Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@13:02:58 GMT

فرصت ایده ال پیش روی تیم فوتبال ذوب آهن

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۰۷۲۲

فرصت ایده ال پیش روی تیم فوتبال ذوب آهن

شرایط جدول و بازی های این هفته به گونه ای رقم خورده است که ذوب آهن با 17 امتیاز یک فرصت ایده ال دارد تا علی رغم اینکه از نساجی در کورس سنگین در انتهای جدول فاصله بگیرد حتی خود را بالاتر از سایپا قرار دهد که شرایط خوبی برای سبزپوشان به حساب می آید و می تواند مقدمه ای برای جدا شدن از منطقه سقوط باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش صاحب نیوز؛ در ادامه بازی های لیگ برتر و در هفته بیستم ذوب آهن اصفهان در مقابل شهر خودرو در ورزشگاه امام رضا مشهد به میدان خواهد رفت؛ این بازی امروز برگزار خواهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرایط جدول و بازی های این هفته به گونه ای رقم خورده است که ذوب آهن با 17 امتیاز یک فرصت ایده ال دارد تا علی رغم اینکه از نساجی در کورس سنگین در انتهای جدول فاصله بگیرد حتی خود را بالاتر از سایپا قرار دهد که شرایط خوبی برای سبزپوشان به حساب می آید و می تواند مقدمه ای برای جدا شدن از منطقه سقوط باشد.

سبزپوشان در این هفته ها بهتر از گذشته عمل می کنند و بسیار امیدوارند از این فرصت استفاده کنند اما در مقابل نیز شهر خودرو با بازیکنان جویای نام در حالی که در جدول جایگاه خوبی ندارد، نشان داده است که تیم با انگیزه و سخت کوشی است و به راحتی اجازه نمی دهد امتیاز خانگی را از دست بدهد.

رقیب انتهای جدولی ذوب هفته بعد نیز با سپاهان بازی دارد که می تواند دیگر تیم اصفهانی با متوقف کردن نساجی کمک بزرگی به ذوب آهن انجام دهد اما سبزپوشان باید حتما در این دو هفته امتیاز کسب کنند

آمار رویارویی پدیده و ذوب‌آهن در ادوار مختلف لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

لیگ چهاردهم:

ذوب‌آهن 2 – پدیده مشهد صفر

پدیده صفر – ذوب‌آهن صفر

لیگ پانزدهم:

ذوب‌آهن 3 – پدیده مشهد یک

پدیده صفر – ذوب‌آهن یک

لیگ شانزدهم:

پدیده مشهد یک – ذوب‌آهن یک

ذوب‌آهن 2 – پدیده مشهد صفر

لیگ هفدهم:

پدیده 2 – ذوب‌آهن اصفهان 2

ذوب‌آهن اصفهان 2 – پدیده یک

لیگ هجدهم:

ذوب‌آهن یک – پدیده مشهد 2

پدیده مشهد صفر – ذوب‌آهن یک

لیگ نوزدهم:

ذوب‌آهن صفر – پدیده یک

پدیده 2 – ذوب‌آهن یک

لیگ بیستم:

ذوب‌آهن صفر – پدیده 2

جام حذفی:

ذوب‌‌آهن و پدیده در ادوار مختلف جام حذفی تاکنون 2 بار مقابل هم به میدان رفته‌اند که نتایج آن به شرح زیر است:

فصل 98-1397

مرحله یک‌شانزدهم نهایی:

ذوب‌آهن یک – پدیده مشهد 2

فصل 1400-1399

مرحله یک‌شانزدهم نهایی:

ذوب‌آهن 2 – پدیده مشهد یک

انتهای پیام/

 

 

منبع: دانا

کلیدواژه: پدیده مشهد ذوب آهن یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۰۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاشازاده: گل خوردن استقلال؟ نیمه خالی لیوان را نبینیم

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال مقابل شمس آذر قزوین ۸۰ دقیقه بااقتدار بازی کرد و بهتر است نیمه خالی لیوان را نبینیم. - اخبار ورزشی -

مهدی پاشازاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره برتری 3 بر 2 تیم فوتبال استقلال مقابل شمس آذر قزوین در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر گفت: استقلال 80 دقیقه بازی خوبی انجام داد و فقط 10 دقیقه بازی را از دست داد. برخی مواقع اینطور است که وقتی تعویض می‌کنید به یکباره نظم تیمی تغییر می‌کند. همانطور که وقتی تیم عقب باشد با تعویض می‌توانید به گل برسید، این بار شرایط متفاوت شد و نظم تیمی به‌هم ریخت. متأسفانه شرایط تعویضی‌ها خوب از آب در نیامد که این مسئله دست کادر فنی نیست. وقتی بازیکن خسته است، کادر فنی او را تعویض می‌کند. اینها چیزی نیست که بگوییم اشکال است و در فوتبال اتفاق می‌افتد.

هاشمی‌نسب: هواداران استقلال لایق این همه استرس نیستند

 

وی در ادامه افزود: برای اولین بار بود که چنین شرایطی برای استقلال در طول فصل اتفاق می‌افتاد و دیگر نباید روی آن پافشاری کرد. البته که بازیکنان باید درس بگیرند و در بازی‌های حساس پیش رو اجازه ندهند تکرار شود. استقلال 80 دقیقه بااقتدار بازی کرد و بهتر است نیمه خالی لیوان را نبینیم. حریف هم تیم خوبی بود و توانست فشار بیاورد و دو گل بزند.

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد تقابل آبی‌پوشان با تراکتور تبریز و پرسپولیس با سپاهان در هفته آینده گفت: خیلی خوش‌بین نیستم معادله قهرمانی در این هفته حل شود، چون هنوز چند هفته دیگر باقی مانده است و هر دو بازی پیش رو حساس هستند. تراکتور و سپاهان وضعیت خوبی ندارند و می‌توانند خطرناک باشند. آنها می‌خواهند از بحران خارج شوند و استقلال و پرسپولیس کار سختی دارند.

برنامه 6 بازی پایانی پرسپولیس و استقلال و فانوس به‌دستان لیگ

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آشنایی دانش‌آموزان مدارس سما با ایده تحصیلی ـ شغلی
  • بازگشت آزمون به جاده گلزنی + فیلم
  • بازگشت آزمون به جاده گلزنی
  • فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی خیبر خرم‌آباد در روز توقف چادرملو
  • موج‌سواری تیم فوتبال خیبر در دریای ناآرام بابل
  • ستاره سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • رویای پدیده 17 ساله بارسا تعبیر شد
  • پاشازاده: گل خوردن استقلال؟ نیمه خالی لیوان را نبینیم
  • آرتتا از برنامه‌ریزی مسؤلان فوتبال انگلیس انتقاد کرد
  • درخشش باورنکردنی فرصت‌سوز پرسپولیس؛ تو واقعا همونی؟