Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@15:10:47 GMT

قاتل جوان قرچکی در کمتر از چهار ساعت دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۰۰۰۳

قاتل جوان قرچکی در کمتر از چهار ساعت دستگیر شد

سردار کیومرث عزیزی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: روز گذشته و در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری و چاقوکشی در شهرستان قرچک، عوامل انتظامی بی درنگ به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور پلیس در محل درگیری مشخص شد که ۲ جوان ۱۵ و ۲۳ ساله به دلایل نامعلوم با یکدیگر درگیر شده اند که در این درگیری جوان ۲۳ ساله از ناحیه گردن به شدت مجروح شده و فرد ضارب نیز از محل فرار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزیزی اضافه کرد: فرد مجروح پس از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحت وارده جان خود را از دست داد.

وی اظهار داشت: از نخستین دقایق اولیه ارسال گزارش، تیمی تخصصی از مأموران انتظامی، تحقیقات پلیسی خود را برای دستیری فرد قاتل آغاز کردند که در همان ابتدا سرنخ‌هایی از مخفی شدن قاتل در منزل یکی از آشنایان به دست آمد.

عزیزی گفت: عوامل انتظامی با هماهنگی مقام قضایی، در کمتر از چهار ساعت از وقوع قتل، فرد قاتل را دستگیر و به یگان انتظامی شهرستان قرچک منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران ادامه داد: متهم پس از معرفی به مراجع قضایی و با قرار بازداشت موقت، روانه زندان شد.

قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

برچسب‌ها ورامین فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران قرچک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورامین فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران قرچک ورامین فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران قرچک اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۰۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در پی گزارش سریالی موبایل قاپی در بلوار «فرامرز عباسی، فردوسی و جانباز» مشهد، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

  سردار احمد نگهبان افزود: ماموران دایره تجسس کلانتری آبکوه با استفاده از تصاویر دوربین‌ های مداربسته و بررسی جغرافیایی زمانی و مکانی سرقت‌ ها، گشت‌ های هدفمندی را در مناطق آسیب پذیر آغاز کردند.   وی ادامه داد: در ضمن اجرای تحقیقات میدانی پلیس برای دستگیری متهمان، سه فقره موبایل قاپی در کمتر از ۲ ساعت در محدوده بولوار فردوسی و جانباز اعلام و بلافاصله طرح مهار در حوزه استحفاظی کلانتری آبکوه اجرا شد.   وی بیان کرد: در کمتر از ۱۰ دقیقه از اجرای طرح مهار در حوزه استحفاظی کلانتری آبکوه، فرد موبایل قاپ در حال سرقت تلفن همراه مرد جوان با هوشیاری شهروندان زمین گیر شد و ۲ همدستش برای فراری دادن او با چاقو به سمت شهروندان حمله ور شدند اما با رسیدن گشت انتظامی موفق نشدند.   نگهبان اضافه کرد: متهم در کمتر از ۲۴ ساعت توسط ۳۶ مالباخته شناسایی شد و در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی با همدستی ۲ نفر از دوستانش و فروش آن‌ ها به یک مالخر در شهر مشهد اعتراف کرد.   وی با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری همدستان متهم و مالخر، گفت: متهم ۲۱ ساله سال گذشته پس از تحمل ۲ سال حبس به جرم موبایل قاپی از زندان آزاد شده بود.

دیگر خبرها

  • متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد دستگیر شد
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • دستگیری متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد
  • دستگیری قاتل در کمتر یک ساعت در خوی
  • اختلاف‌شخصی در مهاباد ۳ کشته و زخمی برجا گذاشت
  • دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت
  • دستگیری ۸ نفر از عوامل نزاع و درگیری در بومهن
  • قاتل فراری در قشم دستگیر شد
  • عاملان تیراندازی در غرب تهران دستگیر شدند
  • عاملان تیراندازی در بردسیر، ظرف ۲ ساعت دستگیر شدند