Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-20@03:46:55 GMT

ضرورت توجه به فاز دوم طرح ۵۵۰ هزار هکتاری در منطقه جراحی

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۹۹۷۷۴

ضرورت توجه به فاز دوم طرح ۵۵۰ هزار هکتاری در منطقه جراحی

آغاجری با اشاره به طرح ۵۵۰ هزار هکتاری گفت: فاز دوم این طرح در منطقه جراحی نیازمند توجه جدی است و ما در حال پیگیری برای اجرایی کردن این فاز هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرماهشهر، «حبیب آقاجری» صبح امروز (پنج‌شنبه ۲۶ فروردین) در مراسم کلنگ زنی پروژه فاز اول زهکشی ساحل چپ رودخانه جراحی بندر ماهشهر اظهار کرد: کشاورزی یکی از ارکان اصلی اقتصاد کشور است و اگر ما در تولید محصولات کشاورزی استراتژیک به خودکفایی برسیم، به استقلال اقتصادی کشور کمک کرده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده بندر ماهشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب، کشور ما از استقلال سیاسی و نظامی برخوردار شد افزود: هیچ کشوری در دنیا به سان ایران مستقل نیست و حتی کشورهای اروپایی هم مجبور به تبعیت از آمریکای جنایتکار هستند.

 

وی اضافه کرد: اما متاسفانه از نظر اقتصادی، به استقلالی که مدنظر بود، نرسیده ایم و دشمن از نظر اقتصادی به واسطه تحریم ها به کشور فشار وارد می کند تا ما را تسلیم کند، ولی مردم شریف و ولایتمدار ایران اسلامی با غیرت خود، محکم پای کشورشان ایستاده اند.

 

آقاجری ضمن انتقاد به عدم اجرای مصوبات سفر مقام معظم رهبری موسوم به طرح ۵۵۰ هزار هکتاری تصریح کرد: در سال‌های گذشته باید نسبت به کانال کشی، زهکشی و آبیاری این منطقه اقدام می شد که متاسفانه اقدامی صورت نگرفت.

 

وی میزان اعتبار فاز اول این پروژه را ۱۰ میلیارد عنوان کرد و ادامه داد: فاز دوم طرح ۵۵۰ هزار هکتاری در منطقه جراحی به حال خود رها شده که در حال پیگیری برای اجرایی کردن این فاز هستیم.

 

نماینده بندر ماهشهر در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از صنایع پتروشیمی و سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر یاد آور شد: بر اساس وعده هایی که در انتخابات به مردم شریف منطقه دادیم، فاز اول زهکشی ساحل چپ رودخانه جراحی امروز وارد مرحله اجرایی شد و پیگیر این موضوع هستیم تا در فاز دوم، زهکش سمت راست این رودخانه نیز کلنگ زنی شود.

 

پایان پیام/662

منبع: شبستان

کلیدواژه: رودخانه جراحی شهرستان بندرماهشهر شهر چمران طرح ۵۵۰ هزار هکتاری بندر ماهشهر فاز دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۹۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه به مسئله عفاف و حجاب دغدغه مهم خانواده‌ها است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی زاهددوست در نماز جمعه خورموج اظهار کرد: یکی از پیام‌های آیه شریفه ۱۲۳ سوره توبه این است کافرانی که با مسلمانان در جنگ و دشمنی هستند باید همواره در ترس و رعب و وحشت باشند و جامعه اسلامی باید قدرتمند باشد و قدرت‌نمایی بکند و با صلابت و هیبت باشد.

وی اضافه کرد: سپاه اسلام باید ضمن حفظ همیشگی آمادگی خود همواره با مانورها، رژه‌ها، شعارها، تشرها و تهدیدها صلابت و اقتدار لشکر اسلام را به رخ دشمنان بکشد و روحیه آنها را تضعیف و دل مؤمنان را قوی‌تر و قرص تر کند.

امام جمعه دشتی بیان کرد: سپاه اسلام باید با صلابت باشد، برای این هدف هر چه لازم باشد اعم از بودجه، ابزار و سلاح‌های پیشرفته و آموزش‌های پیشرفته و تخصّصی. باید تدارک شود.

وی با اشاره به یکشنبه دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: سپاه یک شجره طیبه است و این روزها بیشتر از قبل معنای این کلام گهربار امام راحل را می‌دانیم که فرمودند: اگر سپاه نبود کشور هم نبود.

زاهددوست خاطرنشان کرد: روز یکشنبه گذشته شاهد عملیات غرور آفرین و عزت بخش وعده صادق توسط غیور مردان سپاه و نیروهای مسلح ایران اسلامی علیه رژیم منحوس و پلید صهیونیستی بودیم.

وی ادامه داد: همه دنیا این عملیات را بزرگترین عملیات پهپادی جهان دانستند اما ابعاد عظمت آن فراتر از این تعابیر است. جمهوری اسلامی با پرتاب همزمان ۱۷۰ پهباد و ۱۲۰ موشک بالستیک توانمندی عظیم موشکی خود را به رُخ جهان کشید که این توانی بالاتر از توان خیلی کشورهای قدرتمند و مدعی دنیا است.

امام جمعه دشتی افزود: حدود ۱۰ کشور تمام تجهیزات پدافندی خود را برای رهگیری پرتابه‌های ایران بکار گرفتند اما ناکام ماندند در حالی که ایران از چند روز قبل رسماً اعلام کرده بود که بخش کوچکی از قدرت آتش خود را رو می‌کند.

وی با بیان اینکه هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی و گنبد آهنین و حامیانش فرو ریخت گفت: پدافند چند لایه رژیم غاصب و تجهیزات اعزام شده آمریکا، فرانسه و انگلیس و چند کشور خائن منطقه عملاً تسلیم تکنولوژی ایران شد.

زاهددوست بیان کرد: در این عملیات جمهوری اسلامی ثابت کرد دوران بزن در رو تمام شده ما می‌توانیم اگر غلطی از شما سر بزند، از ایران مستقیم می زنیم و تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کنیم.

امام جمعه دشتی با تقدیر از تلاش‌های نیروی انتظامی در برقراری امنیت اخلاقی در جامعه اضافه کرد: اجرای طرح نور که توسط نیروهای پرتلاش امنیت اخلاقی در جامعه در حال اجراست، یک مطالبه عمومی است که نیازمند همکاری و هم افزایی همه مسئولین در این مساله است.

وی ادامه داد: توجه به مسئله عفاف و حجاب در واقع به معنای توجه به امنیت کانون خانواده است که امروز دغدغه مهم خانواده‌ها است. حجاب و عفاف یک مسئله شخصی نیست، بی حجابی و بی حیایی دنیا و آخرت همه را ویران می‌کند.

زاهددوست تاکید کرد: حجاب یک خط مقدم محسوب می‌شود و دشمنان و فتنه‌گران داخلی برای براندازی داخلی از حجاب شروع کرده اند هرچند در این مسئله متوقف نمی‌شوند.

کد خبر 6082630

دیگر خبرها

  • وزرای خارجه ایران و ترکیه بر ضرورت آتش‌بس در غزه تاکید کردند
  • توجه به مساله عفاف و حجاب دغدغه مهم خانواده‌ها است
  • توجه به مسئله عفاف و حجاب دغدغه مهم خانواده‌ها است
  • باید از ظرفیت «بخش خصوصی» برای تحقق شعار سال بهره گرفت
  • ضرورت توجه شاعران به ایثارگران تاریخ ایران
  • نقش ارتش در دفاع مقدس و امنیت تبیین شود
  • ضرورت سرعت‌بخشی به اجرای پروژه بیمارستان ۱۰۰۰ تخت‌خوابی تبریز
  • تناسب و ضرورت دو اصل مهم در دفاع مشروع حق طبیعی یک کشور است
  • ضرورت تأمین اعتبار بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی تبریز
  • رشد ۲۰۰ هکتاری سالانه مزارع طلای سرخ در اصفهان