Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکرمی گفت: طرح بسیار کاربردی و دقیق معاونت اجتماعی سپاه روح الله مبنی بر تشکیل قرارگاه محله اسلامی که منجر به تشکیل محلات اسلامی می شود یک پایه و کار زیرساختی در حوزه آسیب های اجتماعی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ بهروز اکرمی معاون سیاسی استاندار مرکزی امروز در کارگروه اجتماعی استان گفت: ماه رمضان ماه خودسازی است و فعالیت های اجتماعی به نوعی هم خودسازی محسوب می شوند و هم جامعه سازی و امروز باید فعالیت های اجتماعی ما منجر به خودسازی و جامعه سازی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکرمی اظهار کرد: طرح بسیار کاربردی و دقیق معاونت اجتماعی سپاه روح الله مبنی بر تشکیل قرارگاه محله اسلامی که منجر به تشکیل محلات اسلامی می شود یک پایه و کار زیرساختی است.

وی ادامه داد: خوشبختانه طرح گستردگی و ابعاد بسیاری دارد که همه دستگاه ها می توانند فعالیت های خود را در زیرمجموعه قرارگاه محله اسلامی انجام دهند.

معاون سیاسی استاندار مرکزی بیان کرد: نیاز است یک هم افزایی با دستگاه های متولی کار فرهنگی و اجتماعی برای اجرای دقیق طرح گذاشته شود و جلسات تخصصی آن برگزار شود تا هم پوشانی موثری اتفاق بیفتد.

وی اضافه کرد: عملکرد فعلی دستگاه های متولی باید در ذیل قرارگاه محله اسلامی تعریف شود که با این طرح به دنبال انجام یک کار مشترک هستیم و قطعا اگر همه مشارکت داشته باشند از موازی کاری جلوگیری خواهد شد.

اکرمی افزود: امروز به دلیل شرایط کشور برای اجرای کارها باید هم افزایی و مشارکت اتفاق بیفتد چراکه اعتبارات محدود است و ما به دنبال نتایج اثربخش و اقدامات ماندگار هستیم که قرارگاه محله اسلامی می تواند در این راستا موثر واقع شود.

معاون سیاسی استاندار مرکزی گفت: ساختار قرارگاه محله اسلامی بسیار خوب تهیه شده و قطعا با فعالیت جدی این قرارگاه می توانیم شاهد اقدامات بسیار خوبی باشیم.

وی ادامه داد: استانداری مرکزی از طرح محله اسلامی حمایت می کند و به نفع همه دستگاه های اجرایی و متولی است که از ظرفیت این قرارگاه به خوبی استفاده کنند.

معاون سیاسی استاندار مرکزی بیان کرد: در خصوص کنترل و کاهش آسیب های بیماری کرونا با طرح شهید سلیمانی که به شکل محله محور بود شاهد موفقیت های زیادی بودیم و امروز اگر می خواهیم در حوزه آسیب های اجتماعی موفق عمل کنیم باید کارها محله محوری متمرکز شوند.

اکرمی گفت: اگر دستگاه های متولی با قرارگاه محله اسلامی مشارکت جدی داشته باشند و فعالیت های خود را در زیرمجموعه این قرارگاه تعریف کنند قطعا در انتهای سال شاهد اقدامات خوبی خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: جشنواره تولیدات رسانه ای در حوزه آسیب های اجتماعی و رزمایش آسیب های اجتماعی با حضور دستگاه های متولی اقدامی خوب است که باید اجرا شوند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: معاون سیاسی استاندار مرکزی حوزه آسیب های اجتماعی قرارگاه محله اسلامی دستگاه های متولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۸۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح زیست عفیفانه در جامعه ضروری است

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله رشیدی پور صبح دوشنبه در جلسه قرارگاه پایداری خانواده و زیست عفیفانه کردستان که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار کرد: عملیات غرور آفرین سپاه پاسداران "وعده صادق" را تبریک می‌گوئیم و طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب فرمودند اسرائیل باید تنبیه شود امروز شاهد این امر مهم به دست جوانان سپاهی کشورمان بودیم.

وی افزود: عملیات وعده صادق موجب شد جمهوری اسلامی بیش از گذشته پله‌های پیشرفت و ترقی را طی کند و به بالندگی خود برسد و این مهم نشان داد که ایران اسلامی می‌تواند در هر جایی که دشمن قصد تعرض به این کشور را داشته باشد با او مقابله می‌کند.

رشیدی پور تاکید کرد: امیدواریم روزی این غده سرطانی از بین برود و ملت‌های مسلمان و از جمله فلسطین رهایی یابد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان در ادامه به اهمیت تشکیل این قرارگاه اشاره کرد و بیان داشت: قرارگاه پایداری خانواده و زیست عفیفانه از اهمیت زیادی برخوردار است و تا زمانی که یک خانواده استحکام نداشته باشد و از سبک زندگی پیروی نکند نمی‌تواند با آسیب‌های مختلف اجتماعی مقابله کند.

رشیدی پور گفت: بسیاری از آسیب‌ها و مشکلاتی که در جامعه وجود دارد به دلیل عدم استحکام بنیان خانواده است و باید برنامه‌های مهمی در راستای تحکیم بنیان خانواده ارائه کررد.

وی در ادامه به اجرای طرح مقابله با بد حجابی اشاره کرد و ابراز داشت: اجرای طرح مقابله با بی حجابی اهمیت بسیار زیادی دارد و باید دید که چرا این بی حجابی‌ها باید در استان کردستان رواج پیدا کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان گفت: امروزه شاهد کاهش فرزند آوری در جامعه هستیم و حتی خانواده‌هایی که از رفاه خوبی هم برخوردار هستند نسبت به این موضوع واکنش دارند و رویه تک فرزندی را پیش گرفته‌اند.

وی ادامه داد: هرجا که سنت‌ها رعایت شود ما شاهد هستیم بسیاری از مسائل و آسیب‌ها کمتر است بنابراین باید در راستای حفظ سنت‌ها تلاش کنیم.

رشیدی پور افزود: باید در این قرارگاه برنامه داشته باشیم و دستگاه‌ها برنامه‌های خود را در حوزه زیست عفیفانه ارائه کنند تا از این طریق بتوانیم به اجرای این امر مهم کمک کنیم و به صورت ریشه‌ای به رفع آسیب‌های اجتماعی کمک کنیم.

کد خبر 6085345

دیگر خبرها

  • برخورد با قصور دستگاه‌ها در صورت بی توجهی به آسیب‌های اجتماعی
  • برخورد با قصور دستگاه‌ها در صورت بی توجه به آسیب‌های اجتماعی
  • آغاز به کار هیات امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران
  • تشکیل قرارگاه هفته معلم در لرستان
  • کاهش مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده
  • شعر طنز یک اقدام بدیع در دستگاه قضا است
  • تشکیل شورای تأمین فرهنگی در استان قزوین
  • الفت با مفاهیم غنی قرآنی از آسیب‌های مدرن اجتماعی جلوگیری می‌کند  
  • توجه ویژه دولت سیزدهم به مقوله فرهنگ
  • اجرای طرح زیست عفیفانه در جامعه ضروری است