Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان رئیس مجتمع آموزشی پژوهشی درمانی پیامبر اعظم (ص) گفت: با افزایش ۵۰۰ درصدی موارد بستری طی سه هفته اخیر ششمین بخش کووید ۱۹ با ظرفیت ۲۸ تخت و هفتمین بخش کووید با ظرفیت ۲۲ تخت طی ۲۴ ساعت در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس راه اندازی شد.

دکتر محمد تمدن دار صبح امروز(۲۶ فروردین ماه) در جمع خبرنگاران، با اعلام وضعیت بحرانی شدید گفت: با افزایش بی سابقه موارد ابتلا به این ویروس  و همچنین بستری روزانه بین ۴۰ تا ۴۵ بیمار با تشخیص کووید ،ششمین و هفتمین بخش کووید به فاصله زمانی کمتر از ۲۴ ساعت در این بیمارستان راه اندازی شده است که بنا به نیاز و درک موقعیت بحرانی موجود ،اقدامات لازم برای راه اندازی بخش های بستری و ویژه کووید همچنان در دست اقدام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و  همکاری کادر درمان و تمامی کارکنان بیمارستان که از زمان شروع ویروس تا کنون خالصانه خدمت کردند، تصریح کرد: در صورت عدم کنترل به موقع انتشار این ویروس، با تکمیل ظرفیت تخت های بیمارستانی، ارائه خدمات درمانی مطلوب و تامین نیروی انسانی با مشکلات متعدد مواجه خواهد شد و عجیب است که هنوز عده ای موقعیت بحرانی موجود را درک نکرده و بدون ماسک در جامعه ظاهر شده و دست از مهمانی و تجمع بر نمی دارند.

رئیس مجتمع آموزشی پژوهشی درمانی پیامبر اعظم (ص) در پایان اظهار کرد: ما برای رفع این بحران نیازمند همیاری و همکاری تمامی آحاد جامعه و مردم می‌باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس همه باهم علیه کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۸۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برق روستاهای لرستان پس از بارش‌های اخیر وصل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مهران امیری در سخنانی با اشاره به بارندگی‌های گسترده و طوفان‌زای روزهای اخیر در سطح استان، اظهار داشت: وزش باد شدید همراه با رعدوبرق در مناطقی از شهرهای الیگودرز، کوهدشت، نورآباد و چگنی باعث شکسته‌شدن و واژگونی چندین تیر برق شد.

وی گفت: این اتفاق خسارات زیادی به تجهیزات و شبکه‌های برق وارد کرد و منجر به قطع برق ۲۰۰ روستا در این شهرستان‌ها شد.

مدیر شرکت توزیع برق لرستان، افزود: باتوجه‌به شرایط بحرانی ایجاد شده در این روستاها، ۲۰ اکیپ شامل گروه‌های اتفاقات، عملیات و تعمیرات، به همراه کارشناسان و تکنسین‌ها، به روستاهای بدون برق و حادثه‌دیده اعزام شدند.

امیری، بیان داشت: علی‌رغم شرایط نامساعد جوی و وضعیت بسیار بحرانی، با تلاش شبانه‌روزی همکاران، تمام روستاهای خسارت‌دیده در کوتاه‌ترین زمان ممکن برق‌دار شدند.

کد خبر 6063915

دیگر خبرها

  • ایران آمادگی راه‌اندازی بیمارستان صحرایی را در غزه و رفح دارد
  • تردد دریایی در قشم برقرار است/ تعطیلی ۳ اسکله گردشگری
  • برق روستاهای لرستان پس از بارش‌های اخیر وصل شد
  • هنرمندان کردستانی آثار فاخری در حوزه صنایع‌دستی دارند
  • آغاز عملیات اجرایی پتروپالایشگاه شهید سلیمانی و راه‌اندازی ۲ پروژه پالایشی در ۱۴۰۳/ افزایش ۷ درصدی تولید بنزین در سالی که گذشت
  • کدام شهرهای اروپا برای راه‌اندازی استارت‌آپ بهترین هستند؟
  • آغاز عملیات نصب و راه اندازی دستگاه ماموگرافی بیمارستان کیش
  • دومین دستگاه سونوگرافی پرتابل در بیمارستان دارالشفاء میرجاوه راه‌اندازی شد
  • وقوع تصادف زنجیره‌ای در محور حاجی آبادبه بندرعباس
  • اسکان بیش از ۲۶ هزار فرهنگی در ستاد‌های اسکان هرمزگان