Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر گروه رادیو و تلویزیون نزاجا جزییات برنامه‌های تلویزیونی به مناسبت فرارسیدن روز ملی ارتش را تشریح کرد.

منصور حکمت‌نیا در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان، پیرامون فرارسیدن روز ملی ارتش گفت: به مناسبت ۲۹ فروردین ماه که تداعی‌‌گر حریت و آزاد مردی فرزندان ارتشی امت غیور ایران است با الگو قرار دادن شعار «ارتش فدای ملت» گروه رادیو و تلویزیون نیروی زمینی ارتش ۱۲ برنامه تلویزیونی که ۷ برنامه تحت عنوان بر «مدار اقتدار» در خصوص تیپ‌های ۶۵ و زرهی قزوین هوانیروز آبیک دانشگاه افسری سربازی و مدافعان سلامت و مرکز زرهی است و همچنین ۵ مستند «تا بماند ایران» در خصوص پایگاه شهید وطن پور مرکز علوم و فنون شیراز بهداشت و درمان مرزبانی تکاوران تولید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  همچنین تعداد ۳۵ وله نماهنگ و کلیپ تولید شده که با همکاری و عنایت معاون محترم سیما جمهوری اسلامی ایران و همچنین سیمای مراکز استان‌ها در نظر است در این روز‌ها از سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شود.

مدیر گروه رادیو و تلویزیون نزاجا در همین راستا خاطرنشان کرد: با مشارکت رادیو جوان در نظر است ۴ برنامه زنده رادیویی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حداقل جمعیت در فضایی باز در کوی‌های سازمانی نیروی زمینی از ساعت ۲۰ الی ۲۱ و همچنین لایو اینستاگرامی پخش شود.  مصاحبه با سربازان نخبه، ارتباط زنده با فرماندهان یگان‌های مرزی همراه با گروه مارش وموزیک نزاجا از ویژگی‌های برنامه رادیویی است.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: اخبار تلویزیون اخبار رادیو

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار تلویزیون اخبار رادیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۹۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پشه با پشه کش به فامیل دور ؛ سکانس پربازدید مهمونی را ببینید

به گزارش همشهری آنلاین، ‌همزمان با پخش برنامه مهمونی با اجرای ایرج طهماسب و گروهی از عروسک‌های این برنامه، عروسک پشه با پشه کش به عروسک فامیل دور حمله کرد. این برنامه که در لیست پرمخاطب ترین برنامه‌های تلویزیونی قرار گرفته است هر شب از شبکه نسیم پخش می‌شود.

کد خبر 844894 برچسب‌ها تلویزیون مجری خبر مهم تلویزیون - برنامه تلویزیونی بازیگران سینما و تلویزیون ایران

دیگر خبرها

  • فرمانده مرکز تولید نزاجا: تجهیزات جدیدی به نیروی زمینی ارتش الحاق می‌شوند
  • فرمانده سپاه خراسان رضوی: ۲۹ فروردین یادآور حماسه آفرینی‌های ارتش است
  • فرمانده نیروی زمینی ارتش: با متجاوز به خاک ایران مماشات نمی شود
  • ۲۹ فروردین در تاریخ حماسه آفرینی های ملت ایران همیشه جاودان است
  • ۲۹ فروردین یادآور حماسه آفرینی‌های ارتش است
  • تشریح برنامه‌های ارتش زنجان در روز نیروی زمینی
  • فرمانده نیروی زمینی ارتش: با متجاوز به خاک ایران مماشات نمی‌شود
  • حماسه‌آفرینی‌های ارتش چراغ راه مجاهدان عرصه حق و باطل است
  • حمله پشه با پشه کش به فامیل دور ؛ سکانس پربازدید مهمونی را ببینید
  • «زندگی پس از زندگی» و «محفل» در صدر پرمخاطب‌ترین برنامه‌های تلویزیون/ vod ها نرخ برنامه‌سازی را افزایش داده‌اند