Web Analytics Made Easy - Statcounter

متن پیام سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به امیر سرلشکر سیّد عبدالرحیم موسوی به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیمإِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الَّذینَ یُقاتِلونَ فی سَبیلِهِ صَفًّا کَأَنَّهُم بُنیانٌ مَرصوصٌ (صف/4)ارتش جمهوری اسلامی کلمه طیبّه است. فرمانده معظم کلّ قوا
فرمانده محترم کلّ ارتش جمهوری اسلامی ایرانامیر سرلشکر سیّد عبدالرحیم موسوی
سلام علیکمبا عرض تبریک حلول ماه مبارک رمضان، ماه میهمانی خدا،"29 فروردین روز پر افتخار ارتش جمهوری اسلامی ایران"؛ یادآور فداکاری و ایثارگری های ارتشیان عزیز و ارج نهادن به رشادت های غیور مردانی که شجاعانه، جان خود را در سنگرهای امنیّت، استقلال و دفاع از تمامیت ارضی کشور بویژه حماسه آفرینی در دوران دفاع مقدّس در طبق اخلاص نهادند و همدوش سپاه و بسیج از کیان نظام مقدس اسلامی دفاع کرده و در این میسر نورانی، شهیدانی والامقام تقدیم نموده که بر تارک آن می درخشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این سال ها، همگان شاهد پشتیبانی و حمایت ارتش جمهوری اسلامی ایران از محور مقاومت و تقدیم شهیدان مدافع حرم بوده اند که برگ زریّن دیگری از نقش آفرینی آن است.
با تبریک این روز فرخنده به حضور جناب عالی، امید است ان شاء الله در سایه توجّهات خاصّه حضرت بقیه الله العظم" ارواحنا فداه" و تدابیر و اوامر مطاع فرمانده معظّم کلّ قوا امام خامنه ای( مدظله العالی) در رسالت بزرگ خویش، موفّق و سربلند باشید. برچسب ها: سردار قاآنی

منبع: خرداد

کلیدواژه: سردار قاآنی ارتش جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۰۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب الله لبنان پهپاد اسرائیل را سرنگون کرد

مقاومت اسلامی لبنان یک فروند پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی از نوع هرمس ۴۵۰ را در آسمان مناطق مرزی لبنان سرنگون کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد، یک فروند پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی از نوع «هرمس 450» را در آسمان مناطق مرزی لبنان سرنگون کرده است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز دوشنبه تأیید کرد که یک فروند پهپاد ارتش اسرائیل بعد از اصابت موشک زمین به هوا در داخل لبنان سقوط کرده است.

ساعتی پیش حزب الله لبنان اعلام کرد که پهپاد ارتش اسرائیل را در منطقه «العیشیه» رهگیری و منهدم کرده است.

.

شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل جنبش حزب الله دو روز پیش تصریح کرد که حزب الله لبنان به هر تجاوز اسرائیلی قطعا پاسخ و با هرگونه اقدام تنش آمیز مقابله خواهد کرد.

وی افزود: هرگز از رویارویی با دشمن عقب نشینی نمی‌کنیم، و حمایت از مقاومت فلسطین را پایان نمی‌دهیم و هرگز بسته شدن این پرونده (نبرد با اشغالگران) را نخواهیم پذیرفت، مگر اینکه پرونده غزه و آتش بس بسته شود.

حزب الله: به هر تجاوز رژیم صهیونیستی پاسخ خواهیم دادحمله موشکی و پهپادی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • نقش مهم «سردار سلیمانی» در تقویت توان موشکی مقاومت
  • داشتن عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌ها ویژگی نیروهای مسلح است
  • مقام حزب الله: آینده پس از «طوفان الاقصی» و پاسخ ایران دستخوش تغییر خواهد شد
  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود
  • عملیات «وعده صادق» ناتوانی اسراییل را آشکار کرد
  • انقلاب اسلامی قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • برگزاری یادواره شهدای جبهه مقاومت در بندرعباس
  • حزب الله لبنان پهپاد اسرائیل را سرنگون کرد
  • ولایت مداری و مردمی بودن، مهمترین ویژگی ارتش