Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@06:09:33 GMT

پدر شهیدان زمانیان به فرزندان شهیدش پیوست

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۰۵۱۶

پدر شهیدان زمانیان به فرزندان شهیدش پیوست

به گزارش بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز، حاج«حسین زمانیان» پدر گرامی شهیدان والامقام «محمودرضا و احمد زمانیان» و جانباز «مهدی زمانیان» پس از سال‌ها فراق و دوری از فرزندان شهیدش دعوت حق را لبیک گفت و آسمانی شد.
پیکر پاک این پدر والامقام صبح امروز ۲۶ فروردین ماه همزمان با دومین روز از ماه مبارک رمضان در گلزار شهدای امام زاده محمد (ع) واقع در منطقه حصارک کرج در جوار فرزندان شهیدش به خاک سپرده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهید والامقام «احمد زمانیان» متولد ۱۳۴۵ در روز ۲۲ فروردین ماه سال ۶۲ در عملیات والفجر یک در منطقه شرهانی به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

همچنین شهید والامقام «محمودرضا زمانیان» متولد ۱۳۴۹ در روز ۱۹ فروردین ماه سال ۶۶ در عملیات کربلای هشت و در منطقه شلمچه بر اثر اصابت ترکش دشمن شربت شهادت نوشید.

استان البرز بیش از پنج هزار شهید در دوران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و دفاع از حرم اهل بیت (ع) تقدیم انقلاب و کشور کرده است.

برچسب‌ها بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران دفاع مقدس والدین شهدا شلمچه استان البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران دفاع مقدس والدین شهدا بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران دفاع مقدس والدین شهدا شلمچه استان البرز اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۰۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بز‌های کوهی در منطقه حفاظت شده البرز مرکزی (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: حضور پلنگ برای نخستین بار در کوهسرخ (فیلم) مشاهده یک پلنگ در منطقه حفاظت شده آق داغ خلخال (فیلم) بلعیدن عجیب و ترسناک یک بز توسط اژد‌های کومودو (فیلم)

دیگر خبرها

  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهیدان خلیل سلیمی و محمدباقر سلیمی + تصاویر
  • جانباز شیمیایی اهل تربت جام به جمع شهدا پیوست
  • تحقق ۷۹ درصدی درآمد شهرداری قم در فروردین
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • بز‌های کوهی در منطقه حفاظت شده البرز مرکزی (فیلم)
  • (ویدئو) بزهای کوهی در منطقه حفاظت شده البرز مرکزی
  • «وعده صادق» یاس و ناامیدی را بیش از پیش بر دل دشمنان افکند
  • تکریم فرزندان مستقل بهزیستی در البرز
  • اقتدار امروز کشورمان مرهون رشادت شهیدان است
  • حفظ ارزش‌های اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهیم