Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محفل انس با قرآن کریم عصر چهارشنبه ٢۶ فروردین طی ارتباط  تصویری با رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار شد. در این ارتباط تصویری رهبر انقلاب در رابطه با تحریم‌ها و مذاکرات مجدد فرمودند: سیاست کشور را در مورد برجام و تحریم‌ها اعلام کرده ایم و به مسئولین هم از نزدیک و هم با نوشته و هم در جلسات و هم در صحبت عمومی گفته ایم و سیاست کشور معلوم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایشان ادامه دادند: تشخیص مسئولین این است که مذاکره کنیم تا این سیاست را اعمال کنیم. ما بحثی در این زمینه نداریم، ولی باید مراقبت شود که مذاکره فرسایشی نباشد و طوری نباشد که طرف‌ها مذاکره را کش دهند، چون این برای کشور ضرر دارد. رهبر انقلاب فرمودند: آمریکا مذاکره نمی‌کند که حرف حقی را قبول کند بلکه آمریکا می‌خواهد مذاکره کند تا حرف باطلی را تحمیل کند.

این قسمت از سخنان رهبر انقلاب در فضای مجازی بسیار منتشر شد و کاربران با داغ کردن هشتگ #حرف_قطعی صحبت‌های ایشان را بازنشر کردند. در ادامه گزیده‌ای از نظرات کاربران را مشاهده می‌کنید:

بیشتر بخوانید

مروری بر بیانات رهبر انقلاب درباره حرف قطعی ایران در مذاکرات برجام

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رهبر انقلاب واکنش کاربران حرف قطعی رهبر انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۰۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی و مسدود شدن 84 صفحه اینستاگرامی هنجار شکن

به گزارش جام جم و به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار "حیدر سوسنی"گفت: در یک هفته اخیر همزمان با اجرایی نمودن طرح نور و با هدف سالم سازی فضای مجازی ، در پایش شبانه روزی افسران سایبری پلیس فتا استان، بیش از 84 تارنما حاوی محتویات مجرمانه غیراخلاقی و مبتذل که دنبال کننده بالایی نیز داشته، استخراج و برحسب کیفیت جرائم ارتکابی با هماهنگی قضایی، اقدام متناسب قانونی در این خصوص صورت پذیرفت.
این مقام ارشد انتظامی در ادامه بیان داشت: تمامی محتواهای مجرمانه هنجارشکن این صفحات اینستاگرامی حذف و تعدادی از ادمین این صفحات که در یکسال اخیر توسط پلیس به آنها جهت رعایت قانون و حفظ هنجارهای اخلاقی جامعه تذکر داده شده ولی عملکرد مجرمانه آنها در فضای مجازی همچنان استمرار داشت، ضمن مسدودسازی تارنماهای در اختیار، جهت برخورد و تصمیم گیری قانونی به مراجع قضایی معرفی گردیدند. 
فرمانده انتظامی استان در خاتمه با تاکید بر احترام به مطالبات و دغدغه های مردم خصوصا خانواده ها در خصوص سالم سازی فضای مجازی برای حضور فرزندانشان در این حوزه ، اعلام داشتند که شناسایی و برخورد قانونی بازدارنده با شبکه های سازمان یافته و مجرمینی که بصورت هدفمند اقدام به هنجارشکنی یا انتشار محتواهای مبتذل  در فضای مجازی می نمایند در  اولویت ماموریتی پلیس فتا با همکاری مراجع قضایی استان قرار دارد.

دیگر خبرها

  • پاکسازی و مسدود شدن 84 صفحه اینستاگرامی هنجار شکن
  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی
  • کلیپ پربیننده مهران مدیری در فضای مجازی برای مقایسه قیمت‌ها
  • جنجال ادعای عکس دختر نیمه‌برهنه در خیابان‌های تهـران!
  • فیلم| واکنش کاربران فضای مجازی به ماجرای اصفهان
  • داستان غمگین اینترنت؛ از شایعه تا واقعیت قطعی اینترنت و فیلترینگ
  • واکنش کاربران فضای مجازی به ادعای روزنامه صهیونیستی جروزالم پست
  • واکنش کاربران فضای مجازی به حضور ریز پرنده‌ها در اصفهان + فیلم
  • اولین واکنش رسمی بایرن به مذاکره با زیدان
  • واکنش کاربران فضای مجازی به حضور ریز پرنده‌ها در اصفهان