Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@09:08:22 GMT

آخرین اخبار از نشست کمیسیون مشترک برجام‌ در وین

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۱۰۵۰

آخرین اخبار از نشست کمیسیون مشترک برجام‌ در وین

نشست کمیسیون مشترک برجام با حضور هیئت‌های مذاکره‌کننده ایران و ۱+۴ در گرند هتل وین آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هیئت ایرانی به ریاست سیدعباس عراقچی، معاون سیاسی وزیر امور خارجه و با حضور نمایندگانی از سایر دستگاه‌ها از جمله وزارت نفت، بانک‌مرکزی و سازمان انرژی اتمی در این نشست حضور دارد.

ریاست این نشست بر عهده انریکه مورا، معاون دبیر کل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا است و نمایندگان چین، روسیه، فرانسه، انگلیس و آلمان دیگر شرکت‌کنندگان در این نشست هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 487150

منبع: ایمنا

کلیدواژه: نشست وین کمیسیون مشترک برجام نشست کمیسیون مشترک برجام برجام بازگشت به برجام برجام آمریکا نتیجه برجام چیست خلاصه برجام متن برجام برجام و بایدن جو بایدن و برجام بایدن و ایران ساعت نشست وین نتیجه نشست وین نشست وین پنجشنبه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۱۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قانون مهریه 2 الی 3 سال است که معطل مانده/ نماینده مجلس: منتظر هستیم؛ فعلا دست هیئت رئیسه است

به گزارش جماران؛ یک عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: قانون مهریه ۲ الی ۳ سال است که معطل مانده و دست هیات رییسه است.

‌کاظم دلخوش اباتری در گفت‌وگو با ایلنا درباره تعیین تکلیف قانون مهریه و بحث مالیات بر آن گفت: منتظر هستیم فعلا دست هیئت رئیسه است و ۲ الی ۳ سال است که معطل است.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی درباره اینکه در جامعه مطرح می‌شود چرا برای هر چیزی مالیات در نظر گرفته می‌شود و افکار عمومی این مطلب را به کمبود بودجه کشور ارتباط می‌دهد، بیان کرد: ما مخالف مالیات بستن‌های بیخود هستیم، همیشه من مخالف بودم.


 

دیگر خبرها

  • قانون مهریه 2 الی 3 سال است که معطل مانده/ نماینده مجلس: منتظر هستیم؛ فعلا دست هیئت رئیسه است
  • رونمایی از موتور ۶ سیلندر خورجینی با کاربرد در صنعت خودروسازی با حضور معاون علمی ریاست جمهوری
  • معارفه استاندار جدید لرستان | استاندار جدید کیست؟
  • استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از آیت‌الله رئیسی
  • عزم ایران و پاکستان برای تبدیل مرز «صلح و دوستی» به مرز «رفاه مشترک»
  • آمریکا : مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم؛ نه در نیویورک و نه در هیچ کجای دیگر / درباره روش‌های ارتباطمان با ایران نظری نمی‌دهیم
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • در نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه ایران و پاکستان چه گذشت؟
  • حضور اتباع و مهاجرین در قم کنترل و ساماندهی شود
  • فیلم| امضای اسناد همکاری بین هیئت‌های عالی‌رتبهٔ ایران و پاکستان