مشارکت مردم در تولید، چگونه؟| محمد حسینی
  • برای تحقق عملی شعار امسال باید مدلهای رفتاری اثربخشی را برای مردم تعریف کنیم
  • اصلاح انگاره‌های ذهنی و فرهنگی لازمه تحقق جهش تولید است
  • آمادگی اوقاف استان زنجان برای تحقق شعار سال در حوزه سرمایه‌گذاری و تولید
  • آمادگی اوقاف زنجان برای تحقق شعار سال درحوزه سرمایه گذاری و تولید
  • تولید، کلیدواژه بهبود وضعیت اقتصادی کشور است
  • ضرورت و اهمیت هدف‌گذاری شعب بانک مسکن به منظور جلب سرمایه‌گذاری و مشارکت مردم در جهت رونق تولید مسکن و تحقق شعار سال