Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ مسئول بسیج رسانه خوزستان گفت: جریان رسانه معاند دنبال ایجاد ناامیدی و یأس در کشور است که با ایجاد جبهه انقلابی می توانیم توطئه دشمن را ناکام بگذاریم. - اخبار استانها -

سجاد بهمئی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز، اظهار داشت: بسیج رسانه در خوزستان با حضور اصحاب رسانه برجسته و انقلابی یکی از ارکان موثر و جریان‌ساز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از مسایل مهم و کلیدی پیش روی کشور، انتخابات پیش رو در دو سطح محلی و ملی است که به تعبیر رهبری انقلاب یکی از اتفاقات تاثیرگذار در سرنوشت کشور است.

مسئول بسیج رسانه خوزستان گفت: دشمن و بنگاه‌های خبری دشمن با استفاده از تکنیک‌های خدعه، فریب و جعل دنبال یاس آفرینی و ناامید کردن مردم از انقلاب و حضور در انتخابات است.

بسیج رسانه بوشهر رتبه برتر جشنواره ابوذر کشور را کسب کردرئیس ‌بسیج رسانه استان فارس منصوب شد‌تربیت نیروی انسانی کارآمد و انقلابی در بسیج رسانه مازندران دنبال می‌شود‌رئیس بسیج رسانه: دستاوردهای انقلاب در طرح شهید ارغوانی به خبرنگاران معرفی می‌شود

وی بیان داشت: بسیج رسانه برای خنثی کردن این توطئه دشمن، راهبرد امیدآفرینی و تشویق مردم به حضور در پای صندوق رای را در پیش گرفته است. زیرا که صندوق رای و انتخابات در جمهوری اسلامی نقش مهمی در تعیین سرنوشت کشور دارد.

این فعال رسانه‌ای بیان داشت: این سازمان از ظرفیت شهرستانی و استانی خود برای نیل به این هدف استفاده خواهد کرد و در کنار این از ظرفیت نخبگانی برای تبیین مسائل و بصیرت آفرینی در عرصه انتخابات بهره می‌گیرد.

انتهای پیام/341/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسیج رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۰۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی موجب آبروی جهان اسلام شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه شهر همدان گفت: ایران با حفظ اصول نظامی و انسانی از امنیت کشور دفاع کرد.

او افزود: اقتدار دفاعی کشور و موفقیت‌های اخیر ثمره تلاش جوانان ایرانی است که با وجود ۴۵ سال تحریم‌های سخت، از خاک وطن هزاران کیلومتر آن طرف، دشمن را مورد هدف دقیق خود قرار می‌دهد و در این دستاورد باید از تهرانی مقدم‌ها، جوانان نخبه کشور و نیرو‌های مسلح که مردانه ایستادند و مقاومت کردند، یاد و تقدیر کنیم.

امام جمعه همدان تأکید کرد: در این دفاع مشروع تلاش شد مردم آسیب نبینند و فقط مراکز نظامی را نشانه گرفت تا اصل انسانی رعایت شود در حالیکه اسرائیلی‌ها در حمله به غزه هزاران زن و کودک را شهید کرد.

حجت الاسلام شعبانی موثقی با اشاره به اینکه در دوره قبل مسأله برجام از سوی آمریکایی‌ها و کشور‌های اروپایی بحث برجام موشکی شد و کشورمان به این پیشنهاد تن ندادند، گفت: اگر برجام موشکی منعقد می‌شد، دیگر نمی‌توانستیم با صلابت مقابل دشمنان ایستادگی کنیم و این عظمت خلق شده نشان از سیاست‌های درست در برابر مسایل نظامی است.

او  بی‌توجهی به ساحت‌های درگیری را نقطه ضعف دشمن دانست و گفت: دشمنان که در میدان نظامی شکست خورد، تلاش می‌کنند در عرصه رسانه خود را پیروز نشان دهد در حالیکه اگر پاسخ کشورمان نبود، ما را ترسو خطاب می‌کردند و اگر جواب می‌دهد و مردم کشته نمی‌شوند، می‌گویند موفق نشده‌اند و مردم کشته شوند هم می‌گویند نسل کشی کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تبیین درست واقعیت‌ها را بسیار مهم دانست و گفت: کسانی که در فضای گفتمانی قرار گرفته‌اند و یا مسوول رسانه هستند، باید توجه کنند که توجه به فضای رسانه مهم است و باید تلاش کنند که در جنگ رسانه‌ای تدبیر لازم را داشته باشند تا دشمن سواستفاده نکند.

شعبانی موثقی با اشاره به حجاب و عفاف گفت: افرادی که مخالف حجاب هستند، از این فضای رهاشدگی آسیب می‌بینند.

او افزود: رها کردن حجاب و برهنگی باعث آسیب زدن به خانواده‌ها می‌شود و انتظار می‌رود همه نخبگان جامعه باید به این موضوع دغدغه داشته باشند و رفتن به سمت برهنگی آسیب غیرقابل جبران خواهد بود.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه در طرح حجاب نیاز به برخورد‌های سخت نیست، تصریح کرد: باید در این فضا مراقبت کرد و تذکرات با لطافت و با برخورد مناسب باشد.

 

دیگر خبرها

  • پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی موجب آبروی جهان اسلام شد
  • پاسخ قاطعانه ایران اسلامی به حماقت دشمن صهیونیستی
  • زمینه حضور پرشور مردم ورامین در دور دوم انتخابات فراهم شده است
  • فعالیت مرکز مستقل بسیج اروندکنار آغاز شد
  • عملیات «وعده صادق» تمام معادلات را به نفع ایران تغییر داد
  • آغاز به کار مرکز مستقل بسیج اروندکنار
  • آیین آغاز به کار مرکز مستقل بسیج اروندکنار
  • امیدآفرینی در تحقق شعار سال مورد توجه باشد
  • تعاونی‌ها در خوزستان توسعه یابند
  • نمایش اقتدار منطقه با پاسخ محکم سپاه به اسرائیل