Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریدون عباسی دانشمند هسته ای کشورمان معتقد است حادثه نظر توسط عاملان صهیونیستی و با ورود مستقیم دستگاه های جاسوسی انگلیسی و امریکایی رخ داده، اما روحانی در این خصوص برای آن که با این دو شیطان طرح مذاکر کند، نامی از آنان نمی برد!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر همدان، امروز فریدون عباسی، دانشمند هسته ای کشورمان و رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در نشست با اصحاب رسانه های مختلف کشوری به صورت زنده مطالبی عنوان کردند که تک تک آن موارد نیاز به تحلیل و بررسی و روایتگری های بسیار دارد و ای کاش می شد فرصتی فراهم شود تا گاندوهای متعددی در این محورها ساخته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در این نشست درخصوص سهل انگاری برخی مسئولان سازمان انرژی اتمی که مصلحت ها را به درستی تشخیص نمی دهند و به نظر به مسائل امنیتی تسلط کامل ندارند گلایه های بسیار کرد و گفت :متولیان امر در این سطح با بهره گیری از نیروهای غیرمتخصص در حوزه امنیتی زمینه ساز لو رفتن اطلاعات بسیاری در باره تأسیسات هسته ای کشورمان شده اند و بارها به آنان نیز به طرق مختلف تذکر داده ام، اما آنان حتی اجازه ورود به سازمان یکه هشت سال مسئولش بودم را نمی دهند! و معلوم نیست چرا همچنان بر استفاده از نیروهای غیرمتخصص در چنین سطح امنیتی تأکید دارند؟!

عباسی همچنین تمام حرکات روحانی چه در گذشته و چه در حال حاضر را، اقداماتی عوام فریبانه برای پیروزی در انتخابات جریان سیاسی وابسته اش می داند و حتی عنوان کرده که روحانی تنها برای فریب افکار عمومی آمده و در تلویزیون آن گونه رژیم اشغالگر قدس را مورد هجمه قرار می دهد وگرنه خوب می داند که پشت پرده این ماجراهای دستگاه های جاسوسی انگلیسی و امریکا قرار دارند، اما از گفتن نام این دو شیطان به نوعی نگران است تا به اصطلاح مذاکرات خود را پیش ببرد! و برای از این ماجرا با همراهی رسانه های زنجیره ای برای پیروزی در انتخابات جریان همسوی خودش در خرداد ماه سال جاری استفاده می کند.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس به این مسئله هم اشاره کرد که برجام نوعی تنبیه علیه کشورمان برای عقب نشینی در خصوص دستیابی ایران اسلامی به انرژی صلح آمیز هسته ای بود و هدف دشمن نه انرژی هسته ای است و نه حتی مسائل برجام های موشکی، بلکه دشمن و در رأس آن امریکا با مبانی فکری و اسلامی ما مشکل دارد و برخی غربزده های داخلی با آنان همسو می شوند.

او می گوید، روحانی با همین عوام فریبی ها و ظاهرسازی ها معیشت مردم را بارها به مذاکرات بی فرجام رقم زده و امیدوار است در انتخابات 1400 مردم دیگر به این جریان که قرار بود 100 روزه اقتصاد مملکت را درست کند اعتماد نکنند.

عباسی عنوان کرده که روحانی می گفت که جریان روبرویش در انتخابات اگر بر سر کار بیاید دیوار می کشند و یا دلار را به پنج هزار تومان می رساند، در حالی که خود زمانی که بر روی کار آمد، نرخ هر دلار را تا 30 هزار تومان هم رساند و با طرح های نامناسبش کشور را به سمتی که نباید کشاند.

عباسی اظهار می کند که امروز نیز همین روحانی می خواهد با دو قطبی سازی مذاکرات و معیشت مردم اهداف خود را پیش ببرد.اهدافی که در انسجام و حدت آفرینی با دیگر مدیران رده بالای کشوری نیست.روحانی در حالی از اقتصاد مقاومتی و مواردی از این قبیل حرف می زند که در سطح اجرایی به آن اعتقادی ندارد و عملش هم به همین منوال است.

او می افزاید: پس دولت آینده اگر با تفکر انسجام مدیریت داخلی و توجه به داشته های درونی و بهره گیری از نیروی های جوان در کنار نیروهای بازتجربه پای کار بیاید، مشکلات اقتصادی و در مجموع مشکلات کشور را می تواند حل کند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۰۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش آژانس انرژی اتمی به حمله امروز صبح در اصفهان

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی امروز (جمعه) از زیر نظر داشتن اوضاع در ایران، در پی تنش‌ها با رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش فارس، آژانس اتمی در بیانیه‌ای تاکید کرد: «ما تایید می‌کنیم که هیچ آسیبی به سایت‌های هسته‌ای ایران وارد نشده است و از نزدیک وضعیت را زیر نظر داریم».

به نوشته خبرگزاری «رویترز»، در این بیانیه آمده است: «ما تکرار می‌کنیم که تاسیسات هسته‌ای هرگز نباید هدف اقدامات نظامی قرار بگیرند».

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با توجه به تلاش ناموفق برخی عوامل برای خرابکاری در اصفهان، گفت: «ما همچنان از همه می‌خواهیم که حداکثر خویشتن‌داری را از خود نشان بدهند».

بامداد امروز بود که ۳ ریزپرنده در آسمان اصفهان هدف اصابت سامانه‌های ضدهوایی قرار گرفته و از بین رفتند.

منابع آگاه نیز ساعتی پیش به خبرگزاری فارس اعلام کردند تاسیسات هسته‌ای در استان اصفهان در امنیت کامل است و گزارش برخی رسانه‌های خارجی درباره حادثه در این تأسیسات نادرست است.

دیگر خبرها

  • ادعای یک نشریه انگلیسی : بایدن در حال بررسی گزینه احیای برجام است
  • (ویدئو) وزیر رژیم صهیونیست: ماجرای اصفهان؛ ضعیف نه! بی‌خاصیت!
  • نظر وزیر اسرائیلی درباره ماجرای اصفهان؛ ضعیف نه! بی‌خاصیت
  • واکنش آژانس انرژی اتمی به حمله امروز صبح در اصفهان
  • آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره حادثه اصفهان بیانیه داد
  • بیانیه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره سایت‌های هسته‌ای ایران
  • ببینید | روایت تسنیم از امنیت در کوه‌های انرژی هسته‌ای در اصفهان پس از شنیدن صدای انفجار
  • با ورود مستقیم کشاورزان به بورس برنج، دست سودجویان قطع می‌شود
  • سعید لیلاز: خطرناک‌ترین دشمن جمهوری اسلامی خودش است/ بعد از ماجرای مهسا هنوز آشتی ملی مشاهده نشده/ امریکایی‌ها می‌دانند اگر ضربه جدی به ایران بزنند دست ایران بسته نیست/ پیشنهاد من این است که ایران، آزمایش هسته‌ای خود را عمومی کند
  • جاسوسی گسترده دولت لهستان با نرم افزار اسرائیلی