Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین تهران، ابوالقاسم مهری  در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان ضمن تقدیر از همکاری بازاریان و کسبه با ستاد تنظیم بازار در ایام نوروز تصریح کرد: بی تردید حضور مداوم و‌مستمر اعضا ستاد در سطح شهر و بازار علاوه بر همراهی عمومی باعث نظم و ثبات بازار می شود.

فرماندار شهرستان فیروزکوه با تاکید بر لزوم تامین کالاهای ضروری در ماه مبارک رمضان افزود: انتظار داریم همچون ایام نوروز در ماه مبارک رمضان اعضا مصمم و منسجم تر از گذشته در میدان عمل حاضر شوند، مردم نباید دغدغه تامین کالاهای اساسی را داشته باشند که در این خصوص تمهیدات لازم اندیشیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در همین راستا اداره جهاد کشاورزی در بخش تامین واداره صمت در بخش توزیع و شبکه بهداشت، تعزیرات حکومتی و اصناف در نظارت باید پای کار باشند و زمینه حمل و توزیع کالاهایی همچون گوشت سفید و قرمز، روغن، تخم مرغ و برنج را از طریق مبادی ذیربط فراهم کنند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: فرماندار مدیریت بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۹۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت سنگربان بولونیا مقابل سردار آزمون شکست

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از quotidiano؛  دروازه بان بولونیا در بازی مقابل ااس رم عملکرد قابل قبولی داشت و در مقابل حملات تیم رم بازی قابل قبولی ارائه کرد، او در مقابل ضربه سردار آزمون دوبار ایستادگی کرد، اما مهاجم ایرانی بالاخره مقاومت او را شکست.   تیم رم با گل سردار آزمون اختلاف را کم کرد، اما گل سوم بولونیا کار رم را تمام کرد. سردار آزمون در بازی مقابل بولونیا در دقیقه ۵۲ وارد زمین شد و در دقیقه ۵۶ گل رم را وارد دروازه تیم بولونیا کرد.   این بازی در نهایت ۳ بر ۱ به سود تیم فوتبال بولونیا به پایان رسید و تیم رم با ۵۵ امتیاز در ره پنجم قرار دارد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • صدور رای برای بیش از ۹۵ درصد از پرونده‌های تخلف طرح شده در تعزیرات گلستان
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • تامین مالی فروشگاه‌ها از طریق تسهیلات
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند در روز چهارشنبه
  • بارش شدید باران در روستاهای انار
  • فروشگاه‌ها تامین مالی می‌شوند
  • پروژه‌های طرح میثاق رشت پیشرفت قابل قبولی دارد
  • حیرت بارسلونا: داور ال‌کلاسیکو نمره قبولی گرفت
  • مقاومت سنگربان بولونیا مقابل سردار آزمون شکست
  • خبر‌هایی از عرضه کالاهای تنظیم بازار در بیارجمند