Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی زینعلی مدیر عامل یک شرکت دانش بنیان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فناوری گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: سرطان سینه یکی از شایع‌ترین  سرطان‌های دنیاست که یکی  از راهای درمان این سرطان عمل جراحی محسوب می‌شود. براساس تحقیقات انجام شده در دنیا  قرار گرفتن در معرض امواج الکتریکی احتمال ابتلا به سرطان سینه به خصوص در بانوان مستعد ابتلا به این سرطان را افزایش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: بانوانی که به سرطان سینه مبتلا می‌شوند بعد از عمل جراحی بهتر است کمتر در معرض تابش امواج الکتریکی قرار بگیرند زیرا احتمال عودکردن غدد سرطانی وجود دارد  به همین دلیل شرکت دانش بنیان ما اقدام به تولید نیم تنه ضد امواج کرده است. این محصول می تواند از تابش مستقیم امواج به بدن جلوگیری و ریسک ابتلا به این سرطان را کاهش و تا حد بسیار زیادی از گسترش یا ابتلاع به این سرطان پیشگیری کند.

زینعلی گفت: بعد از جراحی سینه، بافت های سینه به شدت حساس شده و با قرار گرفتن در معرض تابش امواج شدید ممکن است  بافت های سینه متورم شده و تغییر شکل دهند اما این نیم تنه به گونه ای طراحی شده است که از تابش امواج الکتریکی به بدن وبافت سینه جلوگیری می‌کند؛ همچنین استفاده از این محصول به بانوانی که مستعد ابتلا به سرطان سینه هستند توصیه می شود.

او در خصوص جنس این نیم تنه اظهار کرد: الیاف به کار رفته در این لباس الیاف با تکنولوژی بالا بوده و دارای خاصیت ضد امواجی است که قابل شست و شو خواهد بود.

مدیر عامل این شرکت دانش بنیان گفت: این محصول نمونه خارجی ندارد و برای اولین بار است که در ایران ساخته شده است نمونه این لباس در کشور سوئیس است.

بیشتر بخوانید

ساخت دستگاه تسهیل‌کننده درمان سرطان تیروئید برای نخستین بار در کشور ساخت کلاهی برای مقابله با امواج الکترومغناطیسی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت های دانش بنیان سرطان سینه ضد امواج سرطان سینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۹۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتفاع امواج در خلیج سن سباستین به ۲۰ متر می‌رسد | ویدئو

دریافت 2 MB

به گزارش همشهری آنلاین، لذت راه رفتن در سواحل شنی و قدم زدن در منطقه قدیمی شهر سن سباستین از جاذبه‌های معرکه این شهر به شمار می‌رود. این شهر زیبا به شکل هلال ماه بوده و یکی از لوکس‌ترین استراحتگاه‌های ساحلی اسپانیا است.

علاوه بر این که خط ساحلی گسترده و منحنی آن تا چندین کیلومتر کشیده شده، زیبایی خیره‌کننده این شهر، غذاهای فوق‌العاده خوشمزه و جاذبه‌های فرهنگی و طبیعی قطعا اوقات خوشی را برای شما رقم خواهد زد. در ادامه جاذبه‌های این شهر اسپانیایی را بیشتر به شما معرفی می‌کنیم.

کد خبر 846361 برچسب‌ها اسپانیا سفر - گردشگری خبر مهم

دیگر خبرها

  • توده‌های بدخیم سرطان پستان درد ندارند/ معاینات ماهانه بانوان در منزل بهترین روش برای تشخیص
  • ضرورت توسعه نان فیبردار با هدف کاهش ابتلا به سرطان
  • تغذیه بد خطر ابتلا به سرطان را افزایش می دهد
  • آیا هیپنوتیزم برای درمان بیماران مبتلا به سرطان مفید است؟
  • چه مردانی بیشتر در معرض ابتلا به سرطان پروستات هستند؟
  • در اکثر خانواده‌های ایرانی یک مورد ابتلا به سرطان دیده می‌شود | ابتلای مردان به این سرطان بیشتر شده است
  • افزایش ابتلا به سرطان در افراد کمتر از پنجاه سال
  • کم‌تحرکی عامل بسیاری از بیماری‌ها
  • رژیم غذایی DASH در کاهش خطرات پس از درمان سرطان سینه موثر است
  • ارتفاع امواج در خلیج سن سباستین به ۲۰ متر می‌رسد | ویدئو