Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-03-28@11:37:00 GMT

داریوش شجاعیان مصدوم شد

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۱۰۵۲

هافبک استقلال دیدار اول تیمش در لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد

هافبک تیم استقلال دیدار اول آبی پوشان در لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد.

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، داریوش شجاعیان به دلیل احساس درد از ناحیه همسترینگ دیدار تیمش مقابل الاهلی عربستان را از دست داد.

ظاهرا مصدومیت این بازیکن شدید نیست اما وی به دلیل احساس درد در ناحیه همسترینگ به بازی اول آبی پوشان نمی رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فوبال استقلال از ساعت 45 دقیقه بامداد جمعه در اولین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الاهلی عربستان می رود.

اخبار داغ 

دید زدن حمام زنانه توسط 2 برادر تهرانی + عکس طغیان ژاوی علیه مسئولان برگزار کننده لیگ قهرمانان تست کرونای فرشاد فرجی مثبت است رضا نوروزی در طرفداری: مقابل استقلال به خودم می گفتم حتما گل می زنم؛ وحشتناک پرسپولیسی ام! تیم منتخب دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا 2020/21 از نگاه هواسکورد جانلوییجی دوناروما، موضوع بحث یوونتوس و مینو رایولا

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۱۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفال‌منش:۳ لژیونر فوتسال مصدوم شدند؛چه کسی مسئولیت می‌پذیرد؟

مربی تیم ملی فوتسال کشورمان از باشگاه مایورکا پالما که هر سه لژیونر ایرانی تیم فوتسال این باشگاه دچار مصدومیت شده‌اند، انتقاد کرد. - اخبار ورزشی -

شهاب‌الدین سفال‌منش درباره وضعیت تیم ملی فوتسال کشورمان که برای حضور در تورنمنتی چهارجانبه به ویتنام اعزام شده است، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: دو روز است که وارد شهر هوشی‌مین شده‌ایم و بازیکنان ریکاوری خوبی داشتند. دو جلسه تمرین کردیم و آماده دیدار فردا (پنجشنبه) مقابل مراکش می‌شویم. پس از آن استراحت می‌کنیم و دو دیدار متوالی مقابل نیوزیلند و ویتنام خواهیم داشت.

برنامه تورنمنت فوتسال ویتنام

با 3 بدشانسی مواجه شدیم
وی با بیان اینکه ملی‌پوشان از لحاظ اسکان و نظم تورنمنت ویتنام از شرایط مناسبی بهره می‌برند، تصریح کرد: مجموعه نفرات کادر فنی و پزشکی کاملاً متحد هستند تا بازیکنان را به ایده‌آل‌ترین شرایط برسانند و آنها بهترین عملکرد را در زمین داشته باشند. ما با سه بدشانسی مواجه هستیم. ابتدا وضعیت نظام وظیفه علیرضا جوان مشخص نشد و در دقیقه 90 نتوانستیم این بازیکن خوب خودمان را در اختیار داشته باشیم.

آقاپور با مصدومیت شدیدی روبروست
مربی تیم ملی فوتسال کشورمان با اشاره به وضعیت سایر غایبان تورنمنت ویتنام خاطرنشان کرد: سجاد یوسف‌خواه به دلیل مشکلات خانوادگی نتوانست مجوز خروج از کشور بگیرد و در فرودگاه از اردوی ما خارج شد تا یکی از بهترین بازیکنان خودمان را از دست بدهیم. سالار آقاپور نیز در دقیقه 90 اضافه شد که بعد از یک روز تمرین متوجه شدیم از ناحیه کشاله ران دچار مصدومیت شدید است که این مصدومیت در لیگ اسپانیا برای او رخ داده است.

بیانیه باشگاه اسپانیایی درباره جدایی لژیونر فوتسال

هر 3 لژیونر پالما مصدوم هستند؛ این مدل مصدومیت لژیونرها برای ما شبهه ایجاد می‌کند
سفال‌منش با انتقاد از باشگاه مایورکا پالمای اسپانیا اظهار داشت: شبیه همین اتفاق برای حسین طیبی افتاده و مسلم اولادقباد از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت است. این مدل مصدومیت‌ها برای ما جای شبهه و مسئله دارد و این سؤال را ایجاد می‌کند که آیا برنامه آماده‌سازی تیم این بازیکنان (مایورکا پالما) دچار مشکل است یا خیر.

لژیونرها را با سلامت کامل روانه اسپانیا کردیم، اما گفتند بازیکن را مصدوم می‌دهیم
وی با اشاره به انتقاد عوامل باشگاه اسپانیایی از مصدومیت مسلم اولادقباد در اسفند 1401 بیان کرد: وادیو و تیرادو (سرمربی و مدیر فنی مایورکا پالما) گلایه می‌کردند که بازیکنان را با مصدومیت به آنها می‌دهیم. این در حالی است که بیشترین رسیدگی به ملی‌پوشان، در کشور خودمان و از طریق پزشکان ایران انجام شده و آنها را با سلامت و رسیدگی مکرر روانه اسپانیا کردیم. آن وقت ببینید اینها بازیکنان را با چه شرایطی در آستانه جام ملت‌های آسیا به تیم ملی تحویل داده‌اند.

نمی‌دانم چه کسی مسئولیت این مدل مصدومیت‌ها را می‌پذیرد
مربی تیم ملی فوتسال با بیان اینکه ضرر مصدومیت سه لژیونر ایرانی به تیم ملی و کشورمان وارد می‌شود، عنوان کرد: نمی‌دانم چه کسی مسئولیت این مدل مصدومیت‌ها را می‌پذیرد. کادر فنی و پزشکی تیم ملی تمام تلاش خود را می‌کند تا شرایط خوبی برای آنها ایجاد شود. وحید شمسایی پای کار همه بازیکنان ایستاده؛ از هماهنگی برای انجام کارهای توانبخشی و بررسی بازیکنان توسط پزشکان متبحر ایرانی تا صدور مجوز برای سفر لژیونرها به ایران برای درمان.

طیبی مصدوم شد

هر یک از لژیونرها در هر تیمی تعیین‌کننده هستند
سفال‌منش با ابراز نگرانی از وضعیت مثلث ایرانی تیم مایورکا پالما به تسنیم گفت: گلایه ما از باشگاه اسپانیایی است و با وجود شانس محدودی که داریم، هنوز روزنه امیدی داریم که از این بازیکنان در جام ملت‌های آسیا استفاده کنیم. فراموش نکنید حسین طیبی بهترین بازیکن رأس اروپاست؛ مسلم اولادقباد بهترین بازیکن آسیا و سالار آقاپور بهترین بازیکن جوان آسیا. هر یک از این بازیکنان نقشی تعیین‌کننده در یک تیم ایفا می‌کنند.

دور از اخلاق حرفه‌ای است که بازیکن را سالم تحویل بدهیم و با این شدت مصدومیت تحویل بگیریم
وی در ادامه اظهارات خود تصریح کرد: از باشگاه پالما خواسته بودیم که این بازیکنان را زودتر به ما تحویل بدهند، اما گفتند به این بازیکنان نیاز دارند. دور از اخلاق حرفه‌ای و باشگاهی است که بازیکن سالم تحویل بدهیم و او را با این شدت مصدومیت تحویل بگیریم. امیدواریم با پیگیری‌های در حال انجام فدراسیون فوتبال، کادر فنی و کادر پزشکی که برای حل مشکلات بازیکنان بسیج شده‌اند، این موارد حل شود و ملی‌پوشان را با سلامت کامل در جام ملت‌های آسیا داشته باشیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مشخص شدن قهرمانان مسابقات مینی فوتبال جام آینده سازان عقدا
  • جهش چشم‌گیر استقلال در آسیا
  • استقلال از پرسپولیس و سپاهان جلو زد!
  • جدایی هافبک اکوادوری استقلال خورستان به دلیل ابتلا به هپاتیت!
  • جدایی هافبک خارجی استقلال خوزستان به دلیل ابتلا به هپاتیت
  • آبشک به استقلال خوزستان پیوست
  • سفال‌منش:۳ لژیونر فوتسال مصدوم شدند؛چه کسی مسئولیت می‌پذیرد؟
  • هافبک فولاد رسما آبی پوش شد | انتقال دیرهنگام برای نیم فصل دوم
  • هافبک فولاد آبی‌پوش شد
  • از نخستین تجربه حضور در لیگ‌قهرمانان آسیا تا گزینه نخست سقوط به لیگ دسته‌اول!