Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@15:32:58 GMT

طرح ملی دادرس در شبکه شاد اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۰۳۷۵

طرح ملی دادرس در شبکه شاد اجرا می‌شود

معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر اصفهان استان اصفهان، گفت: آموزش‌های نهمین طرح ملی دادرس "دانش‌آموز آماده در روزهای سخت" در ۳۰۰ مدرسه استان اصفهان به صورت مجازی در شبکه اجتماعی شاد در حال اجرا است.

حیدرعلی خانبازی در گفت‌ وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اجرای نهمین طرح ملی دادرس، اظهار کرد: با توجه به اهمیت طرح ملی "دادرس" و استقبال خوب آموزش و پرورش از این طرح، امسال نیز با توجه به شرایط کرونایی، نهمین طرح ملی "دادرس" به صورت مجازی در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اهمیت تربیت دادرسان برای رواج سلامتی در جامعه، افزود: امید آن داریم با تلاش جمعی بتوانیم ضمن اجرای کامل طرح، دادرسانی برای ترویج سلامت و تندرستی تربیت کنیم.

معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر استان با تاکید بر اینکه هدف اصلی این برنامه تربیت نسلی مسئولیت‌پذیر و توانمند است، تصریح کرد: برای رسیدن به این هدف که تضمین کننده جامعه‌ای پویا و پیشرو است، دستورالعمل نهمین طرح دادرس با توجه به انطباق با شرایط شیوع ویروس کووید ۱۹ است.

وی خاطرنشان کرد: به همین دلیل برنامه‌های طرح با همکاری معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش اصفهان در فضاهای مجازی و شبکه شاد در حال اجرا است.

خانبازی، اظهار کرد: با ایجاد گروه دادرس در شبکه شاد و حضور مربیان این طرح در این گروه‌ها، محتواهای آموزشی بارگذاری و دانش‌آموزان با سرفصل‌های امدادی آشنا خواهند شد، پیش‌بینی می‌شود این طرح در ۳۰۰ مدرسه استان با حضور ۱۲۰ مربی آموزش دیده و مجرب اجرا شود.
 

کد خبر 487128

منبع: ایمنا

کلیدواژه: هلال احمر اصفهان حوادث مدارس امداد رسانی شبکه شاد دانش آموزان خطرات آموزش و پرورش سلامتی مسئولیت پذیری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق نهمین طرح طرح ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۰۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۸۰ درصدی طرح اصلاح شبکه داخلی ارمو دره شهر

                                                                    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ محمد محمدی در بازدید از این طرح اظهار داشت: این طرح از محل طرح های جهاد آبرسانی، با همکاری آبفای استان و با استفاده از ظرفیت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) (بسیج سازندگی سپاه استان) در حال انجام است.   وی افزود: این طرح به طول ۸ کیلومتر و با لوله پلی اتیلنی اجرا می‌شود که از این مقدار ۵ کیلومتر اجرا شده است.   مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یادآور شد: فاز اول این طرح به طول ۶ کیلومتر طی چند ماه گذشته به اتمام رسیده که با بهره برداری از فاز دوم، جمعیتی افزون بر ۳ هزار نفر از نعمت آب آشامیدنی سالم و پایدار برخوردار خواهند شد.   محمدی با اشاره به اینکه ایلام با پیشرفت ۷۶ درصدی پیشگام در طرح های جهاد آبرسانی (طرحی برای رساندن آب به روستا‌های بدون آب سالم بهداشتی و یا نیازمند بازنگری در تأسیسات آبرسانی) است، ادامه داد: جهاد آبرسانی طرحی است برای رفع تشنگی روستا‌ها که بر اساس آن در فاز اول، ۱۲۸ روستای استان ایلام از نعمت آب پایدار بهره‌مند می‌شوند.

دیگر خبرها

  • آموزش و پرورش و فرهنگ در تربیت انسان بسیار تأثیرگذار هستند
  • تربیت علمی و فرهنگی دانشجویان به بهترین شکل انجام پذیرد
  • تحول بنیادین باید در حوزه تربیت پررنگ شود
  • راه جبران ناترازی نیروی انسانی در آموزش‌وپرورش چیست؟
  • پیشرفت ۸۰ درصدی طرح اصلاح شبکه داخلی ارمو دره شهر
  • این افراد معلم می‌شوند
  • لزوم آموزش یک رشته ورزشى
  • استخدام نخبگان قرآنی به عنوان معلم از مهر امسال
  • ۵۰ هزار میلیارد تومان برای رتبه بندی معلمان هزینه شد
  • اجرای بیش از ۶۴ هزار متر شبکه فیبرنوری در کردستان