Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@23:56:31 GMT

نماز جمعه در استان مرکزی اقامه نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۰۲۷۱

نماز جمعه در استان مرکزی اقامه نمی‌شود

 حجت‌الاسلام میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک از لغو نماز جمعه در استان خبر داد و گفت: با توجه به قرار گرفتن استان در شرایط قرمز کرونایی نماز جمعه این هفته در استان مرکزی اقامه نخواهد شد.

وی تصریح کرد: در هیچ کدام از شهرهای استان فردا جمعه ۲۷ فروردین ماه نماز اقامه نخواهد شد.

به گزارش فارس در هفته گذشته نیز نماز جمعه در شهر اراک برگزار نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فارس بر اساس آخرین نتایج آزمایشگاهی در مورد بیماری کرونا ویروس ۶۸۷ مورد جدید ابتلا در ۲۴ ساعت گذشته شناسایی شده‌اند که بدین ترتیب تعداد موارد مبتلا به کرونا ویروس از زمان شیوع این ویروس تا کنون به  ۴۶۹۴۴ نفر رسیده است.

 از تعداد ۶۸۷مورد جدید در استان ۱۳۸ نفر از بیماران در بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند.

در این مدت ۱۴ مورد فوتی در اثر ابتلا به ویروس کرونا در استان مرکزی گزارش شده است که بر این اساس تعداد فوتی‌ها به ۱۶۰۲ نفر رسیده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: نماز جمعه استان مرکزی اراک ائمه جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۰۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدارک ویژه ورامینی ها برای راهپیمایی جمعه خشم

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد حسن محمودی بعد از ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران با محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در غزه به ویژه حادثه اخیر بیمارستان شفا اظهار کرد: حادثه دردناک بیمارستان شفا قلب هر انسانی را به درد آورده و بار دیگر خوی حیوانی رژیم صهونیستی را به نمایش درآورده است.

محمودی گفت: سکوت خفت بار برخی سران کشورهای اسلامی و نهادهای به ظاهر بی طرف بین المللی مایه شرم است و این حوادث به خوبی ماهیت جریان‌های مختلف را برای مردم جهان روشن کرده است.

مسئول ستاد مراسم و مناسبت‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ورامین از تدارک ویژه مردم دیار ۱۵ خرداد برای برگزاری تظاهرات جمعه خشم در دفاع از مردم مظلوم غزه خبر داد و گفت: مردم دیار ۱۵ خرداد روز جمعه پس از اقامه نماز پرشکوه و دشمن شکن جمعه، در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم اشغالگر قدس، مسیر مصلی صاحب الزمان (عج) به سوی گلزار شهدای امامزاده سید فتح الله (ع) ورامین را راهپیمایی خواهند کرد.

محمودی ادامه داد: برپایی ایستگاه‌های جمع آوری کمک‌های مردمی برای حمایت از مردم غزه، راه اندازی پویش حمایت از مردم فلسطین، فضاسازی نماز جمعه شهرستان ورامین از بخش‌های دیگر این برنامه خواهد بود.

مسئول ستاد مراسم و مناسبت‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ورامین متذکر شد: همچنین در نماز جمعه این هفته ورامین و در آستانه روز ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران، پرچم مقدس جمهوری اسلامی در میان نمازگزاران توزیع و برنامه‌های فرهنگی متعددی پیش بینی و اجرایی خواهد شد.

وی از عموم مردم ولایتمدار ورامین دعوت کرد که با حضور خود در راهپیمایی روز جمعه، بار دیگر پیوند عمیق خود را با مردم مظلوم فلسطین نشان دهند.

کد خبر 6063036

دیگر خبرها

  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت حجت الاسلام و المسلمین میردامادی
  • اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله طباطبایی
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • نمایشگاه عفاف‌و حجاب در موزه زاهدان افتتاح شد
  • هنرمندان در قرارگاه فرهنگی شهر فعالیت داشته باشند
  • پیکر شهید «بهروز واحدی» جمعه در کرج تشییع و تدفین می‌شود
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • تدارک ویژه ورامینی ها برای راهپیمایی جمعه خشم
  • گستردن سفره‌های افطاری علوی در شهرستان مرند