Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@01:26:03 GMT

آخرین آمار کرونا در کرمان

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۰۸۸۸

آخرین آمار کرونا در کرمان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مهدی شفیعی، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان آخرین آمار استان کرمان از وضعیت موارد مثبت بستری و مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ تا ساعت ۱۵ امروز ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ را اعلام کرد.

او گفت: موارد جدید بستری مبتلا به کرونا طی۲۴ ساعت گذشته، ۸۲ نفر، شامل ۴۶ مورد متعلق به حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۳ مورد متعلق به حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ۱۱ مورد متعلق به حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و ۲ مورد متعلق به حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و ۲۰ مورد متعلق به حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شفیعی با بیان اینکه هم اکنون موارد مثبت بستری قطعی مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی استان کرمان ۴۴۶ مورد است، تصریح کرد: از این تعداد، ۲۵۵ نفر مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۵۹ نفر مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ۵۱ نفر مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، ۵ نفرمربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و ۷۶ نفر مربوط به حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان هستند.

او تعداد کل موارد بستری مثبت کرونا در استان کرمان از ابتدای شیوع کووید ۱۹ تاکنون را ۱۷ هزار و ۸۴۳ مورد اعلام کرد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان تعداد فوتی‌های قطعی کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته را ۴ نفر اعلام کرد و افزود: ۳ نفر از فوتی‌ها در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان و یک نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان بودند.

او سن ۴ فوتی را ۳۷ ،۴۰، ۷۵ و ۸۱ عنوان کرد.

شفیعی بیان داشت: مجموع جان باختگان کرونا از ابتدای شیوع کرونا ویروس تاکنون به ۲ هزار و ۶۳۱ نفر رسیده است. 

انتهای پیام / م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس فوتی های کرونا مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان نفر مربوط به حوزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۰۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح برنامه‌های هفته سلامت در هرمزگان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: یکی از مسائلی که باید مورد توجه قرار گیرد مسئله سلامت خانواده است که در سال قبل در دو شهرستان اجرایی شد و اجرایی شدن این برنامه در سایر شهرستان‌ها و روستاها می‌تواند اثرگذار باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، غلامعلی جاودان رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در نشست خبری به مناسبت هفته سلامت اظهار داشت: در هفته سلامت که از اول اردیبهشت تا هفتم همین ماه ادامه دارد شعار محوری سلامت خانواده با مشارکت مردم در نظر گرفته شده است. 

وی افزود: ما در هفته سلامت برنامه‌های متنوعی در نظر داریم که بخشی از آنها انجام پذیرفته و بخشی نیز در ادامه هفته سلامت انجام خواهد گرفت. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: مجموعه‌های مختلف شبکه بهداشت و درمان استان در این هفته برنامه‌های خوبی اجرا خواهند کرد که گزارش این اقدامات از طریق رسانه‌ها و نشریات به اطلاع مردم  استان خواهد رسید. 

وی تصریح کرد: بنا داریم در این هفته جشنواره رسانه‌ای سلامت نیز در استان برگزار کنیم و از ظرفیت رسانه‌ها برای تولید محتوای مناسب در این حوزه بهره ببریم این برنامه در پارک غدیر شهر بندرعباس و پس از برگزاری نشست‌های تخصصی بهداشت برگزار می‌شود. 

جاودان با اشاره به مهم ترین برنامه‌های حوزه سلامت استان اظهار داشت: ما در حوزه تخت‌های بیمارستانی کمبودهایی داشتیم اما با همکاری همه‌جانبه مدیران استانی ساخت هزار تخت بیمارستانی در دستور کار است و در این دولت به نتیجه خواهد رسید. 

وی ادامه داد: کار مهم دیگری که در حوزه سلامت و بهداشت و درمان استان در حال انجام است مسئله دانشکده های علوم پزشکی در شرق و غرب استان بود که امیدواریم در نتیجه این دانشکده‌ها مردم دسترسی مناسبی به خدمات درمانی داشته باشند. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: یکی دیگر از مسائلی که باید مورد توجه قرار گیرد مسئله سلامت خانواده است که سال قبل در دو شهرستان اجرایی شد و اجرایی شدن این برنامه در سایر شهرستان‌ها و روستاها می‌تواند اثرگذار باشد. 

انتهای پیام/864 

دیگر خبرها

  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در هرمزگان
  • غربالگری ۸۰۰ هزار نفر در استان اردبیل
  • افزایش چشمگیر آمار سرطان در استان
  • غربالگری ۸۰۰ هزار نفر در اردبیل
  • احتمال آلوده بودن ساچمه‌های حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • انهدام تیم سقط جنین در کرمان
  • قدر دانی از خیرین سلامت در کرمان
  • جلب مشارکت خیرین در امر سلامت ضروری است
  • افشای ابعاد جدید از انفجار تروریستی کرمان
  • زیرساخت‌های استان کرمان برای پذیرش بیماران خارجی ضعیف است