Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@06:06:31 GMT

چلسی؟ برای رئال رفتن به فینال عادی شده

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۰۷۶۷

چلسی؟ برای رئال رفتن به فینال عادی شده

مدافع رئال مادرید چلسی را حریف خطرناکی عنوان کرد ولی خوشبین است که راهی فینال چمپیونزلیگ شوند.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته به هدفش رسید و با یک تساوی بدون گل در آنفیلد توانست لیورپول را حذف کرده و راهی نیمه نهایی لیگ قهرمانان شود. بازی رفت در ورزشگاه دی استفانو با برتری 3-1 رئال تمام شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئال مادرید هر دو بازی را در غیاب دو مدافع میانی اصلی اش یعنی سرخیو راموس و رافا واران بازی کرد ولی جانشین ها یعنی ناچو و ادر میلیتائو نمایش فوق العاده ای داشتند.

 

 

 

 

 ناچو مدافع باتعصب رئال مادرید در پایان بازی گفت:« این بهترین فصل تمام دوران فوتبالم است. حس خوبی دارم و اعتماد به نفسم بیشتر از گذشته است. می دانستیم که برتری 3-1 بازی رفت فاکتور مهمی است و اینکه لیورپول برای جبران حمله خواهد کرد. آنها موقعیت هایی داشتند ولی تیم از لحاظ دفاعی تماشایی بود. شاید در فاز حمله نسبت به بازی رفت کمی افت داشتیم ولی چندان هم عجیب نیست، وقتی بازی رفت را 3-1 پیروز شده اید.»

 

ناچو ادامه داد:« هم من و هم میلیتائو بازیکنان تیم اول باشگاهیم و اگر پیراهن رئال را به تن داریم، حتما به دلیل مشخصی بوده است. سه بازی در بالاترین سطح را بدون مشکل پشت سر گذاشتیم و با وجود اینکه هر سه بازی هایی دشوار بودند، ولی عملکردمان نمره قبولی گرفت.»

 

 

 

 

چلسی حریف نیمه نهایی:« وقتی به لیورپول خوردیم، می گفتند ما شانس اول صعود نیستیم. حالا یک تیم دشوار دیگر را پیش رو داریم ولی اعتماد به نفس مان بیشتر از قبل شده و انگیزه مان برای رسیدن به فینال بسیار بالاست. ما به اینگونه بازی ها و رفتن به فینال لیگ قهرمانان عادت داریم.»

 

ناچو فرناندز رئال مادرید چلسی لیورپول

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ناچو فرناندز رئال مادرید چلسی لیورپول رئال مادرید بازی رفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۰۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی منچسترسیتی 1 (3) - رئال مادرید 1 (4)

بازدید 3 تیم‌های فوتبال منچسترسیتی و رئال مادرید در چارچوب رقابتهای مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا 2023/24 به مصاف هم رفتند و در نهایت پس از تساوی یک بر یک در وقت قانونی، رئال در ضربات پنالتی با نتیجه 4 بر 3 به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد. در دیدار رفت دو تیم به نتیجه مساوی 3 بر 3 رسیده بودند. رودریگو در دقیقه 12 تک گل رئال را زد و کوین دی بروینه در دقیقه 76 تک گل منچسترسیتی را زد. خلاصه این بازی را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • ستاره بایرن: اول رئال، بعد فینال تمام آلمانی!
  • توصیه های کپا آریزابالاگا به لونین پیش از ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید / فیلم
  • خلاصه بازی منچسترسیتی (3) 1-1 (4) رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا 2023/24)
  • فیلم/ خلاصه بازی منچسترسیتی ۱ (۳) - رئال مادرید ۱ (۴)
  • خلاصه بازی منچسترسیتی 1 (3) - رئال مادرید 1 (4)
  • پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر (جام یوفا - 17 آوریل، 1986) / فیلم
  • ترکیب رئال مادرید برابر منچسترسیتی در بازی برگشت با یک تغییر بزرگ
  • پلی به گذشته - پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر و صعود به فینال جام یوفا (1986/4/16) / فیلم
  • ستاره سابق رئال: بعید است در اتحاد صعود کنیم!
  • ستاه سابق رئال: بعید است در اتحاد صعود کنیم!