Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-29@09:53:11 GMT

هفته بزرگداشت مقام معلم به نحو شایسته برگزار شود

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۰۵۸۵

هفته بزرگداشت مقام معلم به نحو شایسته برگزار شود

سیدمحمدی گفت: با توجه به زحماتی که معلمان در این یکسال متحمل شده‌اند باید هفته معلم به نحو شایسته برگزار شود هر چند که از هم‌اکنون نمی‌توان نحوه اجرای ان را پیش‌بینی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، «سیدجلال سیدمحمدی» ظهر امروز(پنج‌شنبه، 26فروردین) در جلسه شورای آموزش و پرورش با تبریک حلول ماه مبارک رمضان اظهار کرد: شرایط امروز شهرستان متفاوت‌تر از شرایط گذشته است و در حالی ایام را سپری می‌کنیم که اکثر نقاط استان و کشور حالت فوق‌العاده و قرمز از نظر بیماری کرونا به خود گرفته و مردم کشورمان در شرایط سخت و دشواری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه با توجه به سخنان رییس جمهور اوج پیک کرونا در کشور از هفته آینده است افزود: امید است استان گیلان این پیک را گذرانده باشد زیرا میزان مبتلایان به کرونا در شهرستان و استان روبه افزایش است و اکنون 33 بیمار در بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان بستری هستند.

 

وی با بیان اینکه همه ما باید نسبت به زندگی خود، خانواده و همشهریان مسئولانه عمل کنیم گفت: یک غفلت کوچک و بی‌مبالاتی برای جامعه گران تمام می‌شود و خطرات زیادی را در پی دارد.

 

سیدمحمدی با بیان اینکه همه ما اعم از مردم و مسئولان باید خودمان وضعیت کنونی را مدیریت کنیم تصریح کرد: اگر نسبت به بیماری کرونا بی توجه و بی تفاوت باشیم مشکلات زیادی برای مردم به وجود می‌آید.

 

فرماندار صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: برخی از مردم به دلیل محدودیت‌های کرونایی به سختی زندگی می‌کنند و معیشت‌ها با مشکل مواجه شده و چرخ کسب و کار نمی‌چرخد و اگر همه اینها باشد اما زندگی و سلامت ما نباشد ارزشی ندارد.

 

وی با بیان اینکه بیش از 90 درصد مصوبات سال گذشته شورای آموزش و پرورش به اجرا گذاشته شده که نقاط قوت همکاران ما در این نهاد را نشان می‌دهد اظهار کرد: امیدواریم با اجرای مصوبات و دستورالعمل‌هایی که در حوزه آموزش و پرورش ارائه می‌شود باری از دوش دانش‌آموزان و خانواده‌هایشان برداشته شود.

 

سیدمحمدی با بیان اینکه تهیه و توزیع حدود 244 دستگاه گوشی هوشمند و تبلت با مشارکت خیرین و توزیع آن بین دانش‌آموزان مستمند اقدام در خور توجهی است افزود: در یک سال گذشته بیشترین وقت و زحمات بر دوش معلمان بوده است زیرا با تعطیلی مدارس و راه‌اندازی شبکه شاد و آموزش مجازی به صورت 24 ساعته درگیر و با دانش‌آموزان در ارتباطند.

 

فرماندار صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: با توجه به زحماتی که معلمان در این یکسال متحمل شده‌اند باید هفته معلم به نحو شایسته برگزار شود هر چند که از هم‌اکنون نمی‌توان نحوه اجرای ان را پیش‌بینی کرد.

 

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: هفته بزرگداشت معلم پیشگیری از شیوع ویروس کرونا کرونا صومعه سرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۰۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس فارس میزبان بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار مسافر نوروزی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، قائم مقام ستاد اسکان در فارس گفت: از ۲۴ اسفند پارسال تا دهم فروردین ، ۶۶۵ هزار و ۵۱۷ خانوار وارد استان فارس شده و در اقامتگاه‌ها اسکان داده شده اند.
علوی افزود: این میزان مسافر برابر با یک میلیون و ۸۰۶ هزار و ۸۶ نفر شب هستند که در مدارس آموزش و پرورش و مهمان سرا‌ها اسکان یافته اند.
وی افزود: ۱۰ هزار کلاس درس در استان فارس برای اسکان مسافران نوروزی آماده شده و ۵۶ پایگاه در شهرستان‌ها و ۶ پایگاه هم در شیراز در حال خدمت رسانی به مسافران هستند.
قائم مقام ستاد اسکان در فارس گفت: مدارس و مهمانسرا‌های اداره کل آموزش و پرورش فارس، تا پایان تعطیلات نوروزی پذیرای مسافران است.

دیگر خبرها

  • مدارس فارس میزبان بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار مسافر نوروزی
  • امیدآفرینی از اهداف رویداد الف تا است
  • دیدار مدیران استان مرکزی با معلمان
  • میزبانی شایسته از مسافران با هم‌افزایی دستگاه‌ها
  • افزایش میزان استفاده از فضای مجازی در نوروز و ضرورت حفظ امنیت کودکان
  • نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش بهاباد برگزار شد
  • مراسم بزرگداشت شهید جانباز سید محمد حسینی در فهرج
  • جزئیات مراسم بزرگداشت زهرا شجاعی اعلام شد
  • اعلام مراسم بزرگداشت زهرا شجاعی
  • برنامه آموزش و پرورش برای استخدام ۷۲ هزار معلم جدید/امسال کتاب‌های پایه اول تغییر می‌کند