Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید آقازاده روز پنجشنبه در دیدار با رییس و کارکنان خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز آذربایجان غربی افزود: این وجه از رسانه باید در برهه کنونی غالب باشد تا بتوانیم با تبیین شرایط موجود و نیازهای توسعه ای شهر، روند توسعه ارومیه را سرعت ببخشیم.

وی اضافه کرد: خبرگزاری جمهوری اسلامی با رویکردی حرفه ای طی سال های اخیر توانسته نقش بسیار خوبی را در تبیین مشکلات، راهکارهای رفع آنها، الزامات مسیر توسعه و اقدامات انجام شده در این حوزه ایفا کند ولی باید تلاش بیش از پیش در این خصوص صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار ارومیه با بیان اینکه حفظ آبروی افراد، به ویژه در حوزه رسانه بسیار واجب است، گفت: باید همه فعالان رسانه ای در این مسیر حرکت کنند تا زمینه ارتقای اعتماد عمومی به رسانه فراهم شود.

رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز آذربایجان غربی نیز در این دیدار با اشاره به فعالیت های گسترده این خبرگزاری در راستای نشر اخبار توسعه استان طی سال های اخیر افزود: نگاه حرفه ای به خبر و توجه به روزنامه نگاری توسعه، مهمترین رویکرد خبرگزاری بوده و خواهد بود.

حسینعلی راشکی اضافه کرد: اقدامات شهرداری ارومیه در راستای توسعه شهر مورد توجه ویژه خبرنگاران ایرنا بوده است.

به گزارش ایرنا، آقازاده در روزهای پایانی اسفند سال گذشته به سمت شهردار جدید ارومیه منصوب و معرفی شد.

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی آذربایجان غربی روزنامه‌نگاری شهرداری ارومیه ارومیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی آذربایجان غربی روزنامه نگاری خبرگزاری جمهوری اسلامی آذربایجان غربی روزنامه نگاری شهرداری ارومیه ارومیه اخبار کنکور خبرگزاری جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۰۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه روزنامه جمهوری اسلامی به روسیه : آنها فقط به فکر منافع خودشانند

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: ماریا زاخاروف سخنگوی وزارت خارجه روسیه در پاسخ به سفیر اسرائیل در مسکو که از او پرسید چرا روسیه حمله ایران به اسرائیل را محکوم نکرد گفت: «به یاد نداریم که اسرائیل حملات اوکراین به خاک روسیه را محکوم کرده باشد.»

در این جواب، دو نکته وجود دارد. یکی اینکه در عین حال که روس‌ها به اوکراین تجاوز کرده‌اند و اوکراین پاسخ تجاوز آنان را داده، انتظار دارند تجاوزشان نادیده گرفته شود و طرف مورد تجاوز محکوم شود! و نکته مهم‌تر این است که معنای سخن سخنگوی وزارت خارجه روسیه اینست که اگر اسرائیل اوکراین را محکوم کرده بود، روسیه نیز ایران را محکوم می‌کرد! این، یعنی روس‌ها بشدت اهل معامله سیاسی هستند و به هیچ‌ چیز غیر از منافع خود فکر نمی‌کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت دریاچه ارومیه |‌ ویدئو
  • روزنامه جمهوری اسلامی : قضات تا جایی که ممکن است متهمان و مجرمان را به زندان محکوم نکنند
  • مورد عجیب پنجشنبه‌ها
  • نهادینه سازی فرهنگ ایثار از رسالت‌های اصحاب رسانه دارد
  • برون رفت از مشکلات کشاورزی در گرو توسعه عملیات گلخانه‌ای
  • تكمیل زیرساخت‌های گردشگری ساحل دریاچه ارومیه
  • طعنه روزنامه جمهوری اسلامی به روسیه: آن‌ها فقط به فکر منافع خودشانند
  • طعنه روزنامه جمهوری اسلامی به روسیه : آنها فقط به فکر منافع خودشانند
  • مشکلی در تأمین آرد و نان در آذربایجان‌غربی وجود ندارد
  • شاخ به شاخ شدن یک دستگاه سواری پژو ۲۰۶ با پراید در محوراشنویه - ارومیه