Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@08:53:21 GMT

هرگونه مظاهر روزه خواری با برخورد قاطع رو به رو خواهد شد

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۰۱۵۹

هرگونه مظاهر روزه خواری با برخورد قاطع رو به رو خواهد شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار کیقباد مصطفایی افزود: نیروی انتظامی بر اساس وظیفه و رسالتی که بر عهده دارد، اقدامات خاصی را در رابطه با کنترل و نظارت بر معابر و اماکن عمومی و پیشگیری از هرگونه مظاهر روزه‌خواری اندیشیده و گشت‌های ویژه خود را سازماندهی کرده است.

وی تصریح کرد: همچنین در طول ماه مبارک رمضان و روزهایی که در آن قرار داریم، مبنای اقدامات و فعالیت صنوف بر اساس تصمیمات ستاد مقابله با بیماری کرونا در سطح کشور و استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصطفایی خاطرنشان کرد: از ابتدای هفته جاری فعالیت تمام مراکزی که به نوعی تجمعاتی را در پی دارند، ممنوع بوده و بعد از اعمال محدودیت‌های ستاد کرونا، شاهد اجازه فعالیت برخی از صنوف هستیم.

وی با اشاره به اینکه صنوفی مثل رستوران‌ها، بیرون ب ها، بستنی فروشی‌ها و ساندویچی‌ها به صورت غذای آماده می‌توانند اقدامات و فعالیت داشته باشند، اظهار داشت: تمامی رستوران‌ها، کافی شاپ ها، قهوه‌خانه‌ها و مواردی از این دست حق هیچ گونه فعالیتی را از اذان صبح تا اذان مغرب نخواهند داشت و فعالیت آنها محدود خواهد بود.

فرمانده انتظامی استان در پایان از شهروندان خواست حرمت این ماه عزیز را حفظ کنند.

وی افزود: پلیس با هرگونه مظاهر روزه خواری و موارد خلاف بر تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا، قاطعانه برخورد خواهد کرد.

کد خبر 5189944

منبع: مهر

کلیدواژه: روزه خواری نیروی انتظامی متخلف ویروس کرونا ماه مبارك رمضان شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا ماه رمضان ۱۴۰۰ بوشهر انتخابات شورای شهر و روستا انتخابات 1400 اردبیل محدودیت های کرونایی ستاد ملی مقابله با کرونا مجلس شورای اسلامی شهرستان کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۰۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم صدور کد رهگیری و گرانفروشی؛ بیشترین تخلفات مشاوران املاک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، جهانگیر جوانمرد روز پنجشنبه در جلسه ساماندهی مشاورین املاک و خودرو اردبیل که با حضور معاون دادستان مرکز استان، مدیرکل تعزیرات حکومتی و روسای اتحادیه‌های مشاورین املاک و خودرو برگزار شد، با تبیین آسیب‌ها، اختلافات و دعاوی در این حوزه اظهار کرد: به منظور جلوگیری از این اختلافات و دعاوی و پیشگیری از هر گونه جرایم، مسئولان و روسای اتحادیه‌ها با استفاده از ظرفیت‌های قانونی باید اقدامات قاطع قانونی، بازدارنده و متناسب انجام دهند.
وی با بیان اینکه تمام صنوف از جمله مشاورین املاک و خودرو باید دارای پروانه فعالیت باشند، تصریح کرد: با هدف مقابله و پیشگیری از تخلفات در این حوزه گشت‌های تلفیقی متشکل از دستگاه‌های مرتبط برای رصد میدانی تشکیل شده و بر اساس گزارش‌های آنها با هرگونه واحد صنفی که فاقد مجوز قانونی فعالیت باشند، مطابق با قانون برخورد شده و نسبت به پلمب واحد صنفی اقدام خواهد شد.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد تخلف موضوع را به مرجع قضایی و انتظامی گزارش دهند.

دیگر خبرها

  • عدم صدور کد رهگیری و گرانفروشی؛ بیشترین تخلفات مشاوران املاک
  • برخورد با متصرفان اراضی ملی و ساحلی جدی و قاطع است
  • سقوط ین رکورد ۳۴ ساله را شکست
  • فرمانداران استان کرمان آماده هرگونه حادثه احتمالی باشند
  • پاسخ قاطع و گسترده ایران قواعد جدیدی را وضع کرد و معادلات دشمن را برهم زد + فیلم
  • پاسخ قاطع و گسترده ایران قواعد جدیدی را وضع کرد و معادلات دشمن را برهم زد
  • ابوعبیده: پاسخ قاطع و گسترده ایران قواعد جدیدی را وضع کرد و معادلات دشمن را برهم زد
  • رفع تصرف ۱۵ هکتار از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • برخورد قاطع با بازیکن هنجارشکن استقلال را پیگیری می‌کنیم/ اعتراض رسمی به رأی کمیته انضباطی
  • برخورد قاطع با قاچاقچیان چوب در بهشهر