Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین مازندران توکلی مسئول صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: یکی از مطالبات  همه همکاران فرهنگی این بود که صندوق ذخیره فرهنگیان که با سرمایه همکاران شاغل  و بازنشسته، شرکت‌‎ها، املاک و مستغلاتی خریداری یا در امور مختلفی سرمایه‌گذاری کرده، همه اعضا باید در این سرمایه‌ها سهامدار باشند و باید به اطلاع   همه برسانم که این امر محقق و بخشنامه کتبی به استان‌ها ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی همچنین گفت:  همکاران باید ابتدا برای خود کد بورسی بگیرند که یک کد پنج رقمی شامل حرف و عدد است و اعضای صندوق می‌توانند از طریق دفاتر پیشخوان دولت یا کافی‌نت‌ها، کد بورسی خود را تهیه کنند و برای ثبت این کد در سامانه‌ای که برای این منظور است اقدام نمایند.

 

توکلی گفت: آدرس «www.szf.ir» اختصاص به همکاران شاغل و بازنشستگان 95 تا امروز است که کد بورسی و شماره تماس خود را وارد می‌کنند و سامانه «tadbir-atlas.ir saham.» اختصاص به بازنشستگان پیش از سال 95 دارد که وارد این سایت می‌شوند و و ضمن درج اطلاعاتی نظیر سال استخدام، سال بازنشستگی، سال تولد، کد پستی، آدرس منزل و ماهانه سهم‌الشرکتی که پرداخت می‌کردند-یک و دوازده صدم- ، شماره  کد بورسی خود را نیز وارد می‌کنند

 

وی همچنین تأکید کرد همه بازنشستگانی که با صندوق تسویه حساب کردند و حتی بازنشستگانی که در مقطعی عضو صندوق بودند اما بعدها انصراف دادند نیز شامل این بخشنامه می‌شوند.

 

توکلی خطاب به همکاران شاغل نیز اطمینان داد که با دریافت کد بورسی سپرده نقدی آنان در صندوق شامل سهام‌داری بورس نمی‌شود و در هنگام بازنشستگی، سپرده خودشان با سهم دولت و سود برابر قانون برنامه دوم تا ششم پرداخت خواهد شد.

 

مسئول صندوق ذخیره فرهنگیان مازندران همچنین گفت: بین 88 تا 91 درصد   همکاران استان عضو صندوق هستند و دلیل متغیر بودن این آمار این است که ماهانه هم ورودی جدید داریم و هم خروجی جدید اما درمجموع صندوق ذخیره فرهنگیان استان مازندران از نظر پوشش، رتبه پنجم کشوری را دارد.

 

وی همچنین گفت: 90 درصد همکاران عضو نیز سهم‌الشرکه خود را از یک و دوازده صدم به سه الی پنج  درصد افزایش دادند و امیدواریم این افزایش سهم تا پایان سال 1400 به صددرصد برسد و در سال 1401 هیچ عضوی یک و دوازده صدم پرداختی نداشته باشد.

 

مسئول صندوق ذخیره فرهنگیان درخصوص پرداخت مطالبات اعضا نیز گفت: بازنشستگان دیماه 99 مطالبات خود را دریافت کردند و مطالبات بازنشستگان بهمن ماه نیز در دست پرداخت است و تا اردیبهشت به حساب اعضا واریز خواهد شد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: صندوق ذخیره فرهنگیان رفاه معلم کد بورسی صندوق ذخیره فرهنگیان کد بورسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۰۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت نام نویسی مادران روستایی و عشایر هرمزگان برای بیمه رایگان تمدید شد

به گزارش خبرآنلاین، «نوید جعفرپور»، مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان هرمزگان از تمدید مهلت ثبت نام بیمه بازنشستگی رایگان مادران غیرشاغل روستایی و عشایری دارای سه فرزند و بیشتر خبر داد.

جعفرپور با اشاره به استقبال خوب بانوان هرمزگانی در طرح بیمه رایگان مادران غیرشاغل روستایی و عشایر دارای سه فرزند و بیشتر در روزهای ابتدایی، گفت: در استان هرمزگان در یک اقدام جهادی و با اطلاع رسانی گسترده، طی ۶ روز بیش از ۴ هزار نفر از مشمولین عملیات پیش ثبت نام خود را انجام دادند.

وی افزود: به منظور بهره مندی تمامی مشمولین و با توجه به استقبال زیاد بانوان از ثبت نام در این طرح با موافقت دکتر برقراری مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر، مهلت پیش ثبت نام مادران غیرشاغل روستایی و عشایری دارای سه فرزند و بیشتر تا ۳۱ اردیبهشت ماه تمدید گردید.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان هرمزگان در پایان گفت: کلیه مادرانی که در بازه سنی ۱۸ تا ۵۰ سال هستند و تاریخ تولد فرزند سوم و بالاتر آنان از تاریخ ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ به بعد می‌باشد، فقط یک ماه فرصت دارند تا با مراجعه حضوری به ۵۸ دفتر کارگزاری صندوق در سطح استان و یا به صورت غیرحضوری با مراجعه به سایت صندوق به آدرس https://www.roostaa.ir نسبت به پیش ثبت نام خود در طرح بیمه رایگان مادران غیرشاغل روستایی و عشایری اقدام نمایند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898662

دیگر خبرها

  • بروزرسانی بزرگ واتس‌آپ در راه است
  • ترکمنستان مقصد۴۸ درصد صادرات گلستان/ خبری از یُد در ۱۰ کالای اول صادرات نیست!
  • بروزرسانی های اساسی واتساپ در راه است
  • ارسال پیامک ذخیره سازی آب برای شهروندان تهرانی | ماجرا چیست؟
  • مهلت نام نویسی مادران روستایی و عشایر هرمزگان برای بیمه رایگان تمدید شد
  • اختراعی با قدمت دوهزار سال| یخچال‌هایی در دل کویر
  • مجلس مانع ساماندهی معافیت مالیاتی صندوق‌های بورسی می‌شود؟
  • مجلس مانع ساماندهی معافیت مالیاتی صندوق های بورسی می شود؟
  • توضیحات طغیانی درباره سقف معافیت مالیاتی شرکت‌های بورسی
  • توضیحات طغیانی دررباره سقف معافیت مالیاتی شرکت‌های بورسی