Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-16@08:48:28 GMT

از شمیران تا پیچ‌شمیران فقط ۲ ریال!

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۰۵۶۴

از شمیران تا پیچ‌شمیران فقط ۲ ریال!

هشمهری آنلاین _ زهرا کریمی: خیابانی به نام شریعتی که با در دست داشتن اسناد و مدارک در آنجا بیشتر کوچه باغ بوده و زمین‌های کشاورزی. رفت‌وآمد و تردد شمیرانی‌ها به تهران از این مسیر و وجود آستان امامزاده قاسم(ع)، امامزاده علی اکبر(ع) و امامزاده صالح(ع) دلیلی شد تا به مرور حجره‌هایی برای کاسبی، ساخته و باغ‌ها تبدیل به خانه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دهه ۳۰ برای جابه‌جایی مسافران مسیر شمیران تا مرکز شهر ۲ ریال بود و خبری هم از وسایل حمل‌ونقل عمومی نبود.

اکنون این خیابان با وجود ایستگاه‌های مترو یکی از خیابان شلوغ و پرترافیک شهر است که شهروندان برای فرار از ترافیک‌های سرسام آورش به فکر راه فرار از کوچه‌پسکوچه‌های فرعی هستند. نام این خیابان از نام دکتر علی شریعتی وام گرفته شده است. خیابانی که حسینیه ارشاد در آن واقع شده و صدای دکتر شریعتی از آنجا به گوش مردم شهر می‌رسید.

کد خبر 595066 برچسب‌ها همشهری محله خیابان امامزاده

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: همشهری محله خیابان امامزاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۰۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد مرد ۴۸ ساله‌ای در ارتفاعات دینارکوه 

                                                              به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ سرهنگ نوروز شریعتی اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر مفقودی مردی ۴۸ ساله در ارتفاعات دینارکوه، پیدا شدن وی در دستورکار ماموران انتظامی شهرستان و یگان‌های امدادی قرار گرفت.   وی افزود: در ادامه جستجو و تماس احدی از شهروندان مبنی بر اینکه جسدی فردی در ارتفاعات دینارکوه افتاده بلافاصله ماموران انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.    این مقام انتظامی با بیان اینکه فرد متوفی در روز گذشته مفقود و فقدانی وی توسط خانواده اش به پلیس اعلام شده بود ادامه داد: با توجه صعب العبور بودن مسیر ماموران انتظامی خود را به محل حادثه رسانده وپس از بررسی اولیه مشخص شد متأسفانه متوفی به علت افتادن از روی اسب وبرخورد سرش با سنگ فوت کرده است.   سرهنگ شریعتی با بیان اینکه علت اصلی مرگ در دست بررسی است اضافه کرد: جسد متوفی جهت تحقیقات و بررسی بیشتر تحویل پزشکی قانونی داده شد.

دیگر خبرها

  • یکی از خیابان‌های شهر قزوین به نام شهید آتش‌نشان نامگذاری شود
  • اختصاص ۳۰۰ میلیارد ریال برای بهسازی خیابان‌ها
  •  ۳۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای همسطح‌سازی معابر منطقه ۸ اصفهان
  • داستان صادره از کن! | ثبت احوال اسمالون نخستین مرکز دولتی کن بود
  • زیرسازی و آسفالت خیابان اصلی ناحیه صنعتی نیر تکمیل می‌شود
  • کشف جسد مرد ۴۸ ساله در ارتفاعات دینارکوه
  • کشف جسد مرد ۴۸ ساله‌ای در ارتفاعات دینارکوه 
  • مراسم معارفه مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران برگزار شد
  • زیرسازی و آسفالت‌ خیابان اصلی ناحیه صنعتی نیر به پایان می‌رسد
  • صرف ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار جهت ساخت تقاطع شریعتی خرم‌آباد