Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@23:53:49 GMT

سارقان مامورنما در کامیاران دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۰۹۹۳

سارقان مامورنما در کامیاران دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی آزادی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: اعضای این باند تحت پوشش مأمور با متوقف کردن خودروها از مردم اخاذی می‌کردند که در پی گزارش مردمی مبنی بر وقوع سرقت با عنوان مأمور، موضوع به صورت ویژه تحت بررسی مأموران پلیس آگاهی و پلیس امنیت عمومی کامیاران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با راهنمایی مالباختگان و استفاده از شیوه‌های پلیسی سه نفر از اعضای این باند شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه در کامیاران دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی کردستان اعلام کرد: در بازدید از خودروی فاقد پلاک این سارقان یک قبضه سلاح جنگی کلاشنیکف، دو قبضه سلاح شکاری، یک قمه، سه گوشی تلفن همراه، یک دوربین شکاری، مقادیری وجه نقد و سه کلاه پشمی که برای پوشاندن صورت استفاده می‌شد، کشف شد.

کد خبر 5190001

منبع: مهر

کلیدواژه: کامیاران نیروی انتظامی کردستان علی آزادی سارقان مسلح ویروس کرونا ماه مبارك رمضان شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه ماه رمضان ۱۴۰۰ بوشهر انتخابات شورای شهر و روستا انتخابات 1400 اردبیل محدودیت های کرونایی ستاد ملی مقابله با کرونا مجلس شورای اسلامی شهرستان کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۰۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، سردار علی ابراهیمی گفت: با تلاش شبانه روزی پلیس مبارزه با موادمخدر قزوین و با آگاهی ماموران، یک دستگاه کامیون حامل بار صیفی جات که از کرمان عازم یکی از شهرهای شمالی کشور بود، مورد رصد قرار گرفت.   وی ادامه داد: با توقف کامیون حامل بار صیفی جات شامل خیار، گوجه و پیاز بود، ماموران با هوشیاری پس از بررسی و جستجوی دقیق موفق به کشف مقادیری موادمخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای نیز جاسازی شده بود را کشف کردند.   فرماندهی انتظامی استان ادامه داد: ماموران مبارزه با مواد مخدر در این رابطه علاوه بر کشف ۱۰۰ کیلوگرم موادمخدر، یک نفر را به عنوان متهم دستگیر و پرونده قضایی تشکیل شده در این رابطه نیز به مراجع قضایی استان ارسال شد.   سردار ابراهیمی با اشاره به اینکه پلیس در مقابله و مبارزه با سوداگران موادمخدر از هیچ اقدامی دریغ نخواهد کرد، افزود: از شهروندان درخواست داریم تا در صورت مشاهده هرگونه اقدامات مشکوک در زمینه فعالیت موادمخدر، مراتب را بلافاصله به سامانه پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.   فرماندهی انتظامی استان قزوین از ابتدای سال جاری تاکنون، ۱۹۰ کیلوگرم ماده مخدر را کشف و ۴۹ قاچاقچی را نیز دستگیر کرده است.      

 

دیگر خبرها

  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • کشف ۱۳ فقره سرقت و انهدام باند حرفه ای سارقان در خرم آباد
  • انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک
  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین
  • ضربه میلیون دلاری به قاچاقچیان شیشه
  • اعترافات متهمان زورگیری اتوبان صدر: از ترس به شمال فرار کردیم!
  • پایان اخاذی‌های ۲ مأمور قلابی در پایتخت