Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس این طرح فروش، گروه بهمن وانت کارا تک کابین و دو کابین تیپ 3 را به سه صورت نقدی، اعتباری و پیش فروش از ساعت 9 صبح روز پنج شنبه 26 فروردین ماه تا ساعت 16 روز سه شنبه 31 فروردین ماه 1400و یا تکمیل ظرفیت به فروش می رساند. همچنین وانت کاپرا 2 کابین دو دیفرانسیل در همین تاریخ تنها با روش نقدی به فروش می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با هدف جلوگیری از ثبت نام واسطه ها و افزایش امکان ثبت نام برای مصرف کننده نهایی خودرو، شرکت بهمن موتور فیلترهایی را مطابق شرط های مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه قرار داده است که در صورت ثبت نام مغایر با آن، ثبت نام مشتری از سوی شرکت بهمن موتور یکطرفه ابطال و وجه ایشان مسترد خواهد شد.

همچنین در روش فروش اعتباری وانت کارا 2000 سی سی هر کد ملی یا شناسنامه اقتصادی مجاز به ثبت نام یک دستگاه از کل بخشنامه می باشد.

بر اساس این اطلاعیه ثبت نام فقط اینترنتی، از طریق آدرس bahman.iranecar.com و فاقد حق صلح است.

گفتنی است وانت کارا تیپ 3 دارای سیستم تهویه مطبوع، کیسه هوای ایمنی (سرنشین+راننده)، سیستم رادیوپخش USB، قفل مرکزی و تغییراتی در طراحی صندلی و سقف کاذب می باشد. همچنین سیستم انتقال قدرت دو دیفرانسیل با قابلیت کنترل الکتریکی درگیری دیفرانسیل جلو، سیستم راهیاب با نقشه کامل ایران ، دوربین عقب ، کنترل سیستم مالتی مدیا از طریق فرمان و کیسه هوای ایمنی ( سرنشین +راننده) از مشخصات این وانت کاپرا به شمار می آید.

 

منبع: فارس

کلیدواژه: تکمیل ظرفیت اعتباری فروردین روش نقدی وانت کارا ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۹۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات پیش فروش بلیت قطارهای مسافری از ۹ فروردین

ایسنا/گیلان مدیرکل راه آهن شمال ۲ گفت: پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی ۱۸ تا ۳۱ فروردین ماه از روز پنجشنبه ۹ فروردین آغاز می‌شود.

غلامحسین ولدی امروز ۸ فروردین ماه در گفت‌وگو با ایسنا درباره جزئیات پیش فروش بلیت‌ قطارهای مسافری از روز پنجشنبه ۹ فروردین ماه، اظهار کرد: پیش فروش بلیت برای بازه زمانی ۱۸ تا ۳۱ فروردین ماه در تمام محورها برای مسیرهای رفت تا تاریخ ۳۱ فروردین ماه و برای مسیرهای برگشت تا تاریخ اول اردیبهشت ماه، از ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه ۹ فروردین، صرفا از طریق سکوهای مجاز فروش اینترنتی بلیت آغاز می‌شود.

وی درباره نحوه تهیه بلیت‌های حضوری، افزود: پیش فروش حضوری بلیت‌های این بازه زمانی از ساعت ۱۳ روز پنجشنبه ۹ فروردین، از طریق مراکز مجاز فروش حضوری و از میان بلیت‌های باقی مانده انجام می‌پذیرد.

مدیرکل راه‌آهن شمال۲ از هموطنان خواست برای کسب اطلاعات بیشتر به صورت شبانه‌روزی با سامانه اطلاع‌رسانی راه‌آهن به شماره ۰۲۱۵۱۴۹ تماس بگیرند و یا به پایگاه اینترنتی rai.ir مراجعه کنند.

ولدی با اشاره به حوزه استحفاظی اداره کل راه‌آهن شمال ٢، تصریح کرد: این حوزه از خروجی ایستگاه هشتگرد در استان البرز شروع و ضمن در برگرفتن تقریبا تمام خطوط ریلی استان قزوین به ایستگاه رشت می‌رسد.

‌وی‌ ایستگاه‌های این محور را شامل آبیک، زیاران، کهندژ، قزوین، سیاه‌ چشمه، کوهین، لوشان، رستم‌آباد، سراوان و رشت بیان کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حرکت خطرناک و عجیب یک وانت (فیلم)
  • برگزاری آیین شب‌های قدر در ۱۴۰۰ مسجد لرستان
  • برگزاری مراسم شب‌های قدر در ۱۴۰۰ مسجد لرستان
  • فعالیت سامانه بارشی در ارتفاعات کشور/ از تردد در مسیرهای مستعد وقوع بهمن اجتناب شود
  • ۳۰۰۰ مأموریت و انتقال ۲۰۰۰ بیمار توسط آمبولانس در ایام نوروز
  • تبریزگردی با اتوبوس‌های اسنا در ایام نوروز
  • فیلم/ خفگی چوپان همراه با ۱۰۰ گوسفندش در کابین تریلی
  • جزئیات پیش فروش بلیت قطارهای مسافری از ۹ فروردین
  • لحظه تصادف و آتش گرفتن وانت در جاده ارومیه (فیلم)
  • افزایش ۵ برابری بودجه سال آینده شهرداری تهران نسبت به ۱۴۰۰