Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-23@19:31:21 GMT

تمجید زیدان از بازیکنان رئال

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۰۵۲۱

تمجید زیدان از بازیکنان رئال

زین الدین زیدان می گوید هنوز فاتح چیزی نشده اند ولی برای قهرمانی لیگ قهرمانان انگیزه بالایی دارند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

زین الدین زیدان یک بار دیگر توانست رئال را به نیمه نهایی لیگ قهرمانان برساند. او بین سال های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ سه بار متوالی رئال را نه تنها به نیمه نهایی رساند که در نهایت قهرمان کرد ولی سال گذشته در یک هشتم نهایی نتوانست رئال را از سد منچسترسیتی عبور بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امشب رئال با کسب تساوی بدون گل برابر لیورپول موفق شد در مجموع دو بازی رفت و برگشت با برتری ۳-۱ تیم صعود کننده به جمع ۴ تیم پایانی باشد و باید به مصاف چلسی برود.

 

زیدان در پایان بازی گفت:

« زجر کشیدیم و البته انتظار این را هم داشتیم. هدف ما رسیدن به نیمه نهایی بود و به آن رسیدیم. بازی را به خوبی مدیریت کردیم و البته مقاطع دشواری را هم تجربه کردیم ولی در نهایت معتقدم که باید به کاری که امشب انجام دادیم بسیار افتخار کنیم.

۱۵ دقیقه اول بازی را لیورپول خوب شروع کرد و این طبیعی هم بود. بازی رفت را باخته بودند و باید در زمین خودشان هجومی کار می کردند. باید فشار این تیم را تحمل می کردیم و به خوبی هم از پس این کار برآمدیم.»

 

 

زیدان ادامه داد:

« باید بگویم که یک تیم متحد هستیم. اتفاقات زیادی رخ داده ولی باعث منسجم تر شدن تیم شده است. غایبان زیادی داریم اما جانشینان به خوبی ارزش شان را اثبات کردند. این تیم همیشه آماده چالش های بزرگ است و چیزهای بیشتری می خواهد. می خواهیم قهرمان شویم و هنوز فاتح هیچ چیز نشده ایم. خوشحالم که در لیگ قهرمانان و لالیگا زنده و صاحب شانسیم.»

 

چلسی:

« باید کمی استراحت کنیم چون قبل از بازی با چلسی در لالیگا بازی مهمی داریم. خوشحالم که به نیمه نهایی رفتیم و به وقتش به چلسی فکر خواهیم کرد.»

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: زیدان لیورپول چلسی چلسی رئال مادرید زیدان لیورپول نیمه نهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۰۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهکار زنان چلسی: بارسا بعد از پنج سال در خانه باخت!

به گزارش "ورزش سه"، روز شنبه دور رفت نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ زنان برگزار شد و چلسی و لیون موفق شدند بارسلونا و پاری سن ژرمن را شکست دهند تا با امیدواری به استقبال بازی برگشت بروند.

اتفاق جالب و قابل توجه بازی‌های این دور، پیروزی زنان چلسی در خانه بارسلونا بود. آبی‌ها پس از چند موقعیت بالاخره در دقیقه ۴۰ روی شوت زیبای ارین کاتبرت موفق شدند به گل اول برسند.

در نیمه دوم بارسلونا تلاش زیادی برای تغییر نتیجه کرد اما عملکرد عالی خط دفاع و هافبک چلسی آبی‌اناری‌ها را ناکام گذاشت. تیم لندنی همچنین روی ضدحملات هم چند موقعیت مناسب به‌دست آورد اما در گلزنی مجدد ناکام بودند.

جدی‌ترین موقعیت بارسلونا در دقیقه ۸۶ شکل گرفت. جایی که ارسال کارولین هانسن از پشت محوطه در مقابل دروازه به سالما پارایوئلو رسید اما ضربه این بازیکن با اختلاف کم به بیرون رفت تا چلسی با پیروزی در دور رفت، به نتیجه ارزشمندی برسد.

در آماری جالب این اولین شکست بارسلونا پس از پنج سال در تمام رقابت‌ها در ورزشگاه خانگی بود. آنها همچنین پس از اینکه ۱۶۴ گل در این فصل به ثمر رساندند، برای اولین بار در زدن شوت در چارچوب در یک بازی ناکام ماندند.

در دیدار دوم لیون میزبان پاری سن ژرمن بود. پاریسی‌ها نیمه اول را با گل ماری کاتوتو با پیروزی ۱-۰ پشت سر گذاشتند. کاتوتو در ابتدای نیمه دوم هم موفق به گلزنی شد و بازی را ۲-۰ کرد اما طوفان لیون در ۱۰ دقیقه پایانی آغاز شد.

از دقیقه ۸۰ تا ۸۶، کادیدیاتو دیانی، ملچی دومورنی و آمل ماجری، هر سه موفق به گلزنی شدند تا کامبک لیونی‌ها تکمیل شود. درنهایت بازی با پیروزی ۳-۲ لیون خاتمه یافت و آنها هم با برد، برای دیدار برگشت آماده می‌شوند.

دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی شنبه و یکشنبه هفته آینده برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم
  • گواردیولا: بازیکنانم باید دو روز در یخچال بمانند!
  • اتفاق مشکوک ال‌کلاسیکو؛ شاهکار داوری یا دزدیده شدن گل بارسلونا؟
  • فرق رئال و بارسا این است: استراتژی و سردرگمی!‏
  • رویارویی جذاب ژاوی و آنچلوتی: آخرین جنگ!
  • خلاصه بازی منچسترسیتی ۱ - ۰ چلسی؛ نیمه نهایی جام حذفی انگلیس + ویدئو
  • فوتبال از دریچه فان؛ رافائل واران پس از ورود زیدان به منچستریونایتد
  • شاهکار زنان چلسی: بارسا بعد از پنج سال در خانه باخت!
  • حمله گواردیولا به سران فوتبال انگلیس: به خاطر حق پخش، تیم من را نابود کردید!
  • جنجال در اف‌ای کاپ: داور به کمک سیتی رفت (عکس)