Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-16@23:03:59 GMT

بازداشت 21 شرور در اراک

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۱۱۱۶

بازداشت 21 شرور در اراک

سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۳ رباینده نوجوان ۱۲ ساله در شهر اراک خبر داد و گفت: فرد ربوده شده، صحیح و سالم تحویل خانواده اش شد.

به گزارش رکنا، سردار مفخمی با بیان اینکه آدم ربایان این نوجوان را از کشور افغانستان ربوده بودند گفت: چند روز قبل، یک تبعه افغان با ارائه برگه مرجوعه‌ای از مرجع قضائی، شکایتی از آدم ربایی فرزند ۱۲ ساله اش را مطرح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در تحقیقات انجام شده از فرد شاکی، مشخص شد که اسفندماه سال گذشته، افرادی ناشناس پسر بچه ۱۲ ساله اش را در یکی از ایالت‌های افغانستان ربوده و به کشور ایران آورده اند و برای آزادی او مبلغ ۵ میلیارد تومان درخواست کرده اند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی اضافه کرد: با برآورد‌های انجام شده و احتمال حضور آدم ربایان در استان مرکزی، بررسی موضوع به صورت تخصصی در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

به گزارش رکنا، او تصریح کرد: با آغاز تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس، آدم ربایان که از ورود پلیس به این موضوع مطلع شده بودند، بلافاصله پسربچه ربوده شده را آزاد کردند که با پیگیری پلیس، وی صحیح و سالم تحویل خانواده اش شد.

سردار مفخمی اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع، پیگیری پرونده با جدیت از سوی پلیس دنبال و سرانجام مشخص شد که آدم ربایان در یک کوره آجرپزی در اطراف شهرستان اراک مشغول به کارند.

او اظهار کرد: با شناسایی محل حضور این افراد، تیمی از کارآگاهان پلیس به محل اعزام شدند و در عملیات غافلگیرانه، هر ۳ فرد آدم ربا دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به پلیس آگاهی استان دلالت شدند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی بیان کرد: در مراحل بازجویی‌های انجام شده، دستگیر شدگان به آدم ربایی با هدف دریافت پول از خانواده پسربچه اعتراف کردند که با تکمیل تحقیقات پلیس، پرونده تشکیل شده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی ارسال شد و آدم ربایان نیز با دستور قضائی روانه زندان شدند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا آدم ربایان آدم ربایان اخبار حوادث اراذل و اوباش فرمانده انتظامی شهرستان دستگیری شهرستان سهام عدالت قیمت خودرو کرونا کرونا عکس ایران بازیگر سینما و تلویزیون فیلم کرونا ویروس کشتی قاضی کارگر حادثه آدم ربایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۱۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربودن دختر نوجوان از سوی خواستگار شرور

خواستگار شرور وقتی از دختر مورد علاقه‌اش جواب منفی شنید با حمله به خانه او و ضرب و جرح خانواده‌اش وی را ربود.

به گزارش مشرق، چندی قبل، زن جوانی هراسان با پلیس تماس گرفت و از ربوده شدن دختر 17 ساله‌اش خبر داد. وی وقتی به یکی از کلانتری‌های جنوب تهران رفت به افسر پرونده گفت: یکی از اراذل و اوباش‌ محل چندی قبل به خواستگاری دختر 17ساله‌ام آمده بود اما به‌خاطر اینکه سابقه خوبی نداشت و در محل همه او را به شرارت و مصرف مشروبات الکلی و بدنامی می‌شناختند به او جواب رد دادیم. اما او ما را تهدید کرد و کینه به دل گرفت. در حالی که زیاد تهدیدهایش را جدی نگرفته بودیم اما ناگهان به خانه ما حمله کرد و با دوستانش پس از شکستن قفل در خانه با میله‌ آهنی وارد خانه شدند. مشخص بود مشروب خورده و مست کرده‌اند و در حالت طبیعی نبودند. پس از ورود به خانه آنها با ضرب‌وشتم ما، دخترم را ربودند و به زور به سمت خودروی خود بردند. از سر و صدای ما همسایه‌ها به کوچه ریختند و یکی از آنها که مرد جوانی بود می‌خواست مانع بردن دخترم از سوی آنها شود و نجاتش دهد که او را از طبقه دوم راه‌پله‌های ساختمان به پایین پرتاب کردند!

پس از ثبت شکایت و تشکیل پرونده در دادسرای جنایی، تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی خیلی زود راهی صحنه جرم شدند و پس از بازبینی دوربین‌های مداربسته، پلاک خودروی موردنظر را شناسایی کردند که در ادامه نیز تردد خودرو آنها در حوالی شهرستان آمل ردیابی شد.

اقدامات اطلاعاتی برای دستگیری 3 مرد جوان ادامه داشت اما هنگامی که آنها متوجه شدند از سوی پلیس تحت تعقیب هستند دختر جوان را رها کردند و هر کدام به سمتی متواری شدند.

پس از بازگشت دختر جوان به خانه‌اش تحقیقات جنایی ادامه پیدا کرد و مشخص شد خواستگار شرور در خانه پدرش واقع در محله قرچک مخفی شده است که بلافاصله کارآگاهان راهی مخفیگاه موردنظر شدند و پس از تعقیب و مراقبت او را طی یک عملیات ضربتی بازداشت کردند. متهم پس از انتقال به اداره پلیس خیلی زود هدف تحقیق قرار گرفت و به جرم خود مبنی بر آدم‌ربایی دختر جوان با همدستی 2 نفر از دوستانش اعتراف و عنوان کرد به‌ خاطر اینکه مشروبات الکلی مصرف کرده مرتکب جرم شده است.

با دستور بازپرس جنایی، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات برای دستگیری 2 نفر اراذل و اوباش فراری دیگر ادامه دارد.

منبع: روزنامه ایران

دیگر خبرها

  • بازداشت یک شرور مسلح در محله شوش تهران
  • جزئیات تازه درباره فوت متهم ؛ این شرور قرص‌ها را در کجا پنهان کرده بود؟ | کاربری جدید مقر پلیس در خیابان وزرا چیست؟
  • رهایی نوجوان ۱۲ ساله از چنگال آدم‌ربا در آبادان
  • اطلاعیه پلیس درباره مرگ یک شرور درحین انتقال به صحنه جرم/ بازداشتگاه وزرا مرکز اوباش است
  • رهایی گروگان ۱۲ ساله ‌از دست آدم‌ربا در آبادان
  • رهایی گروگان ۱۲ ساله از دست آدم‌ربا در آبادان
  • دستگیری شرور و عامل تیراندازی در تهران
  • ربودن دختر نوجوان از سوی خواستگار شرور
  • ربودن دختر ۱۷ ساله توسط خواستگار شرور در این شهر
  • ربودن دختر ۱۷ ساله توسط خواستگار شرور در تهران!