Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@08:52:05 GMT

توزیع ۵۰ بسته معیشتی در کانون فرهنگی هنری شهدای موبندان

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۹۸۴۰۹

توزیع ۵۰ بسته معیشتی در کانون فرهنگی هنری شهدای موبندان

منفرد از توزیع ۵۰ بسته معیشتی به همت خیرین در کانون فرهنگی هنری شهدای موبندان لنگرود خبرداد.

«سید ابوطالب منفرد» با اشاره به فعالیت‌های جهادی کانون فرهنگی هنری شهدای موبندان لنگرود در دوران شیوع کرونا به خبرنگار شبستان گفت: این کانون با شیوع کروناویروس با کمک خیران و اعضای کانون فعالیت‌های جهادی را در جهت حفظ سلامت مردم در دستور کار خود قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای موبندان لنگرود توزیع بسته‌های معیشتی، توزیع ماسک، ضدعفونی معابر و مسجد را از فعالیت‌های خودجوش کانون در سال گذشته اعلام کرد و افزود: فعالیت‌های فرهنگی و هنری کانون نیز با استفاده از فضای مجازی برگزار شد.

 

وی با بیان اینکه در سال جاری نیز این فعالیت‌ها در قالب رویداد ملی فهما ادامه می‌یابد اذعان داشت: در تلاشیم تا با تداوم برنامه‌ها ضمن کمک به تامین سلامت مردم و رفع مشکلات آنان، امتیاز لازم را در رویداد ملی فهما در رقابت با سایر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور کسب کنیم.

 

منفرد از توزیع ۵۰ بسته معیشتی و بهداشتی در سال جاری خبر داد و بیان کرد: این بسته‌ها به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال به همت خیرین کانون شهدا موبندان تهیه و بین نیازمندان پیرامون مسجد توزیع شد.

 

وی اعلام کرد: مرحله دوم توزیع بسته‌های معیشتی سال جاری در ماه مبارک رمضان انجام می‌شود.

 

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: بسته های معیشتی کانون های مساجد گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۸۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: توزیع بسته‌های معیشتی در سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل با بیش از هشت هزار سبد غذایی به رشد ۸۲ درصدی رسید.

حکمت‌الله هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: سال گذشته هشت هزار و ۶۱۸ بسته معیشتی برای خانواده‌های کم‌برخوردار در سطح استان توزیع شد که این رقم در مدت مشابه آن یک‌هزار و ۹۳۰ سبد بود.

وی افزود: ارزش این بسته‌های معیشتی توزیع شده در سال گذشته ۴۰ میلیارد ریال بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این بسته‌های معیشتی در قالب طرح‌های پویش هلال رحمت، نذر خدمت ملی و استانی و نوروز در سطح استان زنجان و در محلات کم‌برخوردار ۲۰۲۰ توزیع شده است.

هاشمی خاطرنشان کرد: خیرین، نیکوکاران و مردم نوع‌دوست استان بازوی اصلی هلال احمر در توزیع بسته‌های معیشتی برای خانواده‌های کم برخوردار هستند.

وی اظهار داشت: طرح‌های بیان شده با همکاری کمیته امداد، آستان قدس رضوی، مراکز خیریه، معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان و سازمان داوطلبان هلال احمر کشور اجرا شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: جمعیت هلال احمر استان زنجان، علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق کم‌برخوردار و محلات ۲۰۲۰ در پرداخت هزینه‌های دارویی و درمانی نیز از این خانواده‌ها حمایت مالی می‌کند.

هاشمی افزود: هلال‌احمر استان با استفاده از توان توانمندان و ظرفیت و کمک‌های خیرین بخشی از نیازهای نیازمندان را مرتفع می‌کند.

وی اضافه کرد: خوشبختانه در سال گذشته نیز ۳۹ میلیارد و۲۱۰ میلیون ریال کمک هزینه درمانی برای بیماران نیازمند این استان که تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد نبودند، پرداخت شد.

کد خبر 747763

دیگر خبرها

  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان