Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@04:08:22 GMT

موانع کاری و مالی تولیدکنندگان گیلان رفع می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۹۸۳۵۳

موانع کاری و مالی تولیدکنندگان گیلان رفع می‌شود

به گزارش خبرنگار ایرنا منوچهر صدفی روز پنجشنبه در بازدید از مجتمع فولاد سبز شهرک کشلی تالش گفت: فرصت خوبی برای صنعتگران و تولیدکنندگان گیلان فراهم شده است و تولیدکنندگان این مجتمع نیز برای توسعه کار، تامین مواد اولیه، تخصیص ورق فولاد به نرخ دولتی و اخذ تسهیلات مورد نیاز در سامانه تسهیل سازمان صنعت گیلان ثبت نام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یادآور شد که از پنج مجتمع فولاد فعال در استان گیلان، ۲ مجتمع فولاد سبز و امیر شریفی در شهر صنعتی کشلی تالش استقرار یافته است.
معاون هماهنگی فرمانداری تالش نیز هدف از این بازدید را تلاش جهت تحقق شعار سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها در حوزه صنایع این شهرستان اعلام کرد.

زینب افراز گفت: تامین برق، بخشودگی جرایم مالیاتی و تقسیط بدهی معوق از مشکلات عمده تولیدکنندگان این شهرک است و پس از ثبت نام در سامانه تسهیل سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان رسیدگی خواهد شد.

او افزود: واحدهای تولیدی مجتمع فولاد سبز گیلان، شرکت تعاونی گلبافت امیر، شرکت تعاونی مشتاق گرانول، شین دان، تخت و تشک و تولید پوشال با اشتغالزایی برای ۱۶۲ نفر در شهرک صنعتی کشلی تالش فعال هستند.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

برچسب‌ها رونق تولید صنعت و معدن و تجارت جهش تولید تالش گیلان سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان وزارت صنعت معدن و تجارت سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران توسعه ایران توسعه اقتصادی تولید داخلی مقام معظم رهبری پروندهٔ خبری ۱۴۰۰؛ سال تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رونق تولید صنعت و معدن و تجارت جهش تولید رونق تولید صنعت و معدن و تجارت جهش تولید تالش گیلان سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان وزارت صنعت معدن و تجارت سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران توسعه ایران توسعه اقتصادی تولید داخلی مقام معظم رهبری اخبار کنکور مجتمع فولاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۸۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح پایگاه تجمیعی سلامت خانواده شماره یک تالش

به گزارش خبرنگار مهر، پایگاه تجمیعی سلامت خانواده شماره یک ظهر چهارشنبه همزمان با هفته ملی سلامت با حضور فرماندار تالش، مسؤول بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان و مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تالش افتتاح شد.

گفتنی است؛ این پایگاه در مساحتی ۱۱۰ متر با بودجه‌ای بالغ بر یک میلیارد پانصد میلیون تومان (از محل اعتبارات داخلی دانشگاه علوم پزشکی گیلان) در محل بیمارستان قدیم شهید نورانی بهسازی و تجهیز شده و به بهره برداری رسید.

کد خبر 6087824

دیگر خبرها

  • تخصیص ۴۰ درصد از سود شرکت‌های پتروشیمی به تکمیل زنجیره ارزش
  • افتتاح پایگاه تجمیعی سلامت خانواده شماره یک تالش
  • ظرفیت تولید صنعت پتروشیمی تا پایان امسال از مرز ۱۰۰ میلیون تن عبور خواهد کرد
  • بهینه‌سازی مصرف انرژی، از مهم‌ترین راهبردهای صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳
  • تنوع سبد محصولات پتروشیمی با هدف تکمیل زنجیره ارزش
  • بهینه‌سازی مصرف انرژی، مهم‌ترین راهبرد صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳
  • تولید نوشت‌افزار ایرانی با کاغذ ایرانی
  • فولاد خوزستان چرا هدف تحریم‌ها قرار گرفت؟
  • ابرپروژه‌های صنعت گاز برای سرمایه‌گذاری معرفی شدند
  • جهش تولید طلای صنعت پتروشیمی با توان فنی ایرانی در کوروش