Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@18:01:49 GMT

ابتلای ۶ هزار و ۳۶۴ نفر به کرونا در بروجن

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۹۹۱۹۹

ابتلای ۶ هزار و ۳۶۴ نفر به کرونا در بروجن

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محمد حسن کرمی سرپرست شبکه بهداشت و درمان بروجن گفت: از ابتدای شیوع اپیدمی کرونا در کشور، تاکنون شش هزار و ۳۶۴ نفر در شهرستان بروجن به این بیماری ویروسی مبتلا شده اند.

او افزود: از مجموع سه هزار و ۳۶۲ تست نمونه‌گیری شده در سال ۱۴۰۰، تاکنون نتیجه تست یک هزار و ۴۰۸ بیمار مثبت و نرخ شیوع روزانه به بیش از ۵۰ درصد رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

کرونا ویروس وحشی و بی رحم، به دنبال مشتری‌های خودش می‌گردد

کرمی اضافه کرد: از مجموع موارد مثبت ۱۳ درصد مربوط به سالمندان، ۵۸ درصد میانسالان، ۱۸ درصد جوانان، ۹ درصد نوجوانان و دو درصد نیز مربوط به کودکان بوده است.

او ادامه داد: با فوت دو بیمار جدید مبتلا به کرونا، آمار فوتی‌های سال ۱۴۰۰ به ۱۱ نفر و آمار جان‌باختگان قطعی در شهرستان بروجن به ۱۶۲ نفر رسیده است.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس مراکز درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۹۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش عجیب رییس سازمان برنامه درباره نرخ تورم؛ تورم به کانال ۳۰ درصد رسید

داود منظور از روند کاهشی نرخ تورم خبر داد و گفت که تورم سالانه به کانال ۳۰ درصد رسیده و تورم نقطه به نقطه نیز در شرف ورود به کانال ۲۰ درصد است.

به گزارش خبرآنلاین، وی در جلسه روز یکشنبه هیات دولت با اعلام خبر کاهش تورم سالانه به کانال ۳۰ درصد گفت‌: طبق گزارش مرکز آمار، روند تورم همچنان رو به کاهش است به نحوی که تورم نقطه به نقطه به حدود ۳۱ درصد رسیده و در شرف ورود به کانال ۲۰ درصد است و تورم ۱۲ ماهه هم به ۳۸.۸ درصد رسیده که به معنای ورود به کانال ۳۰ درصد است.

وی ابراز امیدواری کرد که با ادامه سیاست‌های تنظیم‌گری دولت در بخش پولی و همچنین انضباط مالی در اجرای بودجه و جلوگیری از کسری بودجه این روند استمرار داشته و تا پایان سال تورم ۱۲ ماهه تا کانال ۲۰ درصد کاهش یابد.

دیگر خبرها

  • ابتلای بیش از ۱۶ درصد جمعیت اردستان به دیابت
  • حمل ۴۰ درصد از کالای استان یزد مربوط به مصالح معدنی است
  • اعزام ۵۰ درصد زائران عمره از فرودگاه امام خمینی(ره) به سرزمین وحی
  • ۶۳ درصد حیوان گزیدگی در استان سمنان مربوط به سگ است
  • جزییات واگذاری سرخآبی‌ها اعلام شد
  • گزارش عجیب رییس سازمان برنامه درباره نرخ تورم؛ تورم به کانال ۳۰ درصد رسید
  • آمار باورنکردنی؛ هزینه تفریح دهک دهم ۴۰ برابر دهک اول
  • توزیع نابرابر سفر خانوارهای ایرانی؛ فقط ۱۸درصد مستاجران سفر رفته‌اند!
  • ۱۱ سد کشور به پرشدگی ۱۰۰ درصدی رسیدند
  • ریزش سرمایه‌گذاری خارجی چین