Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- دادیار حقوق عامه دادستانی مرکز سیستان و بلوچستان از شناسایی سه متهم و دستگیری یک نفر از عوامل سرقت دریچه‌های آب و فاضلاب در شهرستان زاهدان خبر داد. - اخبار استانها -

ابوالفضل احمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد دریچه‌های آب و فاضلاب در ماه‌های اخیر که نزدیک به 400 عدد رسید و لزوم صیانت و حفاظت از اموال‌عمومی و نگرانی از احتمال سقوط وسایل نقلیه و شهروندان در آن گودال‌ها و همچنین الزام قانونی و شرعی به حفاظت و حراست از جان و مال مردم، هفته گذشته جلسه‌ای با ضابطان قضایی و مراجع انتظامی شهرستان زاهدان در محل دادستانی برگزار و همه آنها موظف شدند تا با فعال‌سازی گشت‌های مشترک در سطح شهر، نسبت به شناسایی سارقان و تخریب‌کنندگان اموال‌عمومی اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خوشبختانه با اجرا و افزایش گشت‌های مشترک و شبانه‌روزی، صبح امروز سه نفر از عوامل اصلی سرقت وسایل و دریچه‌های آب وفاضلاب شناسایی و یک فرد مرتبط نیز دستگیر و تحویل مراجع قانونی شد.

بارش نخستین باران بهاری در سیستان و بلوچستان/ کم‌بارشی تا پایان سال زراعی ادامه دارددرگیری مسلحانه پلیس سیستان‌ و بلوچستان با قاچاقچیان/ 1.5تن مواد مخدر کشف شدپنج رویداد همزمان "از ایده تا کسب و کار" در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود

وی با هشدار جدی خطاب به سارقان و شرکای آنها و مالخران خاطرنشان کرد: دستگاه قضا و شعبه ویژه حقوق‌عامه در پیگیری و شناسایی سارقان و تخریب‌کنندگان اموال عمومی لحظه‌ای درنگ نکرده و نخواهد کرد چرا که سلب نفع و بهره‌برداری از دریچه‌های آب و فاضلاب، تاسیسات و اموال عمومی نقض آشکار حقوق شهروندان بوده و موجب تضییع حقوق بیت‌المال می‌شود.

قاضی احمدزاده ادامه داد: به تمام مدیران ادارات و موسسات دولتی و غیردولتی نیز اعلام شد تا در حراست و حفاظت از اموال بیت‌المال نهایت دقت و همت را از خود نشان داده و گشت‌های شبانه خود را فعال کنند تا دیگر شاهد این چنین مواردی نباشیم و شهروندان نیز می‌توانند در صورت مشاهده موارد مشابه بلافاصله مراتب را به پلیس 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/393/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان دریچه های آب اموال عمومی آب و فاضلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۰۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل مسیر ریلی راه آهن زاهدان - میرجاوه را بست | عکس

به گزارش همشهری آنلاین،‌ حمید بهادری روز جمعه در این باره به خبرنگار ایرنا افزود: بلافاصله بعد از بروز این مشکل نیروهای راه آهن در محل حادثه حضور یافتند تا بتوانیم هر چه سریع تر نسبت به بازگشایی مسیر اقدام کنیم.

وی تاکید کرد: وجود مشکلات و آسیب به سازه‌های ریلی سیستان و بلوچستان همواره وجود دارد و بصورت مداوم کار بهسازی و تعمیرات انجام می شود.

سرپرست اداره کل راه آهن جنوب شرق گفت: کارکنان پشتیبانی راه آهن بصورت شبانه روزی در حال خدمت هستند تا مشکل به وجود آمده در کمترین زمان ممکن برطرف شود.

کد خبر 845484 منبع: ایرنا برچسب‌ها سيل خبر مهم استان سیستان و بلوچستان

دیگر خبرها

  • ناکامی سارقان در یزد توسط عوامل گشت رضویون
  • سیل مسیر ریلی راه آهن زاهدان - میرجاوه را بست | عکس
  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • سارقان حوزه رفسنجان، در کرمان دستگیر شدند
  • سارقان ۱۰ میلیاردی تجهیزات بانک های دولتی در دام پلیس البرز
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • بازدید رایگان ابنیه تاریخی سیستان از دریچه منشور ونیز
  • عاملان شرارت کمتر از ۲ ساعت در زاهدان دستگیر شدند
  • اعترافات متهمان زورگیری اتوبان صدر: از ترس به شمال فرار کردیم!
  • شکارچیان غیرمجاز در منطقه حفاظت شده راور دستگیر شدند