Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@21:49:25 GMT

۳۰ واحد صنفی در خلخال پلمب شد

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۰۸۹۳

۳۰ واحد صنفی در خلخال پلمب شد

فریدون بابایی روز پنجشنبه به ایرنا افزود:تعطیلی صنوف سطح ۲ تا ۴ در بازار خلخال تا زمان عادی شدن شرایط و بازگشت به وضعیت زرد همچنان به قوت خود باقی بوده و انتظار از همه کسبه شهرستان رعایت دقیق دستور العمل‌ها وتوقف فعالیت‌های اقتصادی است.

بابایی اضافه کرد: با هدف کنترل کرونا و کاهش آمار  ابتلا به این ویروس علاوه برتشدید برخورد با واحدهای صنفی سطح ۲ تا ۴ در صورت مشاهده هرگونه بی‌توجهی به پروتکل‌های بهداشتی از سوی متصدیان واحدهای صنفی سطح یک باز و مجاز به فعالیت، محل کسب این افراد نیز بی‌درنگ  پلمب می‌شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار خلخال با اشاره به تعطیلی و توقف کار همه رستوران‌ها و غذاخوری‌های شهرستان اظهار کرد:با آغاز ماه مبارک رمضان حتی نیازی به صدور مجوز فعالیت برای تعداد محدودی از آشپزخانه‌ها و غذاپزی‌ها نیست و هیچ رستوران و یا غذاپزی حتی بیرون‌بر نیز حق فعالیت را ندارد.

رییس ستاد قرارگاه زیستی مقابله با کرونای خلخال گفت: مجاز بودن فعالیت صنف فروشندگان مصالح ساختمانی به منزله باز بودن فروشگاه های عرضه ابزار و یراق الات نبوده و تنها آن دسته از دارندگان پروانه کسب مصالح ساختمانی عرضه کننده گچ و سیمان مجاز به فعایت و باز کردن محل کسب خود می‌باشند .

بابایی گفت:پلمب و تعطیلی محل کسب آن دسته از افرادی که به هربهانه اقدام به بازگشایی محل کسب خود و یا فعالیت‌های زیر زمینی و دور از چشم می‌کنند از ابتدای اجرای طرح اعمال محدودیت‌های جدید و قرمز شدن وضعیت کرونا در دستور کار ستاد مقابله با کرونای خلخال  قرار گرفته است.

برچسب‌ها ویروس کرونا خلخال استان اردبیل بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا خلخال استان اردبیل ویروس کرونا خلخال استان اردبیل بهداشت و سلامت اخبار کنکور محل کسب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۰۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد

به گزارش خبرنگار مهر، علی مالداران عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از آنجا که مرتب بازار در رصد بازرسان اتاق اصناف قرار دارد و از طرفی تعامل و همکاری با اصناف منجر شده است، کاسب بدون پروانه کسب نداشته باشیم.

رئیس اتاق اصناف خلیل آباد افزود: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۲۷۴ مورد پروانه صنفی در شهرستان صادر شده است که اکثراً این واحدها فعال و ارائه خدمات دارند.

وی افزود: در شهرستان ۱۷۱۶ واحد صنفی فعال داریم که در سال جاری تا کنون ۴ مورد صدور پروانه را داشته‌ایم.

مالداران با بیان اینکه بازار خلیل آباد فعال و پر جوش است، گفت: کسبه‌های با انصاف در این شهرستان منجر شده است ضمن تأمین کالاهای مورد نیاز در فروشگاه‌ها، با قیمت ارزان‌تر در اختیار مردم قرار دهند.

رئیس اتاق اصناف خلیل آباد با اشاره به اینکه براساس گزارش تعزیرات حکومتی شهرستان نسبت به سایر شهرستان‌ها تخلف کمتری را شاهدیم افزود: پاسخگویی و تأمین اجناس مورد نیاز از فعالیت‌های اصناف در شهرستان است.

وی نیز از فعالیت ۱۵۰ واحد صنفی در اجرای طرح ارائه خدمات به مردم در طرح دولت سیزدهم در خصوص کالا برگ‌ها دارد.

کد خبر 6088151

دیگر خبرها

  • پلمب یک واحد عطاری به دلیل عرضه داروهای مخدر در آبسرد
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک
  • پلمب ۵ مطب غیرمجاز دندانپزشکی و زیبایی زیرزمینی در تبریز
  • پلمب ۶۵ مشاور املاک و خودرو در کرمان
  • پلمب ۶۵ واحد صنفی فاقد پروانه کسب مشاورین املاک و خودرو در کرمان
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم