Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@14:15:10 GMT

کشف 47کیلو ماده مخدر شیشه در رودان

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۰۶۸۹

کشف 47کیلو ماده مخدر شیشه در رودان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری اظهار کرد: در راستای مبارزه بی امان با قاچاق مواد مخدر و مقابله با سوداگران مرگ، مأموران انتظامی شهرستان رودان با اشرافیت اطلاعاتی از تصمیم قاچاقچیان مبنی بر انتقال مقادیری مواد مخدر به صورت ترانزیت مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مأموران ضمن پایش محورهای مواصلاتی و انجام ردزنی‌های نقطه‌ای و کنترل نامحسوس اعضای این باند، کانتینر حامل محموله مواد مخدر را شناسایی و خودروی مذکور را طی تعیقب و مراقبت در ایست و بازرسی فاریاب متوقف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه راننده خودرو از اتباع بیگانه می باشد، تصریح کرد: قاچاقچیان محموله مواد مخدر را از مسیر استانهای شرقی کشور بارگیری و در حال انتقال آن به مرکز کشور بودند.

سردار جعفری در تشریح این عملیات گفت: مأموران با هماهنگی قضائی در بازرسی دقیق از کانتینر و در قسمت های مخزن های دو طرف کامیون، 47 کیلو و 900 گرم مواد افیونی از نوع شیشه که بصورت کاملا ماهرانه ای جاساز شده بود کشف کردند.  

وی با اشاره به دستگیری یک نفر قاچاقچی و شناسایی سایر اعضای این باند، اظهار داشت: در این راستا کامیون توقیف وبه همراه مواد کشف شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: مبارزه قاطعانه وبی امان با سوداگران مرگ همچنان ادامه دارد و به هیچ عنوان اجازه جولان به مخلان نظم و امنیت را نخواهیم داد.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: مواد مخدر شیشه هرمزگان کشف مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۰۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری زوج سوداگر مرگ

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ از دستگیری زوج قاچاقچی مواد مخدر و کشف هشت کیلو و ۷۵۰ گرم تریاک در شهر جدید مهستان خبر داد.

به گزارش مهر، سرهنگ علی سلیمانی گفت: در راستای اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی و در پی دریافت اخباری مبنی بر فعالیت یک زوج در امر خرید و فروش مواد مخدر در شهر جدید مهستان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستورکار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی ساوجبلاغ افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، مخفیگاه متهمان را شناسایی و با هماهنگی قضائی در عملیاتی غافلگیرانه این زوج سوداگر مرگ را دستگیر کردند. در بازرسی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر از منزل متهمان، ۸ کیلو و ۷۵۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

وی با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده به همراه مواد مکشوفه تحویل مراجع قضائی شدند، از شهروندان خواست همواره نسبت به فعالیت افراد مشکوک در پیرامون محل سکونت خود حساس باشند و در صورت مشاهده اینگونه موارد، مراتب را در اسرع وقت از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • کشف ۲ کیلوگرم مواد مخدر شیشه در فهرج
  • ۱۴ کیلوگرم ماده مخدر شیشه در مرز بازرگان کشف شد
  • انهدام باند توزیع شیشه و هروئین در جنوب تهران
  • کشف ۲۵ کیلو ماده مخدر شیشه در سیریک
  • دستگیری زوج سوداگر مرگ
  • قاچاق هروئین و شیشه در پوشش باند خانوادگی
  • باند ۵ نفره قاچاق مواد مخدر در مازندران متلاشی شد
  • زوج قاچاقچی با ۱۷ کیلو شیشه و هروئین دستگیر شدند
  • زمین گیر شدن سوداگران مرگ با ۲۶۰ کیلو تریاک