Web Analytics Made Easy - Statcounter

عشریه رئیس ستاد دیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: ۵۴۷ زندانی جرایم مالی غیر عمد پارسال با کمک خیران و ستاد دیه استان از زندان آزاد شدند و به آغوش خانواده بازگشتند.

او افزود: ۴۶۳ زندانی با بدهی ۳۰۰ میلیارد تومان با کمک خیران مازندرانی و ۸۴ نفر نیز با تلاش ستاد دیه استان از طریق صلح و سازش از زندان آزاد شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عشریه با بیان اینکه ۸۱۳ زندانی جرایم مالی در استان هستند، ادامه داد: ۴۰۲ زندانی مشمول کمک‌های ستاد دیه استان هستند و بقیه زندانیان یا مرتکب جرایم عمدی شدند یا پرونده کیفری دارند.

رئیس ستاد دیه استان مازندران گفت: بر اساس برنامه ریزی ۱۱۰ زندانی جرایم مالی غیر عمد با بدهی‌های زیر یکصد میلیون تومان که تاکنون مشمول کمک‌های ستاد دیه نشدند ماه مبارک رمضان از زندان آزاد می‌شوند.

عشریه با قدردانی از نهاد‌ها و نیکوکارانی که با این ستاد همکاری داشته از فعالان اقتصادی، صنعتی و کشاورزی استان خواست در جشن گلریزان امسال نیز کمک‌های خود را از زندانیان نیازمند دریغ نکنند.

او به اهمیت فرهنگ‌سازی موضوع آزادی زندانیان جرایم غیرعمد مالی نیز اشاره کرد و از رسانه‌های استان خواست همانند گذشته با ستاد همراهی و همدلی داشته باشند.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستاد دیه مازندران آزادی زندانیان صلح و سازش زندانی جرایم مالی ستاد دیه استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۰۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتغال به کار ۹۱۴ زندانی کهگیلویه و بویراحمد طی سال گذشته

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل زندان های کهگیلویه و بویراحمد از اشتغال به کار ۹۱۴ نفر از زندانیان واجد شرایط در بخشهای مختلف کارگاهی، اشتغال نشسته و اعزام به کار در سال گذشته خبر داد.

منصور بیژنی گفت: اشتغال یکی از ضرورت‌های اجتماعی کردن افراد زندانی است، بیکاری از عمده‌ترین دلایل وقوع جرم در جامعه است که با توسعه فعالیت‌های حمایتی به ویژه در بخش اشتغال برای زندانیان و خانواده‌های آنان نقش بسزایی در توسعه سلامت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم ایفا می‌کند.

وی اظهار کرد: توسعه واحدهای اشتغال جزو دستورکار مراکز اشتغال زندانیان استان قرار دارد بنابراین داشتن مهارت سبب ارتقای شخصیت و جایگاه زندانیان شده و در مراحل بعدی زندگی می تواند منبع درآمدی برای خود و خانواده فرد زندانی باشد.

مدیرکل زندانهای استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مصمم هستیم تا در موضوع اشتغال زندانیان در بخش‌های مختلف در مسیر باز اجتماعی کردن آنان اهتمام جدی داشته باشیم.

بیژنی عنوان کرد: هم اکنون کارگاه‌های پرورش قارچ خوراکی، تولید ظروف یک بار مصرف با مشارکت بخش خصوصی و اشتغال نشسته برای تولیدات آثار صنایع دستی، اشتغال زندانیان در صنایع غذایی و کارگاههای بیرون از زندان و ... موجب فراهم شدن زمینه اشتغال زندانیان شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان کهگیلویه‌ و بویراحمد، وی بیان کرد: توسعه فعالیت اشتغال در سال گذشته ۱۰۰درصد برش های تعیین شده از سوی سازمان زندانهای کشور را در مراکز ندامتگاهی این استان محقق کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مک‌کال:بایدن برای آزادی زندانیان از افغانستان کاری نکرده است
  • آزادی نزدیک به سه هزار زندانی در آذربایجان غربی در سال گذشته
  • آزادی ۲۰۰ زندانی بدهکار گلستانی با بخشش شاکیان و کمک خیّر گنبدی
  • آزادی ۲۲ زندانی زنجانی از ابتدای ماه مبارک رمضان
  • ۲۲ زندانی جرایم غیرعمد در زنجان آزاد شدند
  • آزادی ۸ زندانی با کمک خویی‌ها
  • آزادی ۴ نفر زندانی همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) در مراغه
  • آزادی ۴ زندانی جرائم غیرعمد در شهرستان مراغه
  • خواهر و برادر کرمانی با عیدی‌های خود دو زندانی را آزاد کردند
  • اشتغال به کار ۹۱۴ زندانی کهگیلویه و بویراحمد طی سال گذشته