Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت اجرایی شهرستان قزوین گفت: از مجموع 964 ثبت نام کننده در انتخابات شوراها صلاحیت 130 نفر (معادل 13.28 درصد)احراز نشد

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمد شفیعی در نشست هیئت های اجرایی و نظارت شهرستان قزوین که در فرمانداری برگزار شد اظهارداشت: در این دوره 350 نفر در شوراهای شهری ثبت نام کردند که فقط 3 نفر انصراف دادند در حالی که در دوره قبل 117 نفر از ادامه کار منصرف شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار قزوین گفت: با نظر هیئت اجرایی صلاحیت 43 نفر احراز نشد و از گردونه رقابت خارج شدند که همه این افراد با مدارک مستند از مراجع چهارگانه صلاحیتشان احراز نشد.

رئیس هیئت اجرایی شهرستان قزوین یادآورشد: هیئت اجرایی با ناه مثبت نسبت به بررسی صلاحیت ها اقدام کرد و از مجموع 350 نفر ثبت نام شده در این دوره صلاحیت 307 نفر تایید شد.

شفیعی بیان کرد: در ابتدا نگران استقبال نشدن مردم روستا از ثبت در نام در انتخابات شوراها بودیم که با اطلاع رسانی خوب دهیاران و بخشداران خوشبختانه این نگرانی برطرف شد و با حضور خوب داوطلبان روستایی مواجه شدیم.

ثبت نام شوراها در همه روستاهای واجد شرایط انجام شد

شفیعی گفت: در این دوره در همه روستاهای واجد شرایط برگزاری انتخابات ، ثبت نام داوطلبان صورت گرفته در حالی که در دوره قبل در 34 روستا به دلیل به حد نصاب نرسیدن این انتخابات برگزار نشد.

فرماندار شهرستان قزوین اظهارداشت: همه امکانات و بستر لازم را برای انتخاباتی پرشور آماده کرده ایم اما برای انتخابلات ریاست جمهوری نگران هستیم که حضور کم رنگ شود لذا از رسانه ها بویژؤه رسانه ملی انتظار اطلاع رسانی و تیبلیغ مناسب داریم.

وی بیان کرد: در سه بخش شهرستان قزوین تعداد ثبت نام بین 15 تا 25 درصد افزایش داشته و میزان مشارکت بانوان قاب توجه است و دهیاران همراهی کردند تا این گروه فعال جامعه در این دوره حضور پر رنگ تری داشته باشند.

شفیعی یادآورشد: بررسی صلاحیت ها تا ششم اردیبهشت ادامه دارد و در روز هفتم اردیبهشت نتیجه نهایی اعلام شده و در هشتم اردیبهشت به داوطلبان اعلام می شود.

وی گفت: در شهرستان قزوین با پیش بینی 809 شعبه اخذ رای برای انتخابات ریاست جمهوری و  776 شعبه برای انتخابات شوراهای شهری و روستایی همه مقدمات مهیا شده تا دغدغه ای برای برگزاری این رویداد مهم نباشد.

رئیس هیئت اجرایی شهرستان قزوین اظهارداشت: تامین امور امنیتی، زیرساخت مخابراتی، نیرو و تجهیزات مورد نیاز انتخابات مهیا شده تا این رویداد مهم بخوبی برگزار شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: محمد شفیعی فرماندار قزوین شهرستان قزوین هیئت اجرایی احراز نشد ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۹۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین بزودی + فیلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، سیاهپوش، مدیر اجرایی طرح کمربندی نسیم شمال گفت: قطعه سوم کمربندی نسیم شمال به طول دو هزار و 500 متر و عرض 13 متر، از آذر پارسال اجرایی شده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تمهیدات حفاظتی و اجرایی برگزاری آزمون سراسری تشریح شد
  • پایان انتخابات چالش برانگیز؛ تیغ تیغ‌ساز بُرنده ماند
  • ۲ روز دیگر تا کنکور ۱۴۰۳/ متخلفان کنکور چگونه مجازات می شوند؟
  • صلاحیت خریداران سرخابی‌ها قبل از ورود به معامله بررسی شد
  • بهره برداری از قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین بزودی + فیلم
  • اعلام برگزیدگان مرحله نخست آزمون استخدامی آموزگاری
  • آغاز مزایده رسمی استقلال و پرسپولیس
  • احتمال برگزاری انتخابانی فدراسیون دوومیدانی در خرداد
  • معتمدی: همه ورزشکاران برای ما عزیز هستند/ وضعیت نامزدها مشخص نیست
  • تشکیل هیئت بین‌المللی حمایت از « راشد الغنوشی»