Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی روز گذشته (چهارشنبه) در گفت‌وگو با شبکه «ان اچ اکی» ضمن ابراز امیدواری برای حصول پیشرفت در مذاکرات امروز (پنجشنبه) کمسیون مشترک برجام در «وین» تأکید کرد که مقام‌های جمهوری اسلامی، آژانس را در جریان تصمیمات خود برای آغاز غنی‌سازی 60 درصد قرار داده و بازرسان آژانس در تأسیسات نطنز حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال تکمیل...

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۸۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۶۰ درصد لایروبی جاجرود در محدوده شمیرانات

به گزارش خبرنگار مهر، سید حمیدرضا حسینی گفت: با توجه به فصول بارش و طغیانی شدن رودخانه‌ها، عملیات لایروبی رودخانه‌ها در حوزه عملکرد امور منابع آب شمیرانات در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه لایروبی در محل سازه‌های تقاطعی و پل‌ها در اولویت قرار دارد، افزود: عملیات لایروبی رودخانه جاجرود محدوده شهر میگون به طول دو کیلومتر با هدف افزایش ظرفیت آّبگذری ایمن سیلاب و کاهش ورود رسوبات به سد لتیان و با استفاده از خدمات پیمانکار ذی صلاح با نظارت مستقیم این امور درحال انجام است.

سرپرست امور آب شمیرانات ادامه داد: تاکنون عملیات لایروبی با ۶۰ درصد پیشرفت عملیات از سوی پیمانکار مربوطه در محدوده و بازه رودخانه از پل لشگرک تا حریم سد لتیان در حال انجام است.

حسینی از مالکین اراضی مجاور رودخانه‌ها درخواست کرد، از هرگونه ساخت و ساز در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها بدون اخذ موافقت رسمی به منظور حفظ جان و مال خود در مقابل خطر سیلاب خودداری کنند.

کد خبر 6062400

دیگر خبرها

  • پیشرفت چشمگیر طرح جامع فاضلاب اهواز در دولت سیزدهم
  • بهنگام سازی متناسب با پیشرفت‌های جهانی حلقه مفقوده کاربردی سازی علوم مهندسی
  • جزئیات روند پیشرفت پروژه‌های آب و فاضلاب خوزستان
  • محوطه سازی سایت «قره حسنلو» ۶۰ درصد پیشرفت دارد
  • تولید ۷۵ درصد برق نیروگاه‌های برقابی کشور در خوزستان
  • زائرسرای بنیاد شهید در مهران با ۴۰ درصد پیشرفت در حال اجرا است
  • پیشرفت ۳۰ درصدی پروژه باززنده‌سازی کارون
  • پیشرفت۳۰ درصدی پروژه باز زنده‌سازی کارون
  • زیان افزایش نرخ بلیت موزه ها را آژانس‌داران باید بدهند
  • پیشرفت ۶۰ درصد لایروبی جاجرود در محدوده شمیرانات