Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران در تازه ترین گزارشی که ارائه کرد از رعایت ۹۵ درصدی اعمال محدودیت ها و پروتکل های بهداشتی در دستگاه های اجرایی استان خبر داد.

به گزارش جماران به نقل از ایرنا، غلامرضا عباس پاشا در مورد وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی در دستگاه های اجرایی گفت: به دنبال تشدید نظارت ها و براساس گزارش تیم های بازرسی استانداری در کلانشهر تهران در دستگاه هایی همچون وزارت اقتصاد، سازمان مالیات، سازمان تامین اجتماعی و شهرداری وضعیت رعایت محدودیت ها، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک‌داری، مناسب بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره با رعایت ۹۵ درصدی اعمال محدودیت ها و پروتکل های بهداشتی در دستگاه های اجرایی استان تهران تاکید کرد: در صورت هر گونه تخلف نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی، دستگاه های متخلف به استانداری معرفی و اقدامات لازم انجام می شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران خاطرنشان کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی و مصوبات ستاد ملی کرونا توسط مردم و مسئولان ضروری است و دستگاه ها جهت حفظ سلامت کارمندان ملزم به رعایت دستورالعمل ها هستند.

وی اظهار امیدواری کرد که با استمرار نظارت، تعامل و همکاری بتوان در جهت مدیریت پیک چهارم کرونا اقدامات موثری انجام شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 دستورالعمل های بهداشتی رعایت پروتکل های بهداشتی پروتکل های بهداشتی پروتکل های بهداشتی ادارات تهران دستورالعمل های بهداشتی ادارات سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 پروتکل های بهداشتی در دستگاه های اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۹۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدابیر پیشگیری از سیل از ۶ ماه قبل در استان کرمان انجام شد

مدیرکل بحران استانداری کرمان، گفت: از شش ماه قبل برنامه مدونی توسط استاندار کرمان در ارتباط با مقابله با سیل به اداره کل مدیریت بحران استانداری ابلاغ شد. - اخبار استانها -

حمید سالخورده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به صدور هشدار سطح قرمز هواشناسی برای جنوب استان کرمان، اظهار داشت: از چند روز گذشته با تدبیر استاندار کرمان تقسیم نواحی بین مدیران استان انجام شد و هر کدام از مدیران در یکی از شهرستان‌ها مستقر بودند.

وی با بیان اینکه تدابیر پیشگیری برای مقابله با خسارات احتمالی سیل در استان انجام شده بود، ادامه داد: همه اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان‌های استان پای کار بودند و خوشبختانه با اقدامات انجام شده مشکل زیادی را با توجه به حجم و میزان بارش‌ها در استان کرمان نداشتیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان با اشاره به اینکه از شش ماه قبل برنامه‌ای توسط استاندار کرمان نوشته و به اداره کل مدیریت بحران استانداری داده شد، گفت: براساس این برنامه مقرر شد سیلبندهای استان بررسی، نقاط حادثه‌خیز و آسیب‌‌پذیر شناسی و لایروبی و تیغ‌زنی پوشش گیاهی بستر رودخانه‌ها و رفع تصرفات حریم رودخانه‌ها انجام شود.

امدادرسانی هلال احمر به 250 نفر گرفتار در سیل استان کرمان4 مفقودی سیل استان کرمان زنده پیدا شدندوقوع سیلاب در کرمان خسارت جانی نداشت

وی با بیان اینکه پیگیری‌های انجام شده براساس این برنامه مدون باعث شد که بارندگی‌های چند روز گذشته در استان خسارات زیادی نداشته باشد و سیلاب‌ها در مسیرهای خودشان جریان پیدا کنند، گفت: طی چند روز گذشته نیز استاندار کرمان شخصاً در منطقه حضور داشتند و اتفاقات را از نزدیک و به صورت میدانی مدیریت می‌کردند.

سالخورده با اشاره به اینکه طی چند روز گذشته مجموعه جلسات ستاد مدیریت بحران استان کرمان توسط استاندار به صورت میدانی و در صحنه برگزار شد، بیان کرد: در این مدت هفت جلسه حضوری و میدانی در محل نقاط حادثه‌خیز برگزار شد، ضمن اینکه پنج جلسه هم قبل از برگزار شده بود.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • قیمت مسکن در تهران کاملاً تحت کنترل است
  • برنامه‌های ۲۰‌گانه دستگاه‌های اجرایی استان کرمان چیست؟
  • امسال تعداد اتوبوس‌های تهران به ۸۰۰۰ دستگاه می‌رسد؟
  • آخرین وضعیت برق و آب مناطق سیل زده هرمزگان
  • تدابیر پیشگیری از سیل از ۶ ماه قبل در استان کرمان انجام شد
  • نجات ۷۰ سرنشین ۳ اتوبوس گرفتار سیلاب
  • ساختمان‌های تهران سبز می‌شوند
  • اجرای فرایند مدیریت سبز در ادارات اصفهان توسط سازمان پسماند شهرداری
  • از دستگاه‌های اجرایی ونظارتی در دور دوم انتخابات پشتیبانی می‌کنیم
  • دانشگاه تهران مجری ۳ طرح حقوقی دستگاه‌های اجرایی شد