Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-20@04:42:31 GMT

قیمت میوه‌های نوبرانه در بازار

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۰۷۰۵

رییس اتحادیه میوه و سبزی تهران با اعلام قیمت میوه‌های نوبرانه، گفت: به دلیل ازدیاد تقاضا برای خرید برخی اقلام نظیر سبزی، خیار و گوجه فرنگی احتمال افزایش نرخ آن‌ها وجود دارد. خبرگزاری میزان _ باشگاه خبرنگاران نوشت: مصطفی دارایی نژاد از آرامش بازار میوه خبر داد و گفت: همه ساله در ماه رمضان قیمت اقلامی نظیر خیار، گوجه فرنگی و سبزی با التهاباتی روبه‌رو می‌شود که در خصوص وضعیت بازار این اقلام طی روز‌های آتی می‌توان نظر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  کاهش ۲ تا ۳ هزار تومانی قیمت هر کیلو پرتقال و کیوی  رئیس اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی میوه و تره بار قیمت هر کیلو پرتقال در میدان عمده فروشی میوه و تره بار را ۶ تا ۹ هزار تومان اعلام کرد و افزود: نرخ کنونی هر کیلو سیب ۵ تا ۸ هزار تومان، موز هندی ۲۵ هزار تومان، موز اکوادور ۲۷ هزار تومان و کیوی ۹ تا ۱۵ هزار تومان است که قیمت هر کیلو پرتقال و کیوی نسبت به روز‌های اخیر ۲ تا ۳ هزار تومان کاهش داشته است.   پرتقال ۶ تا ۹ هزار تومان   سیب ۵ تا ۸ هزار تومان   موز هندی ۲۵ هزار تومان   موز اکوادور ۲۷ هزار تومان   کیوی ۹ تا ۱۵ هزار تومان   دارایی نژاد با اشاره به نرخ میوه‌های نوبرانه در میدان مرکزی بیان کرد: در حال حاضر هر کیلو چغاله بادام در میدان مرکزی ۲۰ تا ۲۵ هزار تومان، گوجه سبز ۳۰ تا ۱۵۰ هزار تومان، توت فرنگی ۴۰ تا ۵۵ هزار تومان و ملون ۸ هزار تومان است که با احتساب سود منطقی در خرده فروشی‌ها باید عرضه شود.   چغاله بادام ۲۰ تا ۲۵ هزار تومان   گوجه سبز ۳۰ تا ۱۵۰ هزار تومان   توت فرنگی ۴۰ تا ۵۵ هزار تومان   ملون ۸ هزار تومان   رئیس اتحادیه بار فروشان میدان مرکزی ادامه داد: با توجه به ازدیاد تقاضا برای خرید برخی اقلام نظیر سبزی، خیار و گوجه فرنگی احتمال افزایش نرخ وجود دارد.   رکود بازار میوه در ماه رمضان اسداله کارگر رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران از آرامش بازار میوه خبر داد و گفت: در حال حاضر میوه از فصل قبل کماکان در بازار است و تا زمان ورود انبوه میوه‌های نوبرانه کمبودی در توزیع نداریم.   او افزود: طبق سنوات گذشته بازار ماه رمضان به جز چند روز اول با رکود همراه است. بیشتر بخوانید: پشت پرده حضور دلال‌ها در میدان مرکزی میوه و تره بار انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود. برچسب ها: میوه قیمت

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: میوه قیمت میوه های نوبرانه ۲۵ هزار تومان ۸ هزار تومان میدان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۰۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳+ جدول

قیمت انواع میوه و تره‌بار در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت انواع میوه و تره‌بار امروز _‌چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 744641

دیگر خبرها

  • تشدید برخورد با افزایش دهندگان خودسرانه قیمت کالا و خدمات در اردبیل
  • برخورد با افزایش خودسرانه قیمت کالا و خدمات در اردبیل
  • قیمت میوه های نوبرانه اعلام شد
  • مرغ ارزان شد/ قیمت جدید را ببینید
  • توت فرنگی جویبار در سبد میوه مناطق مختلف کشور
  • قیمت جدید مرغ در بازار
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳+ جدول
  • قیمت آجیل و خشکبار در میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار
  • قیمت حبوبات در میادین و بازارهای میوه و تره بار تهران اعلام شد
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳+ جدول