Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-03-28@12:14:44 GMT

خوش‌ خبر: آلکنو در مورد نیمکت تیم ملی تصمیم می‌گیرد

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۰۵۲۳

سرپرست تیم ملی والیبال بیان کردما اصرار داریم که حتما ۲ مربی ایرانی روی نیمکت حاضر باشند و به همین خاطر از فدراسیون جهانی والیبال در مورد استفاده از فضای پشت نیمکت برای استقرار مترجم، سوال کرده‌ایم.

امیر خوش خبر صحبت هایی را در مورد تیم ملی والیبال عنوان کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از تسنیم، فدراسیون جهانی والیبال برای حضور تیم‌ها در لیگ ملت‌های 2021، سقف 25 نفر را برای هر تیم تعیین کرده است که همه تیم‌ها از این جهت با مشکلاتی‌ مواجه خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر خوش خبر، سرپرست تیم ملی والیبال در این مورد گفت:

تیم ملی قطعا از مترجم استفاده خواهد کرد و مسئله حضور مترجم روی نیمکت را هم پس از حضور ولادیمیر آلکنو در تهران، بررسی و حل خواهیم کرد.

سرپرست تیم ملی ادامه داد:

ما اصرار داریم که حتما 2 مربی ایرانی روی نیمکت حاضر باشند و به همین خاطر از فدراسیون جهانی والیبال در مورد استفاده از فضای پشت نیمکت برای استقرار مترجم، سوال کرده‌ایم. در نهایت، تصمیم اصلی برای نیمکت را آلکنو خواهد گرفت.

او گفت:

فدراسیون جهانی والیبال برای حضور تیم‌ها در لیگ ملت‌های 2021، سقف 25 نفر را برای هر تیم تعیین کرده و در صورتی که ما 18 بازیکن را به ایتالیا ببریم، تنها مجاز به همراه داشتن 7 نفر به عنوان کادر فنی و ... خواهیم بود که از این جهت، کار بسیار سخت خواهد شد. همه این مسائل با حضور آلکنو، بررسی و بازنگری می‌شود.

او در مورد زمان حضور آلکنو در تهران گفت:

برای او بلیتی از مسیر مسکو به استانبول و سپس تهران گرفته شده است اما دولت روسیه، پروازهای مسکو به استانبول را لغو کرده است. در حال رایزنی برای مسیر جایگزین یا حل این مشکل هستیم.

خوش‌خبر در مورد حضور سعید معروف، کاپیتان تیم ملی والیبال در اردوی تیم گفت:

او در تهران،‌ مشغول فیزیوتراپی است و زیر نظر کادر پزشکی به آماده سازی خود ادامه می‌دهد تا درد قدیمی کتف او برطرف شود. او هر روز حدود 5 ساعت فیزیوتراپی انجام می‌دهد.

اخبار داغ 

دید زدن حمام زنانه توسط 2 برادر تهرانی + عکس رونمایی AFC از فرمول پیروزی پرسپولیس؛ کار تیمی به اضافه سیدجلال حسینی ژاوی: کیفیت پایین چمن در بازی با فولاد کار ما را سخت کرد مهرداد ناظمی بر اثر کرونا درگذشت | مراسم خاکسپاری امروز در بهشت زهرا یورگن کلوپ هم به جمع کومان، سیمئونه و کونته پیوست؛ بازنده های بزرگ مقابل زیدان نیمار تا سال 2027 با پاری سن ژرمن؛ ام باپه مایل به تمدید قرارداد با پاریسی ها / ادعای اکیپ

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون جهانی والیبال تیم ملی والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۰۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاظمی پور: شاهد حضور بهترین‌های والیبال نشسته بانوان در تیم ملی هستیم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مریم کاظمی پور، معاون توسعه ورزش بانوان وزرات ورزش و جوانان و نایب رئیس بانوان کمیته ملی پارالمپیک، نصیری نایب رئیس بانوان و برداران مدیر بین الملل فدراسیون، روشن اخگر نایب رئیس بانوان انجمن والیبال نشسته، امروز چهارشنبه هشتم فروردین با حضور در اردوی تیم ملی والیبال نشسته از تمرینات ملی پوشان بازدید کردند.
 
در این بازدید لیلا بریانیان سرمربی تیم ملی درباره آخرین وضعیت ملی پوشان گزارشی را ارائه کرد.
 
نایب رئیس بانوان کمیته ملی پارالمپیک گفت: خوشبختانه فرصتی فراهم شد تا شاهد حضور بانوان والیبال نشسته کشورمان در مسابقات بین المللی دیگری باشیم. امیدوارم که این رویداد را با افتخار پشت سر بگذارید و با عزت و سربلندی به کشور برگردید. آنچه مسلم است اینکه بهترین‌های والیبال نشسته بانوان کشورمان امروز دور هم در تیم ملی جمع شدند تا بتوانند یک اتفاق بزرگ را رقم بزنند. می‌دانم که حریفان سرسختی دارید، اما به طور حتم با آنالیزی که از حریفان داشتید و شناسایی نقاط ضعف و قوت آنها به طور حتم از سد این تیم‌ها عبور خواهید کرد.
 
کاظمی پور افزود: حضور یک رشته تیمی بانوان کشور در مسابقاتی با تراز بین المللی در این سطح که انشاءالله با دستاورد کسب سهمیه پارالمپیک همراه خواهد بود یکی از نقاط عطفی است که ما در ورزش بانوان به دنبال آن هستیم. امیدوار هستیم در تمامی رشته‌ها شاهد حضور دخترانمان در قامت تیم‌های ملی باشیم و بانوان ما با شایستگی تمام در میادین بین المللی حضور پیدا کنند و بدرخشند.
 
معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: قابلیت‌ها و توانمندی‌های شما ثابت شده است و پیش از این بار‌ها نشان دادید که در مسابقات بین المللی برای اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران با جان و دل تلاش می‌کنید. برای شما سفری همراه با سلامتی و موفقیت آرزومندم. از مسئولین فدراسیون هم که برای حضور شما در این مسابقات تلاش کردند تشکر و قدردانی می‌کنم. انشاءالله با نتایج درخشان و عملکرد خوبتان دل ملت شریف ایران عزیز را خوشحال خواهید کرد.

دیگر خبرها

  • یک ستاره استقلال بدون بازی کردن پول می‌گیرد
  • این بازیکن استقلال بدون بازی پول می‌گیرد
  • الهام حسینی از حضور در جام جهانی وزنه برداری بازماند
  • کاظمی پور: شاهد حضور بهترین‌های والیبال نشسته بانوان در تیم ملی هستیم
  • قایدی در دل طارمی و آزمون جای می‌گیرد!
  • نیمکت‌نشینی بیرانوند یک تصمیم درست بود/ می‌خواهند استقلال را نابود کنند!/ نکونام پست این بازیکن را عوض کند
  • کاظمی‌پور: بهترین‌های والیبال نشسته بانوان در تیم ملی جمع شدند
  • تصمیم عجیب اینتر قبل از حضور طارمی
  • ​تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران رهسپار چین می‌شود
  • تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران راهی چین می‌شود