Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، احمد کرمی روز پنج شنبه در همایش سراسری معاونان عمرانی استانداری های کشور به صورت ویدیو کنفرانس با حضور معاون عمران و امور شهری و روستایی وزیر کشور به افتتاح پروژه های مهم استان در سال ۹۹ اشاره کرد و گفت: احداث شبکه اصلی عین خوش و فکه در سطح ۲۲ هزار هکتار، بهره برداری از سد شهدای ایلام، بهره برداری از پروژه های حوزه جهاد کشاورزی، افتتاح فاز دوم پتروشیمی ایلام و میدان نفتی آذر، افتتاح پروژه های حوزه راه ومسکن ، ارتباطات، بهداشت و درمان از جمله پروژه هایی بود که سال ۹۹ در این استان به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین در حوزه عمران شهری و روستایی این استان سال ۹۹ بیش از ۷۰ میلیارد ریال طرح و پروژه به بهره برداری رسید.

کرمی یادآور شد: همچنین افتتاح پروژه‌های حوزه عمران شهری شامل توسعه فضای سبز، بهسازی و آسفالت معابر با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال از دیگر اقدامات انجام شده در سال ۹۹ بوده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام با عنوان این مطلب که در سال گذشته اقدامات خوبی برای دهیاری‌های استان به انجام رسید، گفت: ۳۳۵ دهیاری درجه بندی و ارتقا یافتند و اعتباری بالغ بر ۵۵۰ میلیارد ریال از محل ماده ۳۹ سوخت، ماده ۳۸ ارزش افزوده و ماده ۵۸ به این دهیاری‌ها اختصاص یافت.

معاون استاندار ایلام اضافه کرد: همچنین سال گذشته بیش از ۶ هزار و ۷۰۰ ساعت آموزش برای دهیاران دهیاری‌های سراسر استان برگزار شد.

کرمی در ادامه به پروژه های در دست اقدام‌ در حوزه عمرانی این استان نیز اشاره کرد و اظهار داشت: برای سال ۱۴۰۰ تعداد ۴۴ پروژه مهم از جمله بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی شهر ایلام هدفگذاری شده است که پیش بینی می شود تا پایان کار دولت این پروژه ها به بهره‌برداری برسند. 

کرمی با بیان اینکه تمام شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان از بدو شیوع کرونا پای کار بوده و در مبارزه با این بیماری خطرناک با وضعیت نامناسب مالی متحمل هزینه های زیادی شده اند ، یادآور شد: نیازمند پرداخت مطالبات و معوقات پرسنل شهرداریهای استان در اسرع وقت هستیم. 

وی افزود: با توجه به پیگیری های استاندار ایلام در پایان سال و ابتدای سال جاری برای پرداخت بدهی های شهرداری‌ها، انتظار داریم نسبت به پرداخت حقوق و مزایای پرسنل شهرداری‌ها و دهیاری ها توجه ویژه شود.

به گزارش ایرنا، در این مراسم مهدی جمالی نژاد معاون عمران و امور شهری و روستایی وزیر کشور از تلاش‌ها و اهتمام معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام در پیگیری امور و مطالبات استان تشکر و قدردانی کرد.

برچسب‌ها استانداری ایلام ایلام سازمان شهرداري ها و دهياري ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری ایلام ایلام سازمان شهرداري ها و دهياري ها استانداری ایلام ایلام سازمان شهرداري ها و دهياري ها اخبار کنکور استاندار ایلام میلیارد ریال بهره برداری شهرداری ها دهیاری ها پروژه ها سال ۹۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۰۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از المان شهید گمنام علوم پزشکی مشهد؛ بزودی

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از تخصیص اعتبار ۳۰ میلیارد ریالی به پروژه المان شهید گمنام دانشکده پزشکی و بهره‌برداری مرحله نخست این پروژه تا پایان بهار سال جاری خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از روابط عمومی علوم پزشکی مشهد، علیرضا مسلم ضمن اشاره به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: پیروی دغدغه اعضای هیئت علمی دانشکده پزشکی و جامعه فرهیخته دانشجویان و نظر به اینکه قرآن شریف، شهدا را زنده یاد کرده و این مقام بالایی بوده که قرآن نیز به آن اشاره داشته است، مزار شهدای گمنام باید به محور فرهنگی هر شهر تبدیل شود.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه فرایند طراحی این المان از یک سال نیم پیش شروع شده است، افزود: در طراحی این المان  از نمادهای اسلامی و شاخصه‌های معماری مشهد استفاده شده و همچنین از  گنبد و گلدسته حرم مطهر رضوی ایده و الهام  گرفته شده است.

مسلم افزود: پروژه المان شهید گمنام در مساحت 100 مترمربع به ارتفاع 12 تا 16 متر به صورت پلکانی طراحی شد. همچنین فضاهای باز، نیمه باز و بسته برای استفاده هر چه بهتر دانشجویان و اساتید از این محل در نظر گرفته شده است.

معاون توسعه مدیریت،  منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ضمن اشاره به اینکه در حال حاضر گودبرداری فونداسیون و حفاری محل انجام شده است، گفت: پروسه انتخاب پیمان کار در حال انجام است و پس از آن به اجرای مرحله یک اقدام خواهد شد. 

مسلم ضمن اشاره به مرحله دوم و مرحله نازک کاری پروژه تصریح کرد: اعتبار مورد نیاز برای مرحله دوم این پروژه حدود 5 میلیارد ریال برآورد شده است که در فصل تابستان تامین خواهد شد .

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی گفت: پروژه فرهنگی المان شهید گمنام با توجه به ماهیتی که دارد، مشارکت تمام حوزه‌های دانشگاهی را می‌طلبد و می‌توان از تمام ظرفیت‌های موجود در این خصوص بهره برد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود
  • سفر اول رئیس‌جمهور به استان ایلام ۱۴۵ مصوبه داشته است
  • نگاه استان به پروژه‌های درمانی و سلامتی قزوین ویژه است
  • پیشنهاد بزرگان اهل تشیع به آغاز پروژه‌ای عمرانی در غرب کابل
  • ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن روستایی در ایلام پرداخت شد
  • پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام
  • بهره‌برداری از المان شهید گمنام علوم پزشکی مشهد؛ بزودی
  • بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی محله خلجان تا پایان نیمه نخست ۱۴۰۳
  • بازدید خبرنگاران از دو پروژه عمرانی شهرداری شیراز
  • تکمیل پروژه‌های عمران شهری بوشهر تسریع می‌شود