Web Analytics Made Easy - Statcounter

تسنیم: حزب حاکم ژاپن از لغو احتمالی المپیک توکیو خبر داد.
به گزارش خبرگزاری کیودوی ژاپن، توشیهیرو نیکای، دبیرکل حزب حاکم ژاپن (LDP) اعلام کرد گزینه لغو برگزاری المپیک توکیو به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا همچنان روی میز است.
این مقام ارشد سیاسی ژاپن گفت: اگر واقعاً با توجه به شرایط ویروس کرونا امکان برگزاری المپیک توکیو وجود نداشته باشد باید آن را لغو کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر برگزاری این رقابت‌ها بخواهد باعث تشدید شیوع کرونا شود چه فایده‌ای دارد. ما باید اکنون و در این مرحله تصمیم بگیریم. البته میزبانی از المپیک برای ژاپن یک فرصت بزرگ است که باید از آن استفاده کنیم.
پیش از این وزیر مسئول در ارتباط با واکسیناسیون کرونا در ژاپن گفته بود که هیچ تماشاگری حق شرکت در رقابت‌های المپیک توکیو را ندارد. برچسب ها: المپیک توکیو

منبع: خرداد

کلیدواژه: المپیک توکیو المپیک توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۰۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک به آسیا؛ ژاپن از جام ملت‌ها حذف شد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در ادامه رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ دو دیدار از گروه C رقابت‌ها برگزار شد که در یکی از بازی‌ها تیم ملی ژاپن برابر تاجیکستان به تساوی یک بر یک رسید و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

ژاپن دومین تیم پرافتخار این دوره از رقابت‌ها، سال ۲۰۲۲ در فینال توانسته بود ایران را شکست دهد و قهرمان شود. به این ترتیب ژاپن شانس صعود به جام جهانی ازبکستان را از دست داد.

ژاپنی‌ها که مسابقات را با شکست ۳ بر ۲ برابر قرقیزستان شروع کرده بودند، در روز دوم کره جنوبی را با ۵ گل شکست دادند و در بازی سوم نیز برابر تاجیکستان به تساوی یک بر یک رسیدند.

در دیگر دیدار کره‌جنوبی از پیش حذف شده برابر قرقیزستان به تساوی ۵ بر ۵ رسید. قرقیزستان با این نتیجه با ۵ امتیاز به عنوان تیم دوم راهی دور بعد شد و تاجیکستان تیم نخست صعود کرد شد.

ایران در صورتی که به عنوان تیم نخست صعود کند باید با قرقیزستان دیدار کند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898334

دیگر خبرها

  • واکنش شورای‌رقابت به افزایش ۱۵۰میلیونی قیمت پرشیا
  • واکنش شورای رقابت به افزایش ۱۵۰ میلیونی قیمت پرشیا
  • پیشنهاد لیورپول برای آرنه اسلوت توسط فاینورد رد شد
  • ۳ فایده بی‌نظیر تخم‌مرغ/ روزی چند عدد تخم مرغ بخوریم خوب است؟
  • بعد از گل‌محمدی، کدام مربی گزینه هدایت تراکتور است؟
  • شکست حماس باوجود تونل‌ها ناممکن است/حماس حاکم غزه پساجنگ خواهدبود
  • جام ملت های فوتسال آسیا/ ژاپن حذف شد
  • شوک به آسیا؛ ژاپن از جام ملت‌ها حذف شد!
  • شورای رقابت قیمت گذار خودرو نیست
  • تداوم بارش باران در کرمانشاه تا فردا