Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@17:42:34 GMT

مشارکت حداکثری هدف مسئولان قم در انتخابات است

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۰۸۶۸

مشارکت حداکثری هدف مسئولان قم در انتخابات است

به گزارش روز پنجشنبه استانداری قم، بهرام سرمست در جلسه ستاد انتخابات استان که با حضور رییس دادگستری قم برگزار شد، در سخنانی با بیان اینکه انتخابات گذشته در استان قم در کمال سلامت و امنیت برگزار شده است اظهار کرد: در سال ۹۸ اوج تعامل و همراهی ارکان برگزاری انتخابات مجلس شورای در استان قم را شاهد بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه همچون دوره قبل تعامل وهمراهی خوبی بین هیات نظارت و اجرایی وجود دارد افزود: تجربه موفق دوره های گذشته با این انتخابات تداوم خواهد یافت.

استاندار قم بیان کرد: باید بی‌طرفی مسئولان در مرحله برگزاری و نظارت بر انتخابات به مثابه تابلویی درخشان به مردم نمایش داده شود.

وی با اشاره به سیاست‌های کلی انتخابات ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری افزود: این سیاست‌ها به عنوان سند فرادستی باید به دقت اجرایی شوند.

سرمست با بیان اینکه ایجاد رقابت در انتخابات باید با فرصت‌های برابر و عادلانه صورت گیرد خاطرنشان کرد: هرگونه انحصار جناحی و فردی می تواند به کاهش مشارکت و بی اعتمادی مردم منجر شود.

استاندار قم حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را دارای نقش موثر در  تامین امنیت و ثبات کشور دانست و ادامه داد: بدخواهان نظام برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات همچون گذشته برنامه دارند و از این رو ایجاد فضای نشاط و امید در جامعه باید در دستور کار ستاد انتخابات و کمیته اطلاع رسانی قرارگیرد.

سرمست خاطرنشان کرد: شرایط کرونایی در ایام انتخابات باید به گونه ای مدیریت شود تا مردم دغدغه ای برای حضور پای صندوق نداشته باشند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به همراه ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، میان‌دوره‌ای مجلس یازدهم شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری، ۲۸ خردادماه امسال برگزار می‌شود.

برچسب‌ها قم مقام معظم رهبری استانداری قم بهرام سرمست

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم مقام معظم رهبری استانداری قم قم مقام معظم رهبری استانداری قم بهرام سرمست اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۰۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت ۵۱ هزار نفری فارسی‌ها در جشنواره کتابخانه رضوی

محمد حسین فیروزی شامگاه شنبه در آیین اختتامیه دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی با اشاره به اینکه جشنواره کتابخوانی رضوی یک رویداد فرهنگی است، گفت: نهاد کتابخانه‌های عمومی تلاش می‌کند این رویداد فرهنگی که با عنوان امام رئوف گره خورده پیش ببرد.

او اضافه کرد: این رویداد به نسبت سال‌های گذشته با تنوع بیشتری برگزار شد و از استان فارس بیش از ۵۱ هزار نفر در این رویداد شرکت کرده‌اند.

مدیرکل کتابخانه‌های استان فارس عنوان کرد: اختتامیه جشنواره کتابخوانی همزمان با افتتاحیه سیزدهمین دوره این جشنواره برگزار شد و ۹ برگزیده ملی در سطح کشور داشتیم، همچنین ۱۷۱ نفر در بخش‌های مختلف فردی و خانوادگی برگزیده شده‌اند که امروز از جمعی از آنان تجلیل به عمل خواهد آمد.

فیروزی خاطرنشان کرد: در دوره دوازدهم یکی از منابع مسابقه اثر آیت‌الله بهشتی از استان فارس بود، بیش از ۲۰۰ هزار نفر همین یک کتاب را مطالعه کرده بودند، یک کتاب کودک دیگر نیز استان فارس بوده است.

او با اشاره به برگزیدگان استانی این رویداد، عنوان کرد: ۱۲ برگزیده در بخش خانوادگی، ۴۴ نفر در بخش هنر‌های تجسمی، ۹ نفر در بخش شعر سرایی، ۱۰ برگزیده در بخش داستانک، ۲۴ نفر در بخش مسابقات چهار گزینه‌ای، ۱۹ برگزیده در زمینه هنر‌های دیجیتال، ۴۱ نفر در بخش پویش و ۱۲ نفر از مددجویان زندان به عنوان برگزیدگان استانی این مسابقه شناخته شده‌اند.

فیروزی همچنین با اشاره به همکاری گسترده دستگاه‌های استانی در این رویداد، بیان کرد: با همکاری اداره کل زندان‌های فارس، ۴۷۸۵ نفر از مددجویان زندان‌های استان در این رویداد شرکت کردند که از این میان ۱۲ نفر به عنوان برترین انتخاب شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • جدول زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • لزوم بازبینی در حرایم بهداشتی دامپروری جهت مشارکت حداکثری مردم در حوزه دام
  • اولویت مجلس دوازدهم معیشت و اقتصاد خواهد بود
  • دور دوم انتخابات مجلس از اهمیت برخوردار است
  • دور دوم انتخابات مجلس از اهمیت برخودار است
  • آمادگی البرز برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در اردیبهشت
  • پیش‌بینی تمهیدات برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در اصفهان
  • انتخابات مجلس دوازدهم عبور از قوم‌گرایی و خوش مدگویی به شایسته سالاری بود
  • مشارکت ۵۱ هزار نفری فارسی‌ها در جشنواره کتابخانه رضوی
  • معاونت داوطلبان هلال احمر اردبیل رتبه دوم را کسب کرد