Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-24@22:02:57 GMT

طلسم ستار تراکتور بالاخره شکست

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۰۴۷۴

طلسم ستار تراکتور بالاخره شکست

هافبک تراکتور بعد از ماه ها دوری سرانجام در یک بازی رسمی به میدان رفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سعید واسعی یکی از چهره های شاخص نقل و انتقالات تابستانی بود که پس از درخشش با پیکان در لیگ نوزدهم، مورد توجه چند تیم لیگ برتری از جمله تراکتور و استقلال قرار گرفت و در نهایت با قراردادی دو ساله به تراکتور پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در حالی از پیکان جدا و با تراکتور قرارداد بست که از سوی وکیلش اطمینان یافته بود خطری تهدیدش نمی کند. این بازیکن اما چند ماه پس از حضور در تبریز با حکم کمیته تعیین وضعیت مبنی بر جریمه و محرومیت چهار ماهه مواجه شد تا شوک بزرگی بر پیکره او و باشگاه تراکتور وارد شود.

 

پس از این اتفاق بود که کشمکش هایی در خصوص پرداخت کننده جریمه (باشگاه یا بازیکن) به وجود آمد و حتی واسعی تا آستانه جدایی نیز پیش رفت اما در نهایت طرفین به توافقی رسیدند که واسعی را در تراکتور نگه داشت. از اسفند ماه سال گذشته بود که واسعی با توجه به توافق نهایی تمرینات خود را برای بازگشت با تراکتور شروع کرد. او در چند بازی دوستانه تراکتور هم که حالت غیررسمی داشت حضور یافت تا خود را آماده ورود رسمی به مستطیل سبز کند.

 

خوش شانسی واسعی و تراکتور، پایان به موقع محرومیت این بازیکن درست چند روز پیش از شروع لیگ قهرمانان بود. به این ترتیب نام او در لیست آسیایی سرخ پوشان قرار گرفت و تمرینات جدی تر دنبال شد. شب گذشته و در جریان بازی تراکتور و پاختاکور، رسول خطیبی در حساس ترین دقایق بازی و در حالی که برد دو بر صفر را با تساوی عوض شده می دید، سعید واسعی را به میدان فرستاد.

 

واسعی بعد از ماه ها دوری از بازی های رسمی، از دقیقه ۷۵ با پیراهن شماره ۳۰ وارد زمین شد و برای تراکتور بازی کرد. به این ترتیب طلسم این بازیکن سرانجام شکسته شد و تراکتوی ها امیدوارند که با بازگشت او به دوران اوجش، بتوانند به بهترین شکل ممکن از او در ترکیب تیم شان استفاده کنند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تراکتور سعید واسعی استقلال تراکتور سعید واسعی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر بارسلونا رئال مادرید استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی مهدی طارمی تیم ملی ایران تراکتورسازی علی کریمی سپاهان تیم ملی فوتبال ایران کریستیانو رونالدو کارلوس کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۰۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود

 بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است اگر سرخپوشان سپاهان را شکست دهند، در پایان لیگ برتر قهرمان خواهند شد.

رحیم یوسفی در گفت‌وگو با تسنیم درباره آخرین وضعیت پرسپولیس پس از پیروزی پرگل در آبادان مقابل صنعت نفت اظهار داشت: آن چیزی که از پرسپولیس در بازی مقابل صنعت نفت دیدیم همان چیزی بود که انتظار داشتیم و سرخپوشان همانند هفته‌های گذشته بازی هجومی و رو به جلویی را انجام دادند و خیلی زود هم به گل رسیدند تا در ادامه بازی با خیال راحت‌تری بازی کنند. ویژگی بازی‌های پرسپولیس در نیم‌فصل دوم این است که بازیکنان خیلی خوب و به نوعی چشم‌بسته همدیگر را در زمین پیدا می‌کنند و شناخت خوبی از هم پیدا کردند، پرسپولیس در حال حاضر در اوج آمادگی قرار دارد.

وی ادامه داد: صنعت نفت یک تیم ریشه‌دار و باسابقه است، اما با تمام احترامی که برای این تیم قائلم، باید بگویم آنها مقابل پرسپولیس حرفی برای گفتن نداشتند و شاگردان اوسمار توانستند یک پیروزی پرگل و مهم را کسب کنند. به عقیده من پرسپولیس اگر در نیم‌فصل اول هم چنین شرایطی داشت و نقاط ضعف تیم برطرف شده بود، الان با اختلاف در صدر قرار داشت. خوشبختانه کادر فنی و بازیکنان الان در بهترین شرایط روحی و روانی قرار دارند و از همه مهم‌تر انگیزه بالایی برای موفقیت و قهرمانی دارند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس خاطر نشان کرد: تیم اوسمار آنقدر زیبا بازی می‌کند که همه هواداران این تیم و پیشکسوتان از نوع بازی پرسپولیس لذت می‌برند. در نیم‌فصل دوم ما شاهد یک بازی تک‌ضرب و هجومی بودیم و هیچ حرکت اضافه‌ای را از بازیکنان در زمین نمی‌بینیم. بازیکنانی مانند ترابی، ارونوف، عالیشاه، اسماعیلی‌فر و عبدالکریم حسن توانایی این را دارند که با عبور از بازیکنان مقابل خود تیم را جلو بکشند و حفظ توپ آنها باعث می‌شود تا حریفان پرسپولیس با تمام نفرات به سمت دروازه این تیم نزدیک نشوند.

یوسفی در پایان درباره رقابت نزدیک پرسپولیس و استقلال برای قهرمانی گفت: با توجه به شرایطی که تیم اوسمار دارد به نظر من تا پایان لیگ تیمی جلودار پرسپولیس نخواهد بود. سرخپوشان اگر سپاهان را شکست دهند قطعاً قهرمان خواهند شد. پرسپولیس فقط باید به فکر بازی‌های خود تا هفته پایانی باشد و کاری به نتایج استقلال نداشته باشد. شاگردان اوسمار باید تمرکزشان روی بازی باقیمانده باشد. آنها در کنار بازی‌های زیبا و هجومی که انجام می‌دهند، در شش بازی پایانی پیروز باشند، قهرمان می‌شوند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نامزدهای بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا
  • طلسم شکست: تیم ملی والیبال از امروز با سرمربی
  • شکست طلسم 12 ماهه با گرامی (عکس)
  • آیین رسمی واگذاری سرخابی‌ها فردا برگزار می‌شود
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • دروسی: آزمون بازیکن مهمی برای ما است
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود
  • ده روسی: سردار آزمون بازیکن مهمی برای رم است؛ بولونیا شایسته برد بود
  • بهترین‌های هفته ۲۴؛ ربیعی طلسم شکست، اصفهانی‌ها برگشتند