Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@17:04:29 GMT

پیام‌های تسلیت برای درگذشت محسن قاضی‌مرادی

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۰۳۶۳

پیام‌های تسلیت برای درگذشت محسن قاضی‌مرادی

 

به گزارش  تابناک به نقل از خبرآنلاین، محسن قاضی‌مرادی بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون که چند سالی از بیماری پارکینسون رنج می‌برد، شب گذشته چهارشنبه ۲۵ فروردین بر اثر عوارض این بیماری در منزلش از دنیا رفت.

در پیام تسلیت مرکز سیمافیلم برای درگذشت این هنرمند چنین آمده است:

«انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت زنده‌یاد محسن قاضی‌مرادی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، موجب تأثر و اندوه جامعه هنری و مردم هنردوست شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او سال‌های پایان عمرش را با بیماری سپری کرد و همسر هنرمند، دلسوز و مهربانش سرکار خانم مهوش وقاری با پرستاری و مراقبت از ایشان، تلاش بی‌بدیلی انجام داد.

ایشان از پیشکسوتان عرصه بازیگری بودند که نقش‌هایی به‌یادماندنی در عرصه تلویزیون، سینما و تئاتر از خود بر جای گذاشتند.

خبر درگذشت این بازیگر بااخلاق که نقش‌های ماندگاری در سریال‌ها و فیلم‌هایی همچون «شمعدونی»، «مهمان‌پذیر طوبی»، «هزاران چشم» و دیگر آثار فاخر سینما و تلویزیون ایفا کرده بود، باعث تاثر عمیق شد.

مرکز سیمافیلم درگذشت این هنرمند فقید را به همسر هنرمند، خانواده رسانه ملی، جامعه هنری و مردم همیشه قدردان کشورمان تسلیت می‌گوید.»

پیام تسلیت انجمن بازیگران سینمای ایران نیز به شرح زیر است:

«بازگشت همه به سوی اوست

با نهایت اندوه و تاسف بسیار، محسن قاضی‌مرادی بازیگر باسابقه و خاطره‌ساز کشورمان، پس از دوران طولانی جدال با بیماری و تحمل رنج فراوان، از میان ما رفت و به آرامش بیکران پیوست.

درگذشت این چهره محبوب را به حضور همسر گرامی ایشان سرکارخانم مهوش وقاری و دیگر اعضای خانواده محترم، همکاران و هموطنان هنردوست تسلیت عرض می‌نمائیم. یاد و خاطره‌اش گرامی باد.»

منبع: تابناک

کلیدواژه: گروه های شغلی سایت غنی سازی نطنز ماه رمضان بهروز کمالوندی دعای روز اول رمضان محسن قاضی مرادی پیام تسلیت بازیگر تئاتر گروه های شغلی سایت غنی سازی نطنز ماه رمضان بهروز کمالوندی دعای روز اول رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۰۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه بازیگر معروف به اسرائیل: توانایی موشک‌های ما را دیدید

مجید واشقانی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگاران درباره حمله تنبیهی ایران به رژیم صهیونیستی گفت: حمله ایران به اسرائیل لازم و درست بود. من هم مخالف جنگ هستم، اما در برخی زمان‌ها شرایط به جایی می‌رسد که چاره‌ای جز اینگونه واکنش نشان دادن باقی نمی‌ماند.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران توانا، وی افزود: سال‌ها گفتند که ایران هیچ چیز نمی‌تواند بسازد و این موشک‌ها هم حلبی و فتوشاپ هستند و با این سخنان ایران را مورد تمسخر قرار می‌دادند؛ حالا دیشب دیدند که واقعی بود.

واشقانی با تاکید بر اینکه امنیت ملی در اولویت تصمیمات هر کشوری است، تصریح کرد: برخی، سال‌ها برد موشک‌ها و پهپاد‌های ما را زیر سوال می‌بردند، اما حالا دیدند که این‌ها چگونه می‌تواند به رژیم صهیونیستی برسند.

این بازیگر سینما و تلویزیون ادامه داد: اگر دیشب حتی یک موش هم در بیابان کشته می‌شد ایران پیامش را رسانده بود، اما ما که نمی‌خواستیم تلفاتی داشته باشد. این‌ها سال‌ها گفتند که ما گنبد آهنینی داریم که حتی مگس از داخل آن رد نمی‌شود، اما دیشب دیدند که پهپاد‌های ما یکی یکی رد شدند.

وی خاطرنشان کرد: من صد در صد می‌دانستم که این اتفاق می‌افتد یعنی برایم غیر منتظره نبود و خدا را شکر موشک‌های ما توانستند از گنبد آهنینی که سال‌ها از آن افسانه‌ها ساخته بودند، عبور کنند.

دیگر خبرها

  • شعر معنادار خانم بازیگر و استایل جدیدش | عکس
  • پیام تسلیت استاندار در پی درگذشت رزمنده دفاع مقدس
  • پیام تسلیت استاندار چهارمحال و بختیاری در درگذشت حاج محمد کیانی
  • پیام تسلیت رئیسی در پی درگذشت حجت‌الاسلام احمدی سینایی
  • شیدا مقصودلو همسر ایرانی ژوزه مورایس مربی خارجی سپاهان کیست؟
  • کنایه بازیگر معروف به اسرائیل: توانایی موشک‌های ما را دیدید
  • مجید واشقانی: اسرائیل توانایی موشک‌های ایران را دید
  • علی مشهدی: در گوش اسرائیل یک چک افسری خواباندیم و گفتیم ما زده ایم، حالا چی؟
  • راه اندازی عجیب یک شبکه خصوصی با مجوز احمدی نژاد توسط یک بازیگر!
  • پیام تسلیت باشگاه ذوب‌آهن اصفهان برای درگذشت هوادار تراکتور تبریز