Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از پایگاه خبری  پلیس، سردار  قاسم رضایی در نخستین قرارگاه مرکزی مبارزه با سرقت در سال ۱۴۰۰ ابا اشاره به تشدید اقدامات مقابله‌ای با سرقت و استمرار طرح‌های عملیاتی برای کاهش جرم، بر اجرای طرح های عملیاتی با تهیه و ترسیم اطلس جغرافیای مکانی جرایم کشور تاکید کرد و افزود: الصاق پیوست انتظامی ـ ایمنی در حوزه‌های مسکن، شهرسازی و خودروسازی الزامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی مسئول سازی  و  مطالبه‌گری از نهادهای متولی در فرآیند پیشگیری از سرقت حائز  اهمیت است.

سردار رضایی با اشاره به ضرورت تکمیل بانک های اطلاعاتی مجرمان به ویژه سارقان سابقه دار، از رصد فعالیت های مجرمانه در فضای مجازی با تمرکز بر جلوگیری از فروش اموال مسروقه، شناسایی، دستگیری و برخورد با مالخران و سارقان خبر داد و افزود: تلاش جدی برای رفع خلاء های قانونی به منظور تشدید اقدامات مقابله ای با سرقت در دستور کارهای نیروی انتظامی است.

 وی متناسب سازی جرم و مجازات را از عوامل مهم بازدارندگی وقوع جرایم و تکرار چرخه جرم بر شمرد و عنوان کرد:  مصوبات جلسات قرارگاه های مرکز بسیاری حائز اهمیت است؛ رویکردمان نباید " مصوبه نویسی " باشد بلکه باید در چنین نشست هایی با ارائه راهکارهای " کاربردی " و " عملیاتی"، به دنبال دسترسی به نتایج مطلوب باشیم.

جانشین فرمانده ناجا در بخش پایانی سخنان خود گفت : در اجرای وظایف ذاتی و قانونی تابع فرامین و تدابیر مقام معظم رهبری "مد ظله العالی" هستیم؛ ملاک عمل پلیس " اجرای قانون" است.  

برچسب‌ها سرقت فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خط حادثه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرقت فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خط حادثه سرقت فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خط حادثه اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۰۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق کالا در باشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، در پی وقوع یک فقره سرقت کالا و بار و تجاوز به عنف در محور گچساران-باشت؛ موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان و پلیس این شهرستان قرار گرفت.
مسعودجو افزود: ماموران این فرماندهی پس از شناسایی مخفیگاه این سارقان؛ و با هماهنگی مرجع قضایی یکی از سارقان را دستگیر کردند و خودروی مورد استفاده در امر سرقت نیز توقیف شد.
وی ادامه داد: این سارق کمتر از ۲۴ساعت توسط ماموران شناسایی و دستگیر شد که در تحقیقات اولیه پلیس؛سارق به بزه انتسابی با همدستی دو نفر دیگر اقرار کرد.
پرونده متهم جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا ارجاع داده شد.

دیگر خبرها

  • سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند
  • جغرافیای جرایم پرتکرار در اهواز مشخص شده است
  • ضرورت تأمین بودجه هوشمندسازی ماموریت های پلیس
  • ضرورت رسیدگی به پرونده‌ها در کمترین زمان
  • دستگیری ۳ سارق سابقه در گرمسار/ ۵۰ قبضه چاقو و قمه کشف شد
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه
  • شناسایی باند‌های فحشا و تجارت جنسی/ طرح نور هوشمند می‌شود
  • طرح نور هوشمندسازی می‌شود/ پلیس دنبال پرونده‌سازی نیست
  • انهدام باند سارقان کابل برق با ۱۲ فقره سرقت در شاهین شهر
  • دستگیری سارق کالا در باشت