Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-23@10:09:24 GMT

اظهارات کاپیتان استقلال درباره عربستان جنجالی شد

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۰۴۲۸

اظهارات کاپیتان استقلال درباره عربستان جنجالی شد

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ کاپیتان استقلال در کنفرانس مطبوعاتی با حمایت از میزبانی عربستان گفت: ما خوشحالیم که در این کشور هستیم. البته خیلی‌ها گفتند شاید وریا به خاطر زیارتی بودن مکه و مدینه چنین حرفی را زده که البته معلوم نیست استقلالی‌ها بتوانند به زیارت خانه خدا بروند اما به هر حال اینکه کاپیتان استقلال گفت خوشحالیم که بازی‌ها در این کشور برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حرف عجیبی بود به خصوص وقتی بدانیم استقلالی‌ها در چند روز گذشته مدام به وضعیت زمین تمرین و فاصله زیاد هتل تا این زمین اعتراض داشتند و حالا هم شنیده می‌شود که شاید مسابقه استقلال و الاهلی در زمین دوم الاهی برگزار شود.

استقلال باید در جده با الاهلی عربستان، الشرطه عراق و الدحیل قطر پیکار و در نهایت جواز حضور در مرحله حذفی مسابقات را کسب کند.

انتهای پیام/

منبع:برنا

کد خبر: 1093196 برچسب‌ها وریا غفوری استقلال تهران لیگ قهرمانان آسیا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: وریا غفوری استقلال تهران لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۰۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض پرسپولیس به سازمان لیگ؛ «استقلال قانون را دور می زند»!

باشگاه پرسپولیس در واکنش به اظهارات یکی از پیشکسوتان باشگاه استقلال علیه سرخپوشان، با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ مراتب اعتراض خود را اعلام کرد.

به گزارش ایرنا، براساس تصمیم فدراسیون فوتبال و مصوبات هیات رئیسه سازمان لیگ، با توجه به حساسیت مسابقات لیگ‌های کشوری، به منظور جلوگیری از حاشیه‌های غیر متعارف و ایجاد آرامش، انتشار و صدور اعلامیه، اطلاعیه و بیانیه و مصاحبه غیر فنی، اظهارات در کنفرانس مطبوعاتی از سوی تمام عوامل باشگاه‌ها با جریمه‌های سنگینی مواجه خواهد شد.

پیگیری‌ خبرنگار ما حاکی از آن است که با توجه به اظهارات و ادعاهای یکی از پیشکسوت‌های باشگاه استقلال در پایان بازی دیروز این تیم مقابل شمس‌آذر قزوین مبنی بر آنچه «منفعت بردن باشگاه پرسپولیس از فقدان فناوری کمک داور ویدئویی(VAR)» خوانده شده است و همچنین اظهارات علیه مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، این باشگاه در نامه‌ای اعتراضی نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و اعتراض کرده است.

یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با ایرنا، گفت که «با توجه به دستورالعمل سازمان لیگ مبنی بر ممنوع شدن مصاحبه ارکان باشگاه‌ها علیه یکدیگر، باشگاه استقلال به نوعی قصد دارد تا با استفاده از پیشکسوت‌های خود و افراد منتسب به این باشگاه قانون را دور بزند؛ در واقع پیشکسوت استقلال با حضور در ورزشگاه و تماشای دیدار استقلال و شمس‌آذر، در مصاحبه‌ پایان بازی علیه باشگاه پرسپولیس و مدیریت باشگاه صحبت کرد اما او مشمول قانون سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال نمی‌شود!»

از این رو، باشگاه پرسپولیس ضمن اعلام مراتب اعتراض خود خواستار برخورد با این موضوع شده و از سازمان لیگ خواسته است تا با برخورد با باشگاه متخلف، از تکرار این اتفاقات جلوگیری شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سازمان لیگ با استقلال لجبازی نمی‌کند واکنش سازمان لیگ به ادعای پرسپولیس؛ سه سال خواستیم قهرمان شوید؟

دیگر خبرها

  • واکنش یک حقوقدان به اظهارات جنجالی کریمی قدوسی: بنزین به آتش ایران‌هراسی نریزید
  • اظهارات جنجالی کسری ناجی درباره ارتش اسرائیل
  • اظهارات جنجالی علیرضابیگی درباره فساد چای دبش، خودروهای شاسی بلند، اعتراضات سال 1401 و ...
  • اختصاصی: واکاوی جنجالی‌ترین اتفاق روز فوتبال ایران
  • مودریچ: خیلی خوشحالیم، برد حق ما بود
  • کاپیتان استقلال به کمیته انضباطی فراخوانده شد
  • عربستان ۴ سلبریتی جنجالی‌اش را نقره‌ داغ کرد
  • مصاحبه جنجالی با کاپیتان اسبق استقلال
  • اعتراض پرسپولیس به سازمان لیگ؛ «استقلال قانون را دور می‌زند»!
  • اعتراض پرسپولیس به سازمان لیگ؛ «استقلال قانون را دور می زند»!